{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ytringsfrihed
  • #1   27. jan Ja det ville da være skønt, hvis man selv skulle stå til ansvar for sin opførsel og ikke i ly af ytringsfriheden bruge jeg ved ikke hvor mange ressourcer unødigt.

• #2   27. jan Man kunne måske forbyde ham at stille sig op foran den Tyrkiske Ambassade .... men henvise ham til enten "Lars Tyndskids Marker " eller en øde Ø.
    Den tosse.

• #3   27. jan Det er så horribelt, at politiet skal passe på det fjols - men samtidig er det godt, at også fjolser har ret til at ytre sig. HVIS han blev angrebet af muslimer, ville han i øvrigt formodentlig få tilhængere på den konto.
    Jeg glædes over, at (såvidt jeg ved)medierne ikke skriver om ham af betydning. Han skal ties ihjel. I øvrigt går han Erdogans ærinde - hjælper det tyrkiske fjols til at finde på nye grunde til at sige nej til svensk medlemsskab af Nato.

• #4   27. jan Jeg synes det er det glade vanvid, at han ikke selv skal betale for sin beskyttelse. Den kæmpe klaphat!

• #5   27. jan Han skal selvfølgeligt beskyttes lige som alle andre hvis liv er i fare.
    Og selvfølgelig skal han også have ytringsfrihed som alle andre.
    Om man er for eller imod hans måde at bruge sin ytringsfrihed på er der vist delte meninger om.
    Jeg synes også at han er lidt grov, men det berettiger ikke voldsparate muslimer til at true ham på livet og gå til angreb på politi mm.
    Hvis han selv skal betale for beskyttelse, så skal de voldsparate også betale, for skylden er også deres.

Man kunne lyn hurtig stoppe Paludan.
    Det eneste det kræver er at de voldsparate muslimer ignorerer ham total og ikke møder op til Paludan demonstrationer.
    Kommer der ikke nogen, så gider Paludan med garanti ikke stå og brænde koreaner.

Det er bare rigtig ærgerligt, at Paludans opførsel går ud over svenskernes medlemskab af Nato

• #6   27. jan Anni… blot til info så står han ofte helt alene rundt omkring i kbh.., det stopper ham ikke.

Selv på Blågårds Plads stod han helt alene for 1 år tilbage…

Han burde simpelthen ikke få lov til at vælge de steder han vælger… ligesom andre ikke altid får ok til de ruter de vælger til deres demoer.

• #7   27. jan Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at politiet tog tibetanske flag fra demonstranter - for ikke at støde kineserne. Paludan får lov til at støde, hvem der passer ham.

• #8   27. jan kunne man bare forklare alle de der reagerer at det netop er vand på hans Mølle, det eneste der kan stoppe ham er han bare kunne stå med sine afbrændinger uden reaktion fra dem han vil provokere og uden mediedækning .. om der så står 2 eller 200 tilhængere sammen med ham er ligegyldigt det er ikke deres reaktion der nærer ham ...
    Hvis Erdogan var klog (det er han jo så heller ikke ) så ville han melde ud at dette gjorde at Sverige ikke kunne komme med hurtigt nok så den slags tosser kan lære at deres handlinger ikke virker ..

• #9   28. jan Isabelle.. den ordre om at tage det flag var ikke poltiets beslutning. Det er to vidt forskellige situationer.

• #10   28. jan Jeg er helt med på, at det er to forskellige situationer, men fik politiet besked på at blive hjemme fra Paluans stunts fra en overordnet instans eller to (for ikke at genere nogen unødigt), ville de være lidt sammenlignelige.

Selvfølgelig SKAL ingen give sådan en "ordre" i det demokratisk retssamfund. Paludan skal, som tidligere skrevet, ties ihjel.
    "Suppose They Gave a War and No One Came" smiley

• #11   28. jan tilsyndeladende er manden total kold og er ligeglad om politiet er der eller ej.
    Tænk sig fjolset kan få indflydelse på verdens ordenen, og er det rimeligt i ytringsfriheden navn.

I am only asking

• #12   28. jan De fleste er ligeglade, fordi det ikke vedrører dem. Altså er det små problemer. Så længe vores udgifter ikke stiger, eller vores velfærd ikke falder - så fuck med det.
    Jeg synes, han skal stoppes. Måske for forstyrrelse af den offentlige orden, eller hvad de nu kan finde på.

• #13   28. jan Det KAN han så heller ikke, John - få indflydelse på verdensordenen. Faktisk har han ikke indflydelse på noget som helst andet end nogle mandetimer hos politiet og så lidt bølger i vandet hos et par mennesker hist og her. Erdogans ønskede ikke Sverige med i Nato FØR Paludan heller - og hans modstand handler vist om alt muligt andet end ............. Sverige smiley

• #14   28. jan Isabelle uroen ulmer i flere muslimske lande

• #15   28. jan Det gør den jo HELE tiden, John. De mennesker keder sig/er frustrerede over deres liv og venter bare på en grund til at rende rundt og råbe og brænde flag af.

• #16   28. jan jo jo Isabelle, Erdogan leder efter alle mulige grunde til ikke at støtte Sverige ind i Nato, MEN der er jo ingen grund til at forære ham flere grunde ..
    Lige nu som situationen er, er det dælme vigtigt at få Sverige og Finland ind asap ...

• #17   28. jan Jeg har forståelse for, at man i de muslimske lande er dybt forargede over Paludan og hans koranafbrændinger.
    Men de herboende voldsparate muslimer her i landet har jeg altså ikke den mindste forståelse for.
    De er flygtet fra deres fødeland, fordi de ville have et bedre og friere liv. Men ankommet i Danmark, så protesterer de og klager over friheden her i landet. Og deres demonstrationer er jo ikke fredeligt, men fyldt med vold. Det hører ingen steder hjemme.

Kommentér på:
Ytringsfrihed

Annonce