6.205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204

Svinehjerter - hvad gør jeg? Svinehjerter - hvad gør jeg?

jeg er ved at koge 4 kg svinehjerter, ideen var de skulle ende som små bider jeg kan bruge til hundetræning da min hund er meget kræsen.
regner med de skal koge min. 1½ time, men mon jeg skal komme dem i ovnen bagefter, så de ikke er så snaskede at have med til træning?
- som i kan læse har jeg aldrig lavet hjerter før.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svinehjerter - hvad gør jeg?
  • #1   18. feb 2009 ja tror osse jeg prøver at skære dem lidt i skiver og så i ovnen.
    så må tiden vise om de kan bruges til godbidder. elller får de ski en tur under gríllen.

• #2   18. feb 2009 Har da aldrig hørt at svinekød ikke er godt for hunde, troede alt indmad var sundt for dem.

• #3   18. feb 2009 jeg gør det sommetider med lever, men det koger jeg ikke først, for det bliver nogle håre stykker når det har været i ovnen,
    og det dur ikke til når vi træner, for hunden sluger det, så er det best når det er blødt.

Men ellers er det da næsten synd at give det til hunden, fyld dem med presille, og steg dem , der bliver en meget go sovs !!!!!.

• #4   18. feb 2009 Gemmer skam også vandet fra hjerterne til at komme over deres alm. foder.
    mht til hund og tåle svinekød kan jeg ikke finde nogen saglig dokumentation for at de ikke kan tåle det - kun hvis det er råt kød og det er mit jo ikke.
    mine godbider må endelig ikke blive hårde de skal nemlig være bløde, så prøver at sætte dem hele ind i ovnen.

• #5   18. feb 2009 Det eneste jeg har hørt, er at svinekød kan give hård mave.. Når det er råt..

• #8   18. feb 2009 Du kan godt sætte dem i ovnen ved lav temp. og så kun give dem så lang tid at det kun er overfladen der er tør.
    Jeg ville skære dem i den størelse der skal bruges til godbidder inden de kom i ovnen.

Men hvis du laver så stor en potion,og de ikke er gennem tøret så skal de i fryseren. når de så tør igen vil de jo være fugtige/våde og så kan jeg ikke se meningen med en tur i ovnen.

• #9   18. feb 2009 Svinekød og iøvrigt fjerkræ kan kun give den sygdom hvis det gives råt, det står også sort og hvidt i det Barf link Modesty har lagt ind her.

synes det er vigtigt at huske forskellen og læse teksterne nøje så andre ikke kommer til at tro tilberedt svinekød er farligt for hunden

• #10   18. feb 2009 Det er jo noget fis med man ikke må give kylling - det er en stor del af at barfe

• #11   18. feb 2009 Ja jeg ville nu heller ikke være specielt bekymret over det.

- nå hjerterne kogte 2 timer og fik så 15 min i ovnen på hver side ved 150 grader, de er blevet rigtig gode, overvejer at købe lever imorgen og lave en stak af det osse nu det er på tilbud til ingen penge.

hundene var total vilde med hjerterne selv aslan der er så kræsen, tak for hjælpen.

• #12   18. feb 2009 altså når jeg laver lever guffer koger jeg en hel lever en time lader den køle lidt af og skæres den så i skiver som jeg ligger på en bageplade og i vnen ved 75 g og varmluft i 2 timer derefter skæres de i mindre stykker og ligges på pladen igen og får1 time mere ved 75 g så er de sprøde uden på men bløde inden i...
    er faktisk ved at lave nogle lige i dette øjeblik...ss

• #13   18. feb 2009 Rikke T

hvor er lever billigt for tiden?

• #14   18. feb 2009 I viborg ved en slagter både lever og hjerter er rigtig billigt i denne uge.
    jeg gav 40 kr for 4,5 kilo hjerter og lever var endnu billigere.

• #15   18. feb 2009 Hej ja de bliver hårde i ovnen og de skal have laaaaang tid på ca. 150 grader, så tørrer de ud, kommer lidt an på hvad din hund er til. men de bliver lettere at håndtere. Men de kan være svære at skære i små bidder, et tiop til det er at fryse dem første, så er det nemmere at skære små bidder ud. Alternativt, kan man få kyllingehjerter og lever, for få penge i mange supermarkeder. jeg har god erfaringen med hjerterne, som jeg tørrer i ovnen.

• #16   19. feb 2009 Rikke T
    ok det er lidt lagt at køre efter det for mig...
    Jeg bor ved lemvig......ss

Men du har ret det var rigtig billigt..

Kommentér på:
Svinehjerter - hvad gør jeg?

Annonce