Mops og narkose. Mops og narkose.
Hej alle ..
Min mops fik i fredags blærebetændelse for fjerde gang.
Hun fik de samme piller som hun fik de andre gange. Men inden kl 8 i morges havde hun tisset indenfor 4 gange, og det skal lige siges at hun er renlig og aldrig laver noget indenfor.
Men derfor ringede jeg til dyrlægen, da pillerne normalt har virket på hende inden for højst to døgn. Dyrlæge mente at det ville være bedst hvis mille blev lagt i narkose og blev undersøgt om der var et eller andet galt, feks om hun har to urinveje, da det er helt vildt at hun har haft blærebetændelse 4 gange inden for 6 måneder, og det er slet ikke normalt .
Men jeg bliver jo så bekymret da hun skal i narkose, og man hører jo så meget om det, så er der nogle der har erfaringer med at deres mops har været i narkose??
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 425
jun 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
Det gik også rigtig fint med mille, men de skulle desværre beholde hende til idag da de skulle lave et masse prøver på hende
snakkede med dyrlægen i morges, og han mistænkte meget at det var noget der hed diabetes et eller andet (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder). altså ikke sukkersyge som hos mennesker, men noget som går ind og gør at hendes nyrer ikke kan sortere affaldsstoffer fra i urinen.
Men jeg får 100% svar på det når jeg skal hente hende om en times tid
jul 2010
jul 2010
Mops og narkose.