Min hund er skrægslagen for loppemiddel... Min hund er skrægslagen for loppemiddel...
Hej alle sammen.
Jeg har en labrador på 6år, som simpelthen bare er vanvittig angst for at få loppekur. Han får loppemiddel til allergihunde, fordi han er lidt sart anlagt, men han ryster som en gal, og gemmer sig under bordet så snart han kan lugte det.
Jeg har hørt at man kan få avantage vet som en indsprøjtning hos dyrelægen, og at det skulle holde i 6mdr, men at det kun fungerer som p-piller til loppen...
Er der nogen der har prøvet det, som kan fortælle om det er godt eller skidt?
Eller er der nogen der har andre forslag, for jeg er efterhånden åben for alt, det er bare virkelig synd for ham at han skal være så bange hver 4. uge...

jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.993
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.885
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 13
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 106
han ryster når han har det på og vil ikke spise, sove, ud og gå, ha godbidder eller noget, og render som regel rastløs rundt. og jeg fik at vide at det er fordi han ikke kan tåle det, så hvis din hund er bange for det betyder det nok at det svider alt for meget på ham og han derfor ikke kan tåle det.
og giver man sin hund noget den ikke kan tåle, er det som at give den gift..
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 903
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
Men syntes sgu det er synd at de er så bange, for det kan kun være pga den lyd det gir når man trykker midlet ud. g jeg kan ike bare gi dem noget andet da de får Advocate pga.de render i rævegrave osv. så de er udsat for skab og orm osv.
Min hund er skrægslagen for loppemiddel...