1.630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hundeven omkring Aalborg-Storvorde-Klarup Hundeven omkring Aalborg-Storvorde-Klarup

Vi har en dejlig whippethvalp på knap 15 uger - Monty smiley

Desværre er der ikke rigtig hunde i vores omgangskreds.
Derfor mangler Monty lidt en hundeven - eller gerne flere.
Naboens gamle, overvægtige rottweiler gider altså ikke lege og gå tur sammen med Monty.

Derfor tænkte jeg på, om der var nogen i nærheden som havde lyst til at mødes ind imellem - vi bor i Lillevorde (mellem Klarup og Storvorde).
Både til gåture og til hygge i haven.
Vi har en indhegnet have, så Monty kan styrte rundt og lege - og meget gerne med en anden hundeven.

Som sagt er Monty stadig hvalp, men han vil gerne lege både med andre hvalpe og voksne hunde.
Racen er ikke vigtig for mig smiley Men gerne en legesyg en af slagsen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeven omkring Aalborg-Storvorde-Klarup
  • #1   16. aug 2012 Kunne forestille mig at Silas ville elske at lege med din hvalp, da han er en "løber", men vi er fra Aalborg øst.

• #4   16. aug 2012 Ginger - Aalborg Ø ligger jo også tæt på os. Det tar ik mere end 5-10 min at køre dertil så det er overhoved ikke et problem smiley

Morten - det ku da være vildt hyggeligt.
    og vi kan sagtens køre til en hundeskov.
    Jeg kører gerne efter det hvis Monty kan få lidt hundevenner smiley
    Så sig endelig til. Så må vi se om vi kan få det til at passe samtidig smiley

• #5   16. aug 2012 Vi kommer ofte i hundeskoven i Østerådalen. Jeg har en tæve på 1,5 år der er 45 cm og vejer 13 kg. Hun elsker at løbe og mosle smiley

• #6   16. aug 2012 Ok smiley jamen silas er næsten altid frisk på en løbetur. Har hørt at de hårløse er rigtig god sammen med mynderne fordi de leger ret ens. smiley

• #8   16. aug 2012 Krøyer er altid frisk. Hun er rigtig god til hvalpe der er gang i, og som er lidt større end hende selv smiley
    Ellers kan jeg også varmt anbefale at tage til hundetræf i Mølleparken om søndagen. Her er nogle rigtig søde hunde (der er dog et par få hunde (3 ud af 50), man skal være obs på, men ejerne har så meget øje på deres hunde, jeg ikke har set problemer der oppe endnu)

• #9   16. aug 2012 jeg kommer tit i hundeskoven i Aalborg øst med vores Kato smiley

• #10   16. aug 2012 Lucy er klar der er meget gang i hende smiley

• #11   16. aug 2012 Iiih hvor er det dejligt, at der er nogen, der melder sig smiley
    Er der nogen af de hundeskove, I nævner, der er indhegnet, så hundene kan løbe frit?

• #12   16. aug 2012 Østerådalen er helt fantastisk med store åbne arealer og skov smiley Og så er det helt indhegnet. Det er også et lækkert sted at løbe og gå ture

• #13   16. aug 2012 Pas på med hundeskove du aldring hvem der kommer der

• #14   16. aug 2012 North-Staff: Lige præcis! Der er nogle hundeskove, jeg aldrig vil sætte mine ben i, da jeg kun har hørt dårligt.

Og et godt råd: Kast aldrig med pinde i hundeskoven, med mindre du hvordan de hunde der er reagere! Synes ofte det er i sådanne situationer tingene kan ende galt

• #15   16. aug 2012 den i aalborg øst er også indhegnet smiley

• #16   16. aug 2012 Hunde skoven i Nørresundby er også indhegnet, til voksene hunde. og ved side af er der indhegnet til hvalpe op til et halvt år.

Så hvis du skulle komme forbi der en dag, så kan du bare skrive, så skal Tipo nok vise jer rundt der oppe. smiley det ville han elske og især for en lille ny ven.

• #18   16. aug 2012 Hej
    Hundeskoven i Hammer Bakker er rigtig god, der kommer også tit en Wippet og den er rigtig sød, min hund er også en løber, så hun elsker den wippet der kommer i Hammer Bakker.
    Så kig endelig derop, Molly har aldrig haft en dårlig oplevelse der, og vi kommer der flere gange om ugen og har gjort det i et år.

• #19   16. aug 2012 Alle hundene er løse i Mølleparken på det tidspunkt - og jo det er kl 14 smiley

Jeg tror du har en meget træt hund, efter sådan en omgang hundetræning smiley Vores tæve er altid helt død efter 1,5 times træning smiley

• #20   16. aug 2012 Vi kunne også godt lege med jer. Har sendt en besked til dig.

• #21   16. aug 2012 Vi bor ude i Gudumholm, og er da friske på at mødes smiley

Molly er en lab blanding på 3½ år smiley

Kommentér på:
Hundeven omkring Aalborg-Storvorde-Klarup

Annonce