Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   21. feb 2012 Det komme jo an på den enkelte hund.
    En del hunde får kløe af Olivers - incl min egen. Andre trives super godt på det.
    Hvis det skal være Olivers ville jeg nok vælge selected fich-varianten.

• #2   21. feb 2012 olivers. de bruger animalsk protein, fordi hunde ikke er vegatarer. god service, god etik og god personalepolitik.
    Deres foder er bare godt.tjek ders hp.

• #3   21. feb 2012 Tak for svar. Hvilket foder bruger du så nu? Det er i hvert fald vigtigt at det ikke er fyldt med korn osv..

• #4   21. feb 2012 en overgang brugte Olivers noget i deres foder, som gav kløe, det var især hvalpefodret det var galt med, men det har de lavet om nu

og hvis du skal have en hvalp, så er det selvfølgelig hvalpefodret du skal starte med, men få lige først at vide hvad opdrætter fodre med og få noget med hjem fra dem, så kan du langsomt skifte over til andet foder

• #5   21. feb 2012 jeg vil klart anbefale great danes aktive foder til en jagthund.

det er deres basis foder jeg bruger til mine hunde, det er nemt bekvemt, og jeg bestiller bare, og dagen efter har jeg foder.

se her www.great-dane.dk

• #6   21. feb 2012 Jeg bruger foder fra Henne Pet Food. (Kronch)

• #7   21. feb 2012 let optageligt foder uden korn...

• #8   21. feb 2012 Jeg fodrer med Olivers LB start til Maggie. Hun fungerer rigtig fint på det.

Når hun skal på voksenfoder, kommer hun på Wolfsblut, som Liva også får

Jeg ville ikke fodre med Great Danes. Ingredienslisten er "Korn, Fisk & Fiskeprodukter, Kylling & kyllingprodukter, olie & fedtstoffer, gær, vegetabilsk biprodukter, grøntsager, mineralstoffer."

Det opfylder slet ikke mine krav til en godt hundefoder.

Kommentér på:
Foder

Annonce