Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme..
  • #1   14. jul 2013 Hvor gl. er hunden?
    Er den renlig i forvejen?
    Hvor længe har den været alene, når i kommer hjem til et overtisset hus?

• #2   14. jul 2013 Ja, sådan lærer i den at være alene hjemme, men det er jo en anden sag om hunden er i stand til at holde sig endnu.
    Hvor længe er den alene, siden der er "tis over det hele"? Den bliver vel luftet af inden i tager afsted.

• #3   14. jul 2013 Han er 11 uger.. Ja han er delvist renlig.. smiley vi går med ham mange gange, og selvfølgelig lige inden vi går.. Han er alene MAX 30 min..

• #4   14. jul 2013 Hmmm Jeg lader ikke mine hunde alene hjemme FØR de ER renlige, men det er jo ikke alle der har den mulighed.
    De skal slet ikke være i tvivl om hvor de skal tisse.
    Der bliver luftet omgående den er vågen, og efter hvert måltid, samt midt i leg, da de tit glemmer at de så skal udenfor for at tisse, og sætter sig bare, når de har behov.

Så inden den er kørt i hus, så øver jeg IKKE alene hjemme. smiley

• #5   14. jul 2013 Vi er jo på arbejde. Men med den fordel at han kun skal være alene hjemme max 30 min.. Fordi vi overlapper hinanden... Ang job smiley an tisser ikke inden for når vi er hjemme, men lige så snart vi tager på arbejde osv.. Så er der tis når vi kommer hjem smiley

• #6   14. jul 2013 Ja let er det ikke altid CHM smiley

Tror måske jeg ville bruge god tid til at lege og gå tur inden han bliver forladt, så han er træt og HAR tisset og har lagt sig til at tage en god skraver, og så helt ubemærket forlade ham mens han sover, og ikke gøre et stunt ud af det smiley

Lykke til smiley

• #7   14. jul 2013 Det er skam prøver smiley - har prøvet næsen alt

• #8   14. jul 2013 Ja, nemt er det ikke altid CHM smiley

• #9   14. jul 2013 Jeg har lært min hvalpe det på denne måde og hun kan godt være alene hjem uden problemer. min har også tisset i starten men det hold lige så stille op, det gør de fordi de er usikker... jeg har gjort det sådan at min har været alene i 20 min ad gangen og det har jeg gjort 4 til 5 gange om dagen. det er vigtig at i først går ind af døren igen når den ikke piver mere for ellers tror den at den bare skal pive for at få jer hjem igen

• #10   14. jul 2013 Okay smiley jeg må bare se tiden an... Han er jo også kun 11 uger smiley lille pus

• #11   14. jul 2013 Det er en stresssituation at blive forladt, og derfor går mange hvalpe direkte hen og tisser.
    Man skal arbejde på, ikke at få denne stressreaktion frem i hunden. Find ud af hvad der udløser reaktion, og desensibiliser så på lige præcis det.

Mange hunde reagerer fx på nøgler, der tages frem.

• #12   14. jul 2013 Tusind tak for jeres gode råd smiley vil tage dem i brug smiley

Kommentér på:
Alene hjemme..

Annonce