Gider ikke rå ben Gider ikke rå ben
Jeg forsøgte for kort tid siden,da jeg lavede suppe, at give lady et af de rå kraftben..
Men ikke om hun ville røre det.. Giver jeg råt kød, om det er kylling, gris eller Hjort, så gider hun det kun hvis det er i godbidde str eller slet ikke...er det tilgengældt tilberedt, så er hun mere end vild for at få det...(får aldrig knogle tilberedt! Kun selve kødet)
Jeg syntes det er underligt, har aldrig stødt på en hund der ikke ville elske at ligge og gnave i et godt stykke råt kød eller knogle..
Tyggestænger nipper hun lidt til og griseører skal bare gemmes godt under tæppet...
Men spiser det ikke...
Hvad gør jeg? Ville gerne hun kunne spise råt/knogle især pga det er godt for tænderne...
Eller skal jeg bare sige ok, min hund er mærkelig
Og kun give hende kødet når det er tilberedt...
Hilsen mig og den sære hund hehe
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
Den anden eeeeelsker at råt!
Der behøver ikke at være noget som helst galt med hende, nogle hunde er bare sådan... Hvis du gerne vil have hende til at lære det, så start i det små... bløde rå lammeribben, gør kødstykkerne lidt større end godbidsstørrelse osv.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Min DSG fik tilbudt sammen med mine to hyrdehunde sidst, rester og trævler, og ikke spiseligt kød for mennesker (ikke det der er mest lækkert med for meget fedt, sener osv.) (Vi slagtede et helt rådyr)
Mine to hyrdehunde smagte snart ikke på det, ned røg det.
Min DSG tog imod 2-3 stykker og det var ikke med den store begejstring, og efter de små bidder gad hun heller ikke have mere, og det var rådyr..
Måske det ligger til racen
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
Karla - som synes råt er væmmeligt - er halv dsg. Men det er Johna på den anden side også - og hun elsker råt - man skal være varsom hvis man ikke vil miste en finger... men hun er selvfølgelig også part terrier - så måske er det den der slår igennem der
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Lidt spøjst
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.982
Det er en dsg jeg har, hun er dog uden tavle og en lille en af slagsen, og de alm medfødte fejl stumphale og strit ører, som de kan have. Så jeg tror hun har arvet en god del fra pinsheren som de jo er avlet ud fra
Det var da en god ide, lige at varme det op i mikroben, men blir knoglerne ik lidt skøre af det?
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.982
Okay, det vil jeg prøve
Gider ikke rå ben