1.658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Christina L
Christina L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Mops og narkose. Mops og narkose.

Hej alle ..
Min mops fik i fredags blærebetændelse for fjerde gang.
Hun fik de samme piller som hun fik de andre gange. Men inden kl 8 i morges havde hun tisset indenfor 4 gange, og det skal lige siges at hun er renlig og aldrig laver noget indenfor.
Men derfor ringede jeg til dyrlægen, da pillerne normalt har virket på hende inden for højst to døgn. Dyrlæge mente at det ville være bedst hvis mille blev lagt i narkose og blev undersøgt om der var et eller andet galt, feks om hun har to urinveje, da det er helt vildt at hun har haft blærebetændelse 4 gange inden for 6 måneder, og det er slet ikke normalt .
Men jeg bliver jo så bekymret da hun skal i narkose, og man hører jo så meget om det, så er der nogle der har erfaringer med at deres mops har været i narkose?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops og narkose.
  • #1   19. jul 2011 Milo var i narkose for et par uger siden uden problemer. På klinikken havde de alt det nyeste overvågnings udstyr og der var tjek på det. Men nøj hvor havde jeg det dårligt med det, stod og hylede da jeg sagde farvel! Men det gik godt:) Og de har haft mange andre mops i narkose uden problemer.

• Christina L
    Christina L Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   20. jul 2011 tusind tak for svar.
    Det gik også rigtig fint med mille, men de skulle desværre beholde hende til idag da de skulle lave et masse prøver på hende smiley
    snakkede med dyrlægen i morges, og han mistænkte meget at det var noget der hed diabetes et eller andet (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder). altså ikke sukkersyge som hos mennesker, men noget som går ind og gør at hendes nyrer ikke kan sortere affaldsstoffer fra i urinen.
    Men jeg får 100% svar på det når jeg skal hente hende om en times tid smiley

• #4   20. jul 2011 Godt narkosen gik fint, men øv med det andet. Synd for jer:( Håber det bedste og krydser fingre:)

• #5   20. jul 2011 Hvordan gik det?

Kommentér på:
Mops og narkose.

Annonce