622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kan det være stress? Kan det være stress?

Igår tog jeg til Frederikshavn, sammen med Baby, for at fejre min mosters fødselsdag.
Der var en masse mennesker, og Baby fik klap og kæl så hatten passede. smiley
Vi sov der, og tog hjem ved 12 tiden.
I bussen vågner han, og gaaalper løs over ingenting, og jeg bliver egentlig lidt forvirret, for vi er midt på motorvejen, så han kan umuligt have set en anden hund eller lign. smiley
Nå, jeg får fanget hans opmærksomhed, og bang så snork boblede han igen.

I bussen ringer min veninde, og spørg om vi ikke vil med hende over og handle, når vi kommer hjem.
Så vi smutter derned med det samme, og stiller alle vores ting, og går direkte ned til spar. På vejen er der kommet heste på en fold, som Baby ikke har set før. De skræmte ham en smule, men ikke værre end, at han kunne gå forbi dem. Vi passere dem igen på vej tilbage.

Da vi kommer tilbage i min veninde's lejlighed, går han helt amok. Han gøer af min veninde, af hendes kat, han er slet ikke til at få kontakt til.
Han vil ikke have mad, eller noget som helst. Så jeg beslutter, at det nok er bedst, vi går hjem.
På vej hjem gøer han stadig.. Der er intet at gø af, men han gøer og gøer og gøer, indtil vi er halvvejs hjemme.

Da vi kommer hjem, spiser han hans mad, og han har faktisk sovet siden...

Jeg tænker, at det må være en blanding af stress, overstimulering, og mangel på søvn, der har fået ham op og køre. Han er jo 7 måneder nu, så der sker jo en del i kroppen på ham...

Hvad tænker i? smiley

- Vi træner til hverdag, at han skal lade vær med at gø. Jeg fanger hans opmærksomhed med godbidder, og han får ros når han er stille.
Normalt er han nem at fange, men idag lukkede han af.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det være stress?
Kommentér på:
Kan det være stress?

Annonce