{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Er det normalt at slette kommentarer i salgsannoncer?? {{forumTopicSubject}}

Hej hundefolk smiley

Ja, jeg undrer mig lidt over, at i en annonce jeg følger herinde, der bliver alle kommentarer hele tiden slettet.
Kommentarerne handler om hvad den specifikke race der er til salg "indeholder", om der er stamtavle på hvalpene, hvad racen kan bruges til m.m.


Er det normal kutyme herinde, at man sletter oplysninger som alle evt. interesserede alligevel ville spørge om?
Og oplysninger om racen, som alle måske ikke ved?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt at slette kommentarer i salgsannoncer??
  • #1   10. jul 2013 Ja, det er meget normalt. Hvis man får spørgsmål, som man ikke har lyst til at svare på smiley

  • #4   10. jul 2013 Krumme: Tror det er den samme annonce...
    Men jeg tror du misforstår mig - Der var bl.a. en (Kan ikke huske hvem) der havde skrevet om hvad racen "indeholdt" - Hvorfor sletter sælgeren disse oplysninger? Det er jo lige præcis sådanne ting der bør oplyses om.
    Bliver der ikke oplyst om det, så er det jo lige præcis at en sådan hvalp hurtigt kan blive en kastebold, da folk ikke magter opgaven, og ikke vidste hvad de gik ind til.


  • #7   10. jul 2013 Ja det kan være super forvirrende at læse når der bliver slettet midt i det hele.. Eller hvis folk fx spørger til pris, og sælger så vil svare i PB, hvorefter den næste spørger om det samme, og den næste igen osv osv.. Det virker fjollet på mig, at de hellere vil svare 5 forskellige personer i PB på det samme spørgsmål, i stedet for at skrive så alle kan læse svaret.

  • #8   10. jul 2013 Ja, det ved jeg så ikke... Altså om man kan nøjes med kun at slette én.

    Og ja, hvis det var mig, ville jeg da være træt at at skulle svare på det samme hele tiden.


  • #9   10. jul 2013 Måske interesserede bare skulle fatte telefonen og ringe;) det er godt nok ofte ganske fjolde spørgsmål der stilles og andres oplysninger om racen behøves jo da slet ikke at være mere rigtige end dem opdrætter kan give i telefonen;)

  • #10   10. jul 2013 Vil sige som Bodil, brug telefonen, det er det den er opfundet til og der er vel forhåbentlig ingen seriøse sælgere af hunde der kan finde på kun at sælge via nettet og helt uden personlig kontakt!

Kommentér på:
Er det normalt at slette kommentarer i salgsannoncer??

Annonce