Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå ture?
  • #1   2. apr 2005 det er meget forskelligt det kan blive alt fra 1-6 vi ser om han er helt vild så kommer han meget ud !!

• #2   2. apr 2005 Hmmm, blev lige smidt af og mit indlæg kom ikke på......prøver igen.

Her hos os er det også lidt forskælligt, Misja får hverdag fast 2 kortere ture a´ ca. 15-20 min. og 1 fast gå-tur på ca. 4-5 Km med endten træning eller hunde-leg.

1 gang om ugen har hun en hvile dag med kun 3 - 4 kortere ture og ingen træning eller arrengeret hunde-leg.

Om sommeren kan den daglige lange tur, sagtens blive til en ½-dags tur med vand og madpakke *S

• #3   2. apr 2005 gilbert og Zita får 3 ture fast hver dag. Nogen gange 4.
    Vi har ingen have, så al luftning er gåture.
    Zita får 3 korte ture fordi hun er så gammel. mens Gilbert som regel får 2 korte (ca 15 min) og en lang (alt fra 45 min til 3 timer)

• #4   2. apr 2005 En 3-4 gange om dagen er vi ude at gå. Lidt forskelligt hvor lange turene er, men som regel får hun en lang tur om eftermiddagen på ca. en halv time-45 min. *S*

Hva' da?

• #5   2. apr 2005 jeg går med Hobbi i hvert fald 3 gange om dagen, og så er han ude i haven flere gange om dagen.

• #7   2. apr 2005 Mine kommer i haven flere gange om dagen, også går vi en tur hver aften på 2-3 timer

• #8   2. apr 2005 Nivkie kommer desværre ikke på så mange gåture. Han kommer meget i haven, og så cylker min mor med ham. Han er også med ude at køre bil hver dag. Han elsker at sidde i bagegerummet og kugge ud af vinduet.
    Når jeg så er hjemme, tager vi gerne en lang tur på 2-3 timer, Nickie og jeg.
    Når han er hjemme ved mig, er han af og til med ude ved hestene, og så er han med på ridetur.

Men han er ellers en nem hunfd. det er ikke sådan at han bliver understimuleret og ødelægger og sådan.
    Han er lykkelig hvis vi går tur med ham, men han er også lykkelig hvts man ikke gør. smiley

Kommentér på:
Gå ture?

Annonce