903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nogen folk har hø i hovdet! Nogen folk har hø i hovdet!

(Advarsel: Brokketråd)

Jeg er lige kommet hjem fra en tur med hundene og jeg har så meget lyst til at sparke vores visevært.
Da hundene og jeg næsten er hjemme knækker karabinhagen i Astas snor og mens jeg står og fumler med det kommer viseværten forbi og ham er Sigurt bange for, så Sigurt begynder at gø af hr. visevært og i stedet for bare at få videre bøjer viseværten sig, stirre Sigurt i øjnene og siger "Jeg er ikke bange for dig så du kan godt stoppe". Dette gør naturligvis Sigurt endnu mere ophisset .Jeg står og prøver at holde et styks hysteriske Sigurt og et styks nysgærrig hvalp, hvis snor er gået i stykker. (Det har sikkert set morsomt ud.)
Da jeg så beder viseværten om at gå fordi han bare gør situationen værre, er jeg bare en sur kælliing, go figure!

Nej, det er ikke viseværtens skyld at karabinehagen knak eller at Sigurt er hys, men kunne han ikke bare have gået sin vej....?!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen folk har hø i hovdet!
  • #1   14. jan 2009 Tror måske bare der er nogen mennesker der ikke forstår sig på hunde... Det er jo ikke sikkert han har gjort det for at genere hunde - han ved måske bare ikke bedre...

• #2   14. jan 2009 han ville jo bare snakke lidt med den lille hund ser ikke noget galt i det

• #3   14. jan 2009 jeg kan sgu godt forstå dig.
    Jeg var også blevet stik tosset hvis der var en der stilte sig i så truende stilling overfor channi. han skulle ha spurgt dig om du havde brug for hjælp, eller skulle han have gået sin vej!

• #4   14. jan 2009 han fattede da vist ikke lige, hvad han havde gang i ... christ...
    og nej , det er ikke i orden, hvad han gør...

han har nok ikke vidst hvordan man håndtere hunde eller deres sprog for den sags skyld... !

• #5   14. jan 2009 Når man i trafikken har kaldt den 5. billist for idiot er det man skal kigge indad.

Dét motto gælder så på mange andre område. Og som Dorte pointere .... det er ikke enhver i menneskeheden der er så oplyst angående hunde som brugerne på Hundegalleri.dk.

• #6   14. jan 2009 Uha det har jeg også prøvet. Min gamle pige kunne bestemt ikke lide en gammel mand vi mødte hver dag. Idioten gøede min pige lige ned i hovedet og hun tændte af og gøede jo vildt og hysterisk, så ja min gamle pige fik stemplet på sig, Rovdyr, agrasivt bæst og meget mere. Så ja mange mennesker har jord i hovedet. Så de skal bare gå forbi hundene hvis hundene ikke vil snakke med dem, det er der jo en grund til. Nu er hun borte og de samme mennesker her i byen er nu helt vilde med hendes lille efterfølger.

• #7   14. jan 2009 Jeg ´kan sagtens forstå dig, var godt nok også blevet gal... Det undrer mig bare meget (lige meget hvor uvidende han må være) at han kan finde på at stikke hele krydderen ned til en hund der står og gør af ham.. Idiot:)

• #8   14. jan 2009 Hvad med at lære din hund ikke at gø efter andre mennesker? Så ville viceværten ikke være et problem. Eller evt. dække den af når den begynder at gø?
    Nu får jeg nok høvl for ovenstående, men andre mennesker skal være der og hunden kan være der.

• #9   14. jan 2009 ja det er sku da hundeejern der har hø i hovdet

• #10   14. jan 2009 Nu kunne det jo tænkes at denne visevært ikke ved hvordan man lige omgås hunde, hvilket der er noget der tyder på. men det er der mange der ikke ved og da er det vores opgave som hundeejer og vise vores hunde at mennesker ikke altid ved hvad et godt hundesprog er, og at hunden ikke skal gø af disse personer. Mange børn gør det samme og da skal hunden vide at fra mennesker er dette ikke en trueadfærd.

• #12   14. jan 2009 Jeg beklager jeg først svare i tråden nu, men jeg skrev den lige inden jeg tog på job.

Det er klart at ikke alle mennsker har lige megen hundeviden, men derfor bliver jeg stadig irriteret.
    Mht. til at opdrage Sigurt til ikke at gø, så er jeg igang og der er en lang historen bag hans adfærd, så derfor er situationer som denne ekstra ærgelige fordi de sætter vores træning et tak tilbage. Deraf også min irritation.

Kommentér på:
Nogen folk har hø i hovdet!

Annonce