4.243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udstillingsline Udstillingsline

Jeg mangler en ny udstillingsline, men jeg kan ikke finde nogle jeg kan lide, og er derfor kommet på den idé, om jeg måske kan lave den selv.

Derfor har jeg bestilt nogle tynde lædersnore, som jeg har en idé om at jeg skal knytte eller flette (lige som dem man kan købe) men jeg har virkelig ingen anelse om, hvordan jeg hæfter enderne, og får perler eller pynt på (se vedhæftede billede).

Jeg har ledt efter vejledning på Youtube, men det er ikke helt lykkedes mig. Er der nogen som ved noget om at lave sådan en udstillingsline, eller kender til steder på nettet, som har en vejledning?

Taaaaaaak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingsline
  • #1   3. sep 2013 Der er en grund til at de koster en "jetjager" de udstillingsliner. Det er fordi det er ikke bare sådan lige til at gøre.
    Du kan evt. gå i en hobby butik og kigge ang. hvordan man laver armbånd og halskæder og så kan du måske selv gå det skridt videre og lave en line.

Ellers kan jeg kun anbefale Malene Bjerregaard der laver liner alt efter ønske og farve m.v.
    https://www.facebook.com/pages/Show-Leads-Malene-Bjerregaard/115094821900572?fref=ts

http://www.showleads.mono.net/

• #2   3. sep 2013 Jeg har købt min af Sabine fra Wild and Wicked kennelen... Hun har (ved ikke om hun har mere) en side på facebook der hedder Wicked show leads.. Og hun laver nogen rigtig flotte nogen... Totalt efter ejers ønsker hvis man har sådan nogen, og så har hun lavet en masse som man selvfølgelig bare kan købe så man slipper for at vente på hun får den lavet smiley

• #3   3. sep 2013 wicked show leads er i læder.. Super lækkert læder smiley

• #4   3. sep 2013 Tak skal I have smiley
    Jeg kender begge sider, men jeg vil bare SÅ gerne lave min egen smiley

Jeg har også luret lidt i Panduro Hobby osv. men synes ikke rigtig at det er lykkedes mig at finde en løsning jeg kan bruge smiley

• #5   3. sep 2013 Jeg har lavet en i faldskærmsline, trukket flotte perler på med stort hul, enderne kan jo brændes/smeltes og skal en ende fæstnes rundt om en karabinhage eller som håndtag, har jeg først limet med superlim, og derefter surret tråd omkring så det fremstår pænt og ligeledes givet det en gang superlim under. som ekstra stykke under hagen, kan du med fordel knytte et stykke, det er der ikke det store i.
    du kan gøre det samme med en lækker blød rundsyet læderline som du behandler på samme måde, bortset fra smeltningen smiley
    jeg har også forsøgt at knytte en, med 2mm tråd, men synes ærligt talt ikke at det var pokkers heldigt, så er jeg bedre til armbånd.
    Kan du knytte?

• #6   4. sep 2013 Jeg kan ikke knytte, men jeg kan flette "rundt" med 4 snore... det er måske også en form for knytteteknik smiley
    Det er måske lim og tråd jeg skal bruge.
    Jeg har bestilt en showline i læder, ganske enkelt for at lure teknikken af...hvis det bliver muligt smiley

Hvordan får du perlerne til at blive på deres plads?

• #7   4. sep 2013 Sørger for ar hullet i perlen er tilpas, så de sidder stramt på snoren, og giver en lille klar lim.
    prøv at google knytteteknikker, mener bestemt jeg faldt over den med de 4 tråde engang.

• #8   4. sep 2013 Ok smiley
    Jeg må se hvad jeg kan finde ud af smiley

Tak for tips

Kommentér på:
Udstillingsline

Annonce