Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Tiderne skifter Denne tråd er til gamle billeder :) Jeg stødte på et gammelt billede af mig - med en pakke CIGARETTER og et askebæ...
Off Topic
Oprettet:
i går
Visninger:
188
Novo kampagne ... kalder de det ... det jo ikke reklame, for der findes jo virkelig mange vægttabsbehandlinger som relateres til Novo .. ...
Off Topic
Oprettet:
3. nov
Visninger:
459
Legesyg, (Horsens fængslet) Hej er der nogen fra horsens som har små hunde, vi har nemlig en lille papillon tæve på 1år hun elsker så meget at hygg...
Off Topic
Oprettet:
31. okt
Visninger:
252
Nem og billig aftensmad - en inspirationstråd Dette er en tråd til middagsretter - nemme og helst billige. Om I selv har kreeret retterne, fået dem overleveret af ...
Off Topic
Oprettet:
30. okt
Visninger:
734
Bedste termokrus Der må være en del herinde der benytter sig af termokrus. Jeg har i en del år brugt Eva Solos med vippelåg, men nu b...
Off Topic
Oprettet:
26. okt
Visninger:
382
Ævl og bævl vol. 22 Jeg er blevet truet til at lave en ny tråd :D Så hermed gjort :)
Off Topic
Oprettet:
23. okt
Visninger:
5.056
Politik, tak efterår 2025 kommunal valg coming up .. og Folketingsvalg vel indenfor 1 år .. I dag er der forlydender om at Mona J, Konserva...
Off Topic
Oprettet:
23. okt
Visninger:
500
Tilgængelige britiske korthårede killinger Jeg annoncerer mine britiske korthårede killinger på denne platform, da jeg er nødt til at give dem hurtigst muligt v...
Off Topic
Oprettet:
21. okt
Visninger:
300
Indamling til nødstedte dyr - evt. Ukraine? Hej. Er der nogen som har kendskab til nogen som samler aflagt hundeudstyr ind til nogen som hjælper nødstedte hunde? I...
Off Topic
Oprettet:
15. okt
Visninger:
864
Søren Er han ikke på mere..søren u
Off Topic
Oprettet:
9. okt
Visninger:
663
Ævl og kævl vol. 21 - ingen sure miner På utallige opfordringer (eller mindst én, i hvert fald), skyder vi tråd nr. 21 i gang. Nu med rigtigt efterårsstem...
Off Topic
Oprettet:
7. okt
Visninger:
9.886
Bare fordi.... ....at jeg er svært tilfreds med mig selv :D
Off Topic
Oprettet:
1. okt
Visninger:
498
hvem er man "tænkes man som.." fx efter et langt liv, ens død eller en "sag" Vil lige til indledning sige jeg forstår det, og ofrene ... jeg har...
Off Topic
Oprettet:
30. sep
Visninger:
826
Sporal D Shampoo / svamp / ringorm Hej Søger lidt hjælp Jeg fandt en et opslag fra 2018 hvor en spurgte til, om nogen viste hvor ofte Sporal D Shampoo...
Off Topic
Oprettet:
27. sep
Visninger:
220
bryllupsgave er helt ude af trit og træning ... jeg ved godt alle familier er forskellige, vaner, traditioner, økonomi osv .. me...
Off Topic
Oprettet:
26. sep
Visninger:
632
Aflivning af hund I frustration. Kære alle. Jeg ligger i sorg og fortrydelse. Har i mandags aflivet min hund på dyrelægens anbefaling samt de flestes ...
Off Topic
Oprettet:
10. sep
Visninger:
889
Vand fra vaskemaskine stiger op af gulvrist i brusenichen Hej Når jeg vasker tøj, kommer der kommer vand og skum op fra gulvristen i brusenichen, og ud på gulvet. Det løber ...
Off Topic
Oprettet:
2. sep
Visninger:
674
Hvordan renser man hundens pels, så den ikke spreder smitte, efter den har været i kontakt med smitsom bakterie? Hvis fx. børn med børnesår nusser hunden længe ... hvordan vil I så fjerne bakterierne fra hundens pels, så den ikke sp...
Off Topic
Oprettet:
22. aug
Visninger:
573
Kattespam vol. 6 Vi har stadig de sødeste killinger gående. <3 Holly Gibney klar til mavenus.
Off Topic
Oprettet:
20. aug
Visninger:
1.696
Råd til valg af sele Hej! Beklager hvis det er helt off at stille sådan et spørgsmål her ?? Vi får den dejligste hundehvalp hjem snart, ...
Off Topic
Oprettet:
16. aug
Visninger:
448

Annonce