393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Skifte Fodder - Mops Skifte Fodder - Mops

Hej.

Jeg har fodret med et ukendt mærke og det er okaii.
Men ville gerne give hende noget der måske kunne styrke hendes immunforsvar ? - (Mopser.. you know)

Nogle gode forslag - eller noet jeg skal holde mig fra ? (Selvom alle hunde ikke er ens..:D )

Har haft kig på Olivers, men syntes bare det er lidt dyrt ? 13,5 kg OLIVER'S LAMB - 469 kr ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte Fodder - Mops
  • #1   30. okt 2009 Vi fodrer med Olivers, og alle vores tre hunde trives rigtigt godt på det. Og i forhold til andet kvalitets-foder, synes jeg faktisk ikke det er dyrt.

• #2   30. okt 2009 Nessa får Royal Canin Pug adult 25 eller hvad det nu hedder smiley
    Men det er ikke altid hun gider spise det plus det er meget dyrt :x

• #3   30. okt 2009 Jeg siger også Royal Canin Pug adult 25. Mops skal helst have et foder med et protein indhold under 25 % og RC pug 25 indeholder 23 %. Hvis man skal styrke dens imunforsvar skal man tilsætte maden essetielle omega 3 fedtsyre feks Viacutan fra dyrlægen.

• #4   30. okt 2009 Hvordan kan du syntes at 469 for 13,5 kg er dyrt. Hunden skal ca have 150 g om dagen, så foderet varer i 90 dage, altså ca 156 kr pr måned.

• #5   30. okt 2009 Gitte h - ja undskyld at jeg ikke er Rig... :S

Hun får fiskeolie/Omega 3 i sin kost.
    Det var også bare for at få erfaringer.

Er der nogen speciel grund til at deres protein indhold skal være lavere end 25 ? vægt ?

• #6   30. okt 2009 Jamen det er netop på grund af deres evne til at få diverse hudsygdomme/allergier at man siger 25 %.

Jeg tror at et foder som måske koster lidt mere, kan være med til at du i sidste ende sparer penge på dyrlægebesøg, da foderet har en stor rolle i den generelle sundhedstilstand, detter har ikke noget med rigdom at gøre, men derimod sund fornuft.

• #7   30. okt 2009 uniq foder?søg på nettet.kan også anvise dig din nærmeste forhandler af det!

Kommentér på:
Skifte Fodder - Mops

Annonce