Savner ham og trist historie.. Savner ham og trist historie..
:'o( suk suk..
Saaavner Luie så ufattelig meget.. sad og kiggede hans billeder i gennem.. og neej hvor kom jeg bare til at tænke på ham.. :'o( tårene trillede bare ned af mine kinder.. :'o(
Også fandt vi ud af igår at en opdrætter der avler pomeranian ( en min søster låner hunde af til Juniorhandling på udstillinger og hun hjælper dem også nogen gange med deres andre hunde ) som vi kender MEGET godt.. deres ene hund har været til tandrensning.. og er lagt i narkose osv.. men han vågnede aldrig op igen og han er blevet obduceret og der var INTET galt med ham.. og det var tilfældigvis den hund pernille låner.. så jeg fik den triste historie og måtte så fortælle den videre til Pernille.. blev jeg jo nød til.. hold op hvor blev hun ked af det hun græd ikke men man kunne bare se på hende at hun var SÅ ked af det hun sagde næsten heller ikk noget resten af aftenen.. og jeg er lige så ked af det.. :'o(
øv øv.. alt går bare ned af bakke for tiden.. :'o(
Først Sumi ( vores gamle tæve ) blev aflivet i oktober 2005,
Så Luie
og nu den Poms.. :'o(
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Magtesløsheden er stor, når man mister en dejlig hund på den måde. Det har hverken hund eller mennesker fortjent.
Knus og tanker
Gitte
Savner ham og trist historie..