1.103 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mops og narkose Mops og narkose

Hej alle sammen smiley Vores lille mops på 6 år skal i narkose i morgen for at få hendes negle klippet helt i bund i håb om at de vil rette sig flot ud og så skal hun have tjekket sine bisser. Men jeg er simpelthen SÅ nervøs for at der skal ske noget under operationen med vejrtrækningen. Er det bare mig der er pylret eller er der virkelig en risiko for at noget kan gå galt med hendes lille flade næse? smiley Håber nogle kan give mig lidt ro i sindet smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops og narkose
  • #1   4. nov 2013 De stikker jo en slange med ilt og bedøvelse ned i luftrøret, så hun skal ikke bruge sin flade næse til noget smiley

• #3   4. nov 2013 Det kommer helt an på hvem du spørg, den ene dyrlæge vi snakkede med, frarådede det på det kraftigeste, og snakkede om ilt telt og jeg ved ikke hvad. Imens en anden sagde at det INTET problem var overhovedet, og rystede på hovedet da vi fortalte hvad vi først havde fået afvide...

• #7   4. nov 2013 Har først fået hende for 6 måneder siden, så det er nogle ting der har været forsømt hos tidligere ejer.. både tænderne og neglene smiley Men vi vil helt klart gøre hvad der skal til for at hun ikke skal igennem det igen smiley Men godt at høre at jeg ikke skal være helt så nervøs smiley

• #8   4. nov 2013 Hvis det er en ormsorgsfuld dyrlæge,,så har dyrlægen en "hjælper" til at passe nakosen.

Det koster ikke så meget ekstra(jeg er folkepensionist),og var slet ikke utryg,ved Verners nakose.

Faktisk vågnede han op hurtigere end jeg regnede med,og dyrlægen regnede med.

Så,du skal ikke være nervøs.
    Det skal nok gå.

m.v.h.
    vibeke.

• #9   4. nov 2013 Lyder godt Vibeke .. Tak :)!

• #10   4. nov 2013 anne s

Og,så tro ikke,at du lige kan nå,et eller andet,medens mopsen er i nakose,mopsen vågner før end du aner det.

Jeg blev.f.eks ringet .op på mobilen,da jeg var i jydsk sengetøjslager,at NU kunne jeg godt hente ham.

Så,alt hvad der hed sengetøj,håndklæder,røg på gulvet.Og mopsen blev hentet,og han skulle både tisse,og det store.

hav det godt

m.v.h.
    vibeke

• #11   4. nov 2013 nå det var godt lige at vide! havde nemlig allerede indlagt en indkøbstur smiley haha

• #13   5. nov 2013 Det tog kun 45 min, så hun var færdig allerede kl 10 igen og det hele gik rigtig fint! Dyrlægen har klippet neglene helt op, så nu håber vi de retter sig ud og tænderne var slet ikke så slemme som vi troede. men hun fik fjernet 3 små fortænder fordi de var lidt blottet. Men fik afvide at dyrlægen at jeg skal gnubbe/børste hendes tænder med lidt zendium tandpasta smiley Men hun har det godt! hun er bare lidt pjevset og træt smiley

Kommentér på:
Mops og narkose

Annonce