{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

øre behandling {{forumTopicSubject}}

hey alle
Frk Uffe har lidt kløen i ørene, og så tænkte jeg, kan jeg købe behandling mod øremider nogen steder uden at skulle have en undersøgelse først ?
Nu vil sikkert mange sige at jeg er en dårlig far, men jeg har været udsat for samme problem før, og ved at det er det der er galt.
Så ser bestemt ingen grund til at jeg skal betale for et tjek igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øre behandling
  • #1   7. maj 2013 Renser du hundens ører hver måned? Det kan sagtens være skidt, der driller.
    Principielt skal du omkring dyrlægen for at få udleveret receptpligtig medicin, men tag dog og ring til din dyrlæge og spør ad.


  • #3   7. maj 2013 Har du prøvet at rense dem med lunkent saltvand på vatrondeller??? Hvis du har en god dyrlæge kan du da prøve at spørge om du kan få kuren igen uden at skulle op med hunden....Hvis ørene ikke er røde, så kan du købe frontline som spray, og give et pust i ørene....Men du skal være sikker på at det er mider og ikke andet som en cocker kan have med ørene.

  • #4   7. maj 2013 Et lille fif, jeg har fået fortalt, kan være at rense ørerne med en tot vat med et par dråber madolie og derefter behandle med frontline.
    Det er ikke afprøvet herhjemme, men har hørt fra andre at det virker.


  • #5   7. maj 2013 Aldrig vat i ørerne. Det efterlader fnug.
    Brug en ren, tør klud.


  • #6   7. maj 2013 Svea døjer også med lidt øreproblemer i ny og næ, køber epi-otic ørerens til hund hos dyrlægen, renser morgen og aften og det virker, en uges tid så det væk ;0)

Kommentér på:
øre behandling

Annonce