470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dusør udlovet: Katte mishandlet og halshugget Dusør udlovet: Katte mishandlet og halshugget

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dusoer-udlovet-katte-mishandlet-og-halshugget/5811219

Godt nok skræmmende at en persson kan finde på at slå folks katte ihjel, for derefter at aflevere dem tilbage til ejeren smiley smiley smiley

Pas godt på jeres katte !!

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dusør udlovet: Katte mishandlet og halshugget
  • #1   4. nov 2015 Der findes dælme mange galninge. Og derfor forstår jeg ikke at folk tør lade deres katte løbt frit.

• #2   4. nov 2015 kan godt forstå at nogle folk føler sig enormt generet og provokeret af folks friløbere, men dette er godt nok for grusomt smiley

• #3   4. nov 2015 MLA: Præcis. Løse katte kan være voldsomt generende, men man skal godt nok være syg i potten for at finde på det der.

• #4   4. nov 2015 Hvor er det grumt smiley Forstår ikke man tør lade sin kat rende frit.

• #5   4. nov 2015 Det er godt nok en syg verden vi lever i smiley Gad vide hvor mange af folks forsvundne katte (kæledyr), der er blevet slået ihjel/mishandlet af syge personer ? Tallet er garanteret noget større end vi regner med smiley

• #6   4. nov 2015 Har ingen grimme ord nok Der findes desværre syge mennesker derude ,som ikke burde gå løse Håber de finder vedkommende smiley smiley

• #11   5. nov 2015 Katte kan jo lokkes, enten i fælde, eller hvis de er tillidsfulde, hen så du kan tage den.

Min den ene kan alle gå til, og han er så tillidsfuld og naiv at enhver ville kunne tage ham. De to andre ville heller ikke være svære at få lokket hen.

• #12   5. nov 2015 Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man kan blive irriteret over, at naboens kat render i ens have, på ens bil osv.

Men at gribe til den der form for selvtægt er langt over grænsen og absolut ikke i orden. Dyremishandling må aldrig blive løsningen på sådan et problem.

Og nej, jeg er heller ikke det store kattemenneske - men jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at mishandle eller slå en kat ihjel, fordi den generer mit åsyn!

• #16   5. nov 2015 Jeg tror de mest færdes alene. Det gjorde min barndoms katte i hvert fald.

• #19   5. nov 2015 Ja, det er katte fra forskellige ejere, og nej, katte færdes ikke normalt i flok, når de er ude på egen pote. Min genbos 4 katte, ser jeg aldrig i samlet flok.

Nogle katte er mere tillidsfulde end andre, men mon ikke de fleste katte kan lokkes med lidt dåsemad eller lign. hvis det vel og mærke er tale om folks tamme kæledyr ?

Jeg kan sagtens forstå at man kan blive irreteret over at naboens kat skider i børnenes sandkasse, går på den nyvaskede bil, sover/kradser i havemøbler osv. Men at slå folks kæledyr ihjel på den måde, det er bare ikke ok smiley Hvem ved, måske der ikke en gang har været en konflikt ? Ellers havde personen vel været pågrebet nu ?

Kommentér på:
Dusør udlovet: Katte mishandlet og halshugget

Annonce