Nogen folk har hø i hovdet! Nogen folk har hø i hovdet!
(Advarsel: Brokketråd)
Jeg er lige kommet hjem fra en tur med hundene og jeg har så meget lyst til at sparke vores visevært.
Da hundene og jeg næsten er hjemme knækker karabinhagen i Astas snor og mens jeg står og fumler med det kommer viseværten forbi og ham er Sigurt bange for, så Sigurt begynder at gø af hr. visevært og i stedet for bare at få videre bøjer viseværten sig, stirre Sigurt i øjnene og siger "Jeg er ikke bange for dig så du kan godt stoppe". Dette gør naturligvis Sigurt endnu mere ophisset .Jeg står og prøver at holde et styks hysteriske Sigurt og et styks nysgærrig hvalp, hvis snor er gået i stykker. (Det har sikkert set morsomt ud.)
Da jeg så beder viseværten om at gå fordi han bare gør situationen værre, er jeg bare en sur kælliing, go figure!
Nej, det er ikke viseværtens skyld at karabinehagen knak eller at Sigurt er hys, men kunne han ikke bare have gået sin vej....?!
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 399
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 501
Jeg var også blevet stik tosset hvis der var en der stilte sig i så truende stilling overfor channi. han skulle ha spurgt dig om du havde brug for hjælp, eller skulle han have gået sin vej!
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
og nej , det er ikke i orden, hvad han gør...
han har nok ikke vidst hvordan man håndtere hunde eller deres sprog for den sags skyld... !
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
Dét motto gælder så på mange andre område. Og som Dorte pointere .... det er ikke enhver i menneskeheden der er så oplyst angående hunde som brugerne på Hundegalleri.dk.
okt 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 258
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 408
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 206
Nu får jeg nok høvl for ovenstående, men andre mennesker skal være der og hunden kan være der.
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 399
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.124
Det er klart at ikke alle mennsker har lige megen hundeviden, men derfor bliver jeg stadig irriteret.
Mht. til at opdrage Sigurt til ikke at gø, så er jeg igang og der er en lang historen bag hans adfærd, så derfor er situationer som denne ekstra ærgelige fordi de sætter vores træning et tak tilbage. Deraf også min irritation.
Nogen folk har hø i hovdet!