2.628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Welsh corgi cardigan Welsh corgi cardigan

Ja jeg vil meget gerne høre fra corgi ejere hvordan deres sind er ?
Hvad er deres fordele og evt ulemper ?
Hvordan er de som voksne - Selvstændige, stædige, sjove osv ?

Ved godt jeg kan læse en masse på nettet, Men vil egentlig gerne høre fra ejere om hvordan de opfatter deres hunde selvom de jo alle er forskellige smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af seng og skabe 6.500 kr.
  • Skifte ben på en sofa 830 kr.
  • Gardin ophæng 350 kr.
  • Opsætning af loftlampe 650 kr.
  • Låsesmed - udskiftning/reparation af udvendige lås 1.000 kr.
  • Rensning af tagrender på 96 m² bolig 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Welsh corgi cardigan
  • #1   30. sep 2010 Jeg har lige fået min første hund smiley en welsh corgi cardigan på 13 uger. Indtil videre er hun vildt lærenem og intiligent! smiley jeg synes det er en dejlig hund, men jeg kan ikke sige så meget om den endnu, når hun ikke er ældre ;D

• #3   30. sep 2010 det er en skøn race - dog skal man være obs på at fra starten at lære dem ikke at gø så meget ... det er en hund der hyrder en del og den bruger stemmen til det smiley Det er en selvstændig race og min erfaring er at haven skal være hegnet ind, for ellers tager de på tur. Lydighed skal på plads tidlige, for det er som sagt lidt selvstændige og bestemt ikke behavesyge .... men en skøn og elskelig hund smiley og ikke mindst sjov at se på og være sammen med.

• #4   30. sep 2010 Mange tak Platugler smiley :) Det gav mig lidt mere indsigt ! smiley

• #5   30. sep 2010 de vil gere putte og være sammen med familien

• #6   1. okt 2010 corgien er en skøn race, selv har jeg jo,pembroke, det er en nem hund at træne/opdrage, men ja man skal være konsekvent, og kærlig, den elsker børn, er vagtsom, er klog, og det med gigten den har jeg nu aldrig hørt, det er jo en hyrdehund, så den kan skal jo kunne tåle at løbe, også meget, cardiganen siges at kunne virke lidt reserveret i forhold til pembroken, men man kan jo ikke sige det er dem alle.Det er jo en lang hund, så de har absolut ikke godt af at bo på 2.el.3. sal og tage trapperne hver dag .
    De er ikke motiveret for at få gigt mere end andre hunde.

• #8   1. okt 2010 jeg hsr heller ikke hørt det med gigt - men rygproblemer kan de have ... diskusprolaps, er ikke ualmindeligt, pga den lange ryg.

På trods af den meget korte ben, så er de faktisk lynhurtige - at se vores pige, drible haven rundt med en fodboldt, var Brian Laudrup værdig smiley

• #10   1. okt 2010 Mai-britt du må fortælle mig hvordan man link'er men god ide

• #11   29. okt 2010 Hvad er forskellen på de 2 racer? Welsh corgi cardigan og
    Welsh corgi pembroke

• #12   29. okt 2010 først og fremmest udseenet ... ang temp så ved jeg det ikke ... kender kun cardiganen

Kommentér på:
Welsh corgi cardigan

Annonce