4.243 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Udstillingsline Udstillingsline
Jeg mangler en ny udstillingsline, men jeg kan ikke finde nogle jeg kan lide, og er derfor kommet på den idé, om jeg måske kan lave den selv.
Derfor har jeg bestilt nogle tynde lædersnore, som jeg har en idé om at jeg skal knytte eller flette (lige som dem man kan købe) men jeg har virkelig ingen anelse om, hvordan jeg hæfter enderne, og får perler eller pynt på (se vedhæftede billede).
Jeg har ledt efter vejledning på Youtube, men det er ikke helt lykkedes mig. Er der nogen som ved noget om at lave sådan en udstillingsline, eller kender til steder på nettet, som har en vejledning?
Taaaaaaak
0 synes godt om
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 464
Du kan evt. gå i en hobby butik og kigge ang. hvordan man laver armbånd og halskæder og så kan du måske selv gå det skridt videre og lave en line.
Ellers kan jeg kun anbefale Malene Bjerregaard der laver liner alt efter ønske og farve m.v.
https://www.facebook.com/pages/Show-Leads-Malene-Bjerregaard/115094821900572?fref=ts
http://www.showleads.mono.net/
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 10
Jeg kender begge sider, men jeg vil bare SÅ gerne lave min egen
Jeg har også luret lidt i Panduro Hobby osv. men synes ikke rigtig at det er lykkedes mig at finde en løsning jeg kan bruge
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
du kan gøre det samme med en lækker blød rundsyet læderline som du behandler på samme måde, bortset fra smeltningen
jeg har også forsøgt at knytte en, med 2mm tråd, men synes ærligt talt ikke at det var pokkers heldigt, så er jeg bedre til armbånd.
Kan du knytte?
jul 2007
Det er måske lim og tråd jeg skal bruge.
Jeg har bestilt en showline i læder, ganske enkelt for at lure teknikken af...hvis det bliver muligt
Hvordan får du perlerne til at blive på deres plads?
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.165
prøv at google knytteteknikker, mener bestemt jeg faldt over den med de 4 tråde engang.
jul 2007
Jeg må se hvad jeg kan finde ud af
Tak for tips
Udstillingsline