{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Godt og skidt ... Mest godt i godt... ;) Nikki og Tia... {{forumTopicSubject}}

De virkelig gode nyheder er at jeg har to virkelig glade hunde der elsker hinandens selskab og som er blevet så glade at de rent faktisk kan dele et kødben...

Tia er rigtig god til at blive i nærheden og vi er nu ved at få sat hegn op så hun kan være uden opsyn for hun elsker simpelthen at være ude.

Vi kan ikke sælge Zeus' campingvogn så den bliver omdannet til damernes nye hundehus, så der altid er en hule at gå ind i når de er ude...

Tia er igang med sin første løbetid og der har ikke været nogle gnidninger mellem dem det til trods... Og Nikki er snart færdig med hendes og hun har været næsten sig selv i perioden, hvilket er helt nyt for os... Hun plejer virkelig at ændre adfærd...
Det er jo ganske gode nyheder...

Jeg har haft Tia og Nikki med i hundeskoven, Tia er der tre fire gange i ugen mens Nikki var i en indkøringsfase, som vi må opgive igen... Hun har et eller andet imod de små hunde og hun udviser aggressiv adfærd overfor dem, og jeg vil ikke af med hende fordi hun bider en anden hund fordi JEG synes det kunne være rart at have dem begge med i skoven...
Så fremover må hun bare blive hjemme... Hvilket hun nu ikke virker til at være ked af...

Tia kommer ved kald fra os alle fire, hvilket jo er kæmpe fremskridt og hun er ved at fange de kommandoer vi bruger, og hun er blevet en haj til at gå spor...! Nu har vi fået nogle andre træningsøvelser så hun kan finde genstande, eller kan lære at finde genstande... Næste skridt er eftersøgning hvilket hun nok skal nå engang...

Tia er 100% renlig indenfor og viser tydeligt hvis hun skal ud... Hun har haft et bur som hun har sovet i og det har. Iraker rigtig fint... Dog er de stadig ikke inde når vi ikke er hjemme (de bor så i fyrrummet) for jeg har stadig en kat jeg ikke kan få afsat og Nikki kan simpelthen ikke lide ham... Hun laver udfald og han er ligeglad...! Så indtil han finder et nyt hjem er de ikke alene uden opsyn...

Nikki er belevet så glad og legesyg at hun selv går mod døren bare for at få os med ud i haven... Det er jo helt vildt så stor en sorg hushyar været igennem, en sorg som jeg ikke mener en hund kan have, men hun viste mig at jeg tog fejl...

Så alt i alt går det rigtig godt herude på landet med mine to dejlige damer... De stortrives og elsker livet, nyder at tulle rundt og at ligge at dase i solen... Bliver fedt til sommer hvor vi kan være ude hele døgnet (vi har næsten altid teltet slået op om sommeren...

Der er arrangeret pasning, her på matriklen tre dage hvor vi skal til fodboldstævne og så er der arrangeret en uge hvor de skal bo ved min veninde og hendes hund... Ham er de rigtig gode venner med så det bliver en total forkælelsesuge for dem begge...

Bare lige lidt godt og skidt her fra heden, hvor konklusionen er at Tia var som sendt fra himlen for at redde os alle fra endnu et tab... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt og skidt ... Mest godt i godt... ;) Nikki og Tia...
Kommentér på:
Godt og skidt ... Mest godt i godt... ;) Nikki og Tia...

Annonce