Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på Tibetansk Mastiff?
  • #1   28. nov 2010 Det er svært at sige da der ikke fødes mange af dem i Dk .... men jeg vil tro omkring 12K

• #2   28. nov 2010 Passione Del Mastino jeg sad lige og kiggede på sådan en , og låste et sted at de havde sundhedsproblemer , hvad er dette ? og hvor længe lever de gennemsnitlig smiley hvis der skulle være en der vidste det :)?

• #3   28. nov 2010 Line:
    Jeg tillader mig at svare da jeg har 2 af slagsen (=: og da jeg ved at passione ikke har denne race men en anden race som er i samme specialklub *S*

Tm'eren har ikke de store sundhedsproblemer. Der findes nogen få eksempler på hjerteproblemer (har selv haft en hanhund med dette) men dette er ikke udbredt. PRA er også set indenfor racen men er dog ikke særligt udbredt. De skal HD fotograferes inden avl og Hd er set i racen.

Tm'eren bliver ret gamle. Jeg kender flere der er 12 og 13 år smiley En gennemsnitsalder kan jeg ikke give dig men for en stor hund er den forventede levealder ret høj *S*

• #4   28. nov 2010 Nøj en smuk hunderace. Var lige inde og se dem, som er oprettede, jeg er helt solgt smiley

• #5   28. nov 2010 Pas på, Pia. De er stærkt vanedannende hvis ellers deres "natur" passer til én *G*
    Og tak for komplimenten *S*

• #6   28. nov 2010 okay tak for svar smiley

• #7   28. nov 2010 Lise- ja dem skal jeg da til at læse noget mere om. Og selv tak smiley

• #9   29. nov 2010 Krumme:
    Jeg kan ikke e hvorfor en tm og en boxer ikke kunne fungere sammen. Boxeren har nok en del mere energi end (den voksne) tm'er og deres legemønster er nok mest forskelligt på den måde at tm'eren ikke er lige så "vedholdende" som en boxer.
    En af mine bekendte nede i Tyskland har 2 tm'ere og en boxer - de går fint i spænd sammen til hverdag men deres behov for træning, aktivering og motion tilgodeses ogå.

• #11   29. nov 2010 Jeg har vist sagt det før... men du er altid velkommen til at kigge ind hvis du skal over Fyn :=)

• #12   26. nov 2017 hvor kan man købe dem henne overhovedet?

• Dahl L
    Dahl L Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #13   27. jan 2020 Kan man få en tibetansk mastiff herhjemme som ikke er sort?

Kommentér på:
Pris på Tibetansk Mastiff?

Annonce