Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dirt Devil støvsuger
  • Anni
    Anni Online Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 188 Svar: 10.608
    #1   21. dec 2016 Nej, men har en Dyson, som i mine øjne er verdens bedste støvsuger.

• #2   21. dec 2016 Vi har en poseløs Electrolux.

• #5   21. dec 2016 Jeg kender en støvsugerforhandler. Han fraråder poseløse støvsugere til hundehjem, fordi fedtet fra pelsen ødelægger støvsugeren. Da skulle det være bedre med posen, som jo blot smides ud. Da kommer fedtet kun i kontakt med mundstykke og slange, som nemmere og billigere kan udskiftes end hele motordelen.

• #6   21. dec 2016 Her er vi nød til at have poseløs. Kattehårene stopper støvsugeposen, så der ingen træk er i støvsugeren, når posen er under halv fuld. Og poseløs virker fint her. Inden Electrolux har vi haft Dyson.

• #7   21. dec 2016 Malene - det er også den besked, jeg har fået ved forhandleren, da jeg (efter meget kort tid) kom ned med en poseløs støvsuger, der konstant stoppede til pga. hundehår. Har ikke forsøgt mig med poseløs siden smiley

• #9   21. dec 2016 En dyson er desværre lidt meget over budgettet.

Vi har altid kun haft støvsugere med pose men bliver lidt træt i ansigtet af prisen for støvsuger poserne smiley
    Nu har jeg jo kun en lille lort af en hund selvom hun er mester i at fælde så er det jo alligevel begrænset hvor meget hår der er på en i den størrelse smiley

Men kan godt høre det nok ikke skal være en dit devil

• #10   21. dec 2016 Hvis du har en Skousen i nærheden, så plejer de at have tre pakker støvsuger-poser (uoriginale) til omkring 110-120 kr.
    Ellers kan det varmt anbefales at købe dem via eBay (hvis det altså er prisen på støvsuger-poser, der reelt får dig til at overveje en anden smiley )

• #12   21. dec 2016 Seks hunde i huset, og vores Dyson sagde "PUF" og så døde motoren efter 10 års tro tjeneste..

MEN vi køber ALDRIG Dyson igen.. Det bliver en industri-model til huset nu.. En stor 60-70 liters Nilfisk tror jeg vil lander på..

• #13   21. dec 2016 Dyson vil jeg også anbefale helt sikkert.
    Der er tit gode tilbud rundt omkring i fx power og bilka har også lige haft. Hvis man vil have poseløs, så er det helt sikkert mærket, synes jeg

• Anni
    Anni Online Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 3 Følgere: 31 Emner: 188 Svar: 10.608
    #15   21. dec 2016 Jeg handler kun støvsugere i specialforretninger og har nu aldrig hørt at en poseløs bliver ødelagt af fedt hvis man har dyr.

Min Dyson har kørt problemløs i 14 år , og den har fint kunne holde til at støvsuge efter to Malinois og en Laekenois på en gang.

Her først på året investerede jeg i en poseløs og ledningsløs Bosch.
    ikke sådan en billig med indbygget håndstøvsuger som de sælger i supermarkederne.
    Det er vist det bedste køb jeg har gjort.
    Siden jeg har fået den, er mine gulve meget renere.
    Det er nemt, ingen ledninger ingen slange, nemmere end en kost.
    Den behøver hellere ikke at holde i en oplader, men kan stå selv, også midt på et gulv.

• #16   21. dec 2016 Jeg har en dirt devil, husker ikke modelnavnet, men der er jo flere forskellige, lige som der er flere forskellige modeller af miele.

Jeg er meget glad for min, har intet grimt at sige om den, andet end jeg kunne ønske mig en længere ledning.
    men det er ikke værre end at skifte stikkontakt undervejs.

Kommentér på:
Dirt Devil støvsuger

Annonce