461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Er der nogen der vil rette fejl i den Er der nogen der vil rette fejl i den

her tekst?

We have heard so much about these dogs in the news and newspapers. Almost every day there is a new story on either humans or animals being bitten. I want this task to explain what happens, what breeds are often talking about and what the dogs before the committee at Christiansborg Palace are talking about. I have also talked with 4 dogs, people, two who have one or several fighting dogs and two have a second race to hear what they think can and should be done so this stops

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der nogen der vil rette fejl i den
  • #1   12. okt 2009 Ser ok ud til mig ;o)

• #2   12. okt 2009 Tak Kristine smiley

• #3   12. okt 2009 "Christiansborg Palace"

Jeg ville skrive Christiansborg Slot da det er navnet på borgen..

"with 4 dogs, people"

går ud fra du mener dogpeople? det ville jeg nok kalde dogowners istedet for og så droppe kommaet midt i det hele smiley

"and two have a second race"

And two that have another breed

race er et løb, som et racerløb smiley

• #4   12. okt 2009 Tak til dig tanja , det bliver det i stedet ...¨
    det er rart at andre lige kigger det igennem

• #5   12. okt 2009 "what breeds are often talking about and what the dogs before the committee at Christiansborg Palace are talking about"

Der mangler vist noget grundled. Er det dette, der menes:
    "What breeds we/they often are talking about"?

Den sidste halvdel: "and what the dogs before the committee at Christiansborg Palace are talking about"
    Er det mening, der skal stå: Og hvad hundene foran komiteen (jeg går ud fra det er folketingen, du mener) på Christiansborg slot tænker på?

Jeg er lidt forvirret i forhold til tekstens betydning, som du ser :o)

• #6   12. okt 2009 Hov fejl:

Min oversættelse skal se sådan ud:
    "Og hvad hundene foran folketinget snakker om."

• #7   12. okt 2009 *what breeds are often talking about*

- Ville jeg nok skrive: Which breeds are often talked about.

*I have also talked with 4 dogs*

- Vill jeg skrive: I have also spoken whith.

*what they think can and should be done so this stops *

- What they think can and should be done for this to end*

Bare min mening smiley

• #8   12. okt 2009 Her er teksten på dansk smiley - Så kan i se hvad jeg mener

Man har hørt så meget om disse hunde i nyheder og aviser. Næsten hver dag er der en ny historie om enten mennesker eller dyr bliver bidt. Jeg vil i denne opgave forklare hvad der sker , hvilken hunderacer der ofte er tale om og hvad hundeudvalget inden på christians borg snakker om. Jeg har også snakket med 4 hundefolk, to der har en eller flere kamphunde og to der har en anden race for at høre hvad de synes der kan og skal gøres så dette stopper

• #9   12. okt 2009 *CH*
    Jeg ville også mene at ordstilling i de sidste par sætninger skal rettes til smiley

- Men ellers fint nok skrevet...

• #10   12. okt 2009 We have heard a lot about these dogs in the news and the newspapers. Almost every day there is a new story on either humans or dogs getting bitten. On this assignment I would like to explain what happens, which dog breeds are often talked about and what the (hundeudvalg) on Christians Borg is talking about. I have also spoken with four dogowners. Two of them owning one or more fightingdogs og the other two owning another breed to find out what they think can and should be done for this to end.

- Puha det er lang tid siden jeg har haft engelsk i skolen, men dette er mit bud smiley

• #11   12. okt 2009 Det hedder ikke task, men assignment eller paper...

Kommentér på:
Er der nogen der vil rette fejl i den

Annonce