395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Skifte Fodder - Mops Skifte Fodder - Mops

Hej.

Jeg har fodret med et ukendt mærke og det er okaii.
Men ville gerne give hende noget der måske kunne styrke hendes immunforsvar ? - (Mopser.. you know)

Nogle gode forslag - eller noet jeg skal holde mig fra ? (Selvom alle hunde ikke er ens..:D )

Har haft kig på Olivers, men syntes bare det er lidt dyrt ? 13,5 kg OLIVER'S LAMB - 469 kr ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte Fodder - Mops
  • #1   30. okt 2009 Vi fodrer med Olivers, og alle vores tre hunde trives rigtigt godt på det. Og i forhold til andet kvalitets-foder, synes jeg faktisk ikke det er dyrt.

• #2   30. okt 2009 Nessa får Royal Canin Pug adult 25 eller hvad det nu hedder smiley
    Men det er ikke altid hun gider spise det plus det er meget dyrt :x

• #3   30. okt 2009 Jeg siger også Royal Canin Pug adult 25. Mops skal helst have et foder med et protein indhold under 25 % og RC pug 25 indeholder 23 %. Hvis man skal styrke dens imunforsvar skal man tilsætte maden essetielle omega 3 fedtsyre feks Viacutan fra dyrlægen.

• #4   30. okt 2009 Hvordan kan du syntes at 469 for 13,5 kg er dyrt. Hunden skal ca have 150 g om dagen, så foderet varer i 90 dage, altså ca 156 kr pr måned.

• #5   30. okt 2009 Gitte h - ja undskyld at jeg ikke er Rig... :S

Hun får fiskeolie/Omega 3 i sin kost.
    Det var også bare for at få erfaringer.

Er der nogen speciel grund til at deres protein indhold skal være lavere end 25 ? vægt ?

• #6   30. okt 2009 Jamen det er netop på grund af deres evne til at få diverse hudsygdomme/allergier at man siger 25 %.

Jeg tror at et foder som måske koster lidt mere, kan være med til at du i sidste ende sparer penge på dyrlægebesøg, da foderet har en stor rolle i den generelle sundhedstilstand, detter har ikke noget med rigdom at gøre, men derimod sund fornuft.

• #7   30. okt 2009 uniq foder?søg på nettet.kan også anvise dig din nærmeste forhandler af det!

Kommentér på:
Skifte Fodder - Mops

Annonce