1.686 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Nupo og de andre pulver drikke ? Nupo og de andre pulver drikke ?

Hej
Jeg håber lidt der sidder en eller flere der kan hjælpe smiley
Jeg har en træls træng til at skulle spise nogen ved en 21:00 og frem efter og ja det har min vægt ski ikke godt af
Så her tænker jeg at jeg vil prøve at drikke nupo men desvære syntes jeg ikke det smager særlig godt så jeg vil høre om der er nogen af jer der kender et pulver produkt det smager lidt beder en nupo smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo og de andre pulver drikke ?
  • #2   29. maj 2013 Drik en cup soup smiley Kcal indholdet er vist under 100 på de fleste af dem smiley Syns selv at curry udgaven er mums smiley

• #3   29. maj 2013 Nutrilett smager meget bedre end nupo. Til gengæld smager Nupo bar med karamel som slik, men mætter godt.

• #4   29. maj 2013 Har du prøvet juicerne ? Jeg kunne nu godt lide både choko og jordbærshaken fra nupo.

• #5   29. maj 2013 Jeg købte nupo.... Fy for den lede hankat! Men jeg siger det samme som Minion

• #6   29. maj 2013 Jordbær udgaven er modbydelig. Den smager frygteligt meget af vitaminpiller. Men kakaoudgaven er okay, synes jeg.
    Jeg har kun selv prøvet Nupo så de andre mærker ved jeg ikke noget om. Men jeg har hørt at suppen fra Nutrilet skulle være rigtig god.

• #7   29. maj 2013 hvis du har en juicemaskine kan man lave lækre juice af div der findes utallige opskrifter på nettet, de tager trangen hos mig smiley

• #8   29. maj 2013 Jeg har personligt denne her http://www.gymnordic.com/dk/new-form-easy-diet.html og synes den smager fantastisk. Der skal bare vand i, også smager det af kakaomælk smiley

Og kun 90 kcal pr shake smiley

Ellers så den her opskrift smager VILDT godt: http://annawurtz.com/2011/10/godefterarsmorgen/

og den her: http://annawurtz.com/2012/10/sund-aeblekage-perfekt-snack-efter-traening/

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #9   29. maj 2013 Gulerødder? Frugt? Edamame bønner?

Hvorfor skal det være erstatnings produkter?

• #10   29. maj 2013 Jeg går ikke ind for pulver-shakes/supper eller lign.
    Derimod kan jeg komme med andre lækre aften-Desserter/snacks!
    De er alle på omkring 100 kcal.

Skyr med hindbær. - Skyr rørt med hindbær, evt med sukrin eller andet sødemiddel.
    Bagt æble med kanel og vanillecreme. - Æbler skåret i både med kanel i ovnen, indtil de er bagt igennem. Skyr rørers op med vanillePULVER!! (ikke vanillesukker.)
    Æblebåde/bananskiver med peanutbutter.
    Frugtsalat med Skyr-vanille-creme.

Har selv tabt mig 10 kg. Om aftenen er gulerødder bare ikke nok for mig smiley

• #12   29. maj 2013 Min krop får altså det den har brug for i løbet af dagen, men jeg har stadig brug for mit hyggemåltid kl 20.. smiley Det er ren vane - og har intet at gøre med at jeg er sulten..

• #14   29. maj 2013 Men jeg har ikke lyst til at bryde den?;-) og hvorfor skulle jeg? Jeg overholder mit kcal-behov, jeg hygger mig og det er jo ikke ligefrem fordi jeg æder en pose chips smiley der er tale om lidt frugt og mælkeprodukt ex.
    Jeg taber mig, og de 100/1200 kcal sænker ikke farten på mit vægttab smiley

• #16   29. maj 2013 Er det mig, der er gal på den, eller er de der Nupo-produkter o.lign. ikke noget man skal spise i stedet for et måltid, når man skal tabe sig? D.v.s. De udgør det for et helt måltid ernærings- og kaloriemæssigt?
    I så fald er det da noget af en energi- og kaloriebombe at tage, fordi man er lækkersulten.
    Tag noget frugt, grøntsagsstænger med en energifattig dip, et stykke mørk chokolade og en kop (frugt)te eller en smoothie uden sukker. Eller hvis det er helt galt med proteinbehovet en tørstegt bøf.

• #18   29. maj 2013 tja jeg ville i stedet for Nupo m.m hvis ting som frugt er udelukket, vælge en drik med masser af proteiner, kan anbefale http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/24-x-nutramino-proteinshake-250-ml i chokolade

• #19   29. maj 2013 eller den her http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/low-carb-proteinshake-250-ml-24st dog har de byttet om på Kcal og Kj i indholdet, der er kun 150-155 kcal pr dåse

• #20   29. maj 2013 I have just lost 12 kg in exactly 4 months. What you need is a little bit of protein and a smaller bit of carbohydrates to balance your blood sugar while you sleep. I recommend, as the easiest to start with one egg (you can hard boil them in advance), eaten first, then an apple or pear or some plums are even better--two--and then 3 peanuts. It's actually good to eat a balanced snack like this before going to bed. You will lose more weight than if you do not do it! I have not this though because I'm being relaxed about it all until the last difficult kg. I want to lose 9 more. If you tell me what you WANT to eat, I'll tell you how to balance it and the amounts. Good luck! Oh, and Nupo is expensive, unsatisfying not balnanced enough. I guarantee that if you eat the egg/apple/peanut snack you will not be hungry.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #21   29. maj 2013 Protein pulver og lign er efterhånden blevet en rigtig god forretning.De priser som er på de her ting er helt hen i vejret.Som Stefanie er inde på så er en gang skyr med mandler/frugt et bedre og billigere alternativ.

• #23   30. maj 2013 Ulla, it's good to see you are not one of those people who think eggs are fattening--they are not--as you know. They actually benefit cholesterol levels. I'm going to try your skyr with frozen berries--sounds fantastic--and I have been eating a lot of skyr--but your idea is tops!

• #24   30. maj 2013 Æg er godt ja - men æggeblommen er altså fedende. Så man skal ikke bare æde løs af hele æg, så kan man købe æggehvider i sådan en dunk og lave scramble eggs af det hvis man vil spise rigtig mange æg:)

• #25   30. maj 2013 Jeg bruger altid kun 1 æg, resten æggehvider.. det er hvad der fungere bedst -synes det er den ene æggeblomme der mætter smiley

• #26   30. maj 2013 Hej alle sammen undskyld det meget sene svar men troede faktis at jeg ville få en for for besked når nogen skrev smiley
    Jeg har prøvet med de værse forskellige frugt og nøder men desvære giver det mig ikke nogen met heds følelse så der for tænkte jeg lidt på nupo men som skrevet syntes jeg ikke der smager særlig godt ;-(
    Jeg har en uges tid prøvet at tage et glas kakao rismælk og det har teget troppen af trænger til at putte i munden, men kunne nu godt bruge noget der væker indnu beder smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #27   31. maj 2013 Ville stadig anbefale Edamame bønner - elsker dem selv. Det er nemt, sundt og mætter helt vildt.

Kommentér på:
Nupo og de andre pulver drikke ?

Annonce