Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg/køb. Hvad gør jeg ???
  • #1   20. jun 2011 Har du skrevet til sælger? Fået svar?

• #2   20. jun 2011 Har skrevet flere gange her i løbet af weekenden, men uden svar...

• #3   20. jun 2011 Har vedkommende været logget på?

• #4   20. jun 2011 Du siger, at der er gået knap en uge .. og der har lige været weekend (-pakkepost), så vil jeg nok lige se tiden an til i morgen :o)

• #5   20. jun 2011 Nu skal du tænke på at der går et par dage inden pengene er hos sælger. HVIS sælger så ikke liiige har mulighed for at nå posthuset i en dag eller 2, så kan der jo godt gå lidt tid inden du modtager selen.

Dette er min største skræk når jeg sælger. Jeg er SÅ bange for at varen ikke dukker op.

Jeg aftaler altid med køber at jeg skriver når jeg sender, hvis køber så vil være sød at skrive når vedkommende har modtaget.

• #6   20. jun 2011 Jeg har altid gjort det samme Mette - samt givet køber mit navn, adresse og telefonnummer - bare for en sikkerhedsskyld

• #7   20. jun 2011 Både trendsales og gul&gratis har fine betalingssystemer, så man har en sikkerhed for at handlen går godt. Jeg handler rigtig meget på trendsales. Der er også en del hundeting derinde.

• #8   20. jun 2011 Hvis sælger har en anden bank end dig kan der gå op til 5 hverdage før de modtager betalingen, med mindre du har indbetalt kontant nede i Deres bank.

Det er i det mindste hvad jeg har fået oplyst i både Nordea og Den Danske.

• #9   20. jun 2011 Hvis der går et par dage inden sælger har pengene, og man så lige skal nå posthuset inden lukketid, kan der hurtigt gå mere end en uge inden man modtager tingene.

hav tålmodighed et par dag endnu, mon ikke den dukker op.

Købte en bog herinde, og der gik mere end en uge inden jeg fik den, så det er jo hvad der kan ske.

Hvis det var mig der var sælger ville jeg f. eks. kun kunne komme på posthuset om lørdagen.

• #10   20. jun 2011 Sælger sende selen i onsdag/torsdag's. Og havde fået pengene dagen efter jeg havde overført dem.
    Og vil mene at så lille en sele kan sendes som normal post og ikke pakke post...

• #11   20. jun 2011 Har du snakket med hende efterfølgende ?

• #12   20. jun 2011 snakkede med hende onsdag/torsdag hvor hun skrev den var sendt, og har siden ikke kunne fange hende her på hg

• #13   20. jun 2011 Kender problemet....
    Har betalt for en vare her på HG, og nu har sælger slettet sin bruger og er ikke til at få fat i.
    Har sporet hende på FB, men kan heller ikke få kontakt den vej.
    Overvejer nu at smide en besked rundt til hendes venner på FB, og bede dem om at appelere til hendes samvittighed, og sende varen eller pengene retur. Men ved ikke om det er at gå over stregen......
    Jeg har kontakt med anden bruger som også har betalt, men ikke modtaget nogen vare.

Det er så belastende, det er ikke det store beløb (kr. 200,00) men det er princippet i det.
    Eneste chance er at politianmelde hende, og så håbe polititet vil bruge tid på at finde hende.

• #14   20. jun 2011 Synes godt nok det er utrolig nogen kan finde på sådan noget altså...
    Kan godt forstå du har lyst til at tage kontakt til hendes venner via face. Og jeg ville skam nok gøre det samme...
    Mit beløb er nu heller ikke fordi det ruinere mig eller noget. Men som du skriver er det Princippet i det...

Kommentér på:
Salg/køb. Hvad gør jeg ???

Annonce