{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Hvor og hvornår? (udstillinger) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg leder efter den perfekte hund, jeg har en liste med 3 (4) racer jeg er interesseret i. men valget skal være helt perfekt. så til vil starte med at besøge nogen udstillinger. men da jeg ikke er inde i det med udstillinger så ville jeg høre jer udstiller folk hvor og hvornår kommer der udstillinger eller træf ?

Racerne er
Shiba
Akita
Samojede
(Japansk spids)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor og hvornår? (udstillinger)
  • #1   15. maj 2011 Der er en udstilling i Valbyhallen ved københavn, den 18 - 19 juni
    Sipdshundene er om søndagen


  • #2   15. maj 2011 Den 21.5 er der udstilling i Bredsten (spidshundeklubben) .
    SPK dækker Shiba, Akita og japansk spids.


  • #3   15. maj 2011 Nana: kig på DKK's udstillingskalender smiley eller på specialklubbernes hjemmeside, eller på din kredshjemmeside.
    Alt dette kan du finde på DKK's hjemmeside.

    Jeg vil også foreslå dig at besøge nogle opdrættere, men det er altid hyggeligt - og kan være meget lærerigt - at besøge en udstilling. God jagt smiley


  • #4   15. maj 2011
    DKK Tavlesnob med DKCH basse .

    Jeg har faktisk bestemt mig for en Shiba, men jeg vælger alligevel at give de andre en chance. jeg har snakket med nogen opdrættere, som syntes det ville være en god ide at besøge en udstilling og være med til de træf der er. Jeg ved der lige har været gåtur i Herlev med shiba jeg ærger mig så meget over jeg ikke noget at komme med. ( jeg fandt først ud af det dagen efter )

    Stine P

    Tak. ja hvorfor gjorde jeg ikke bare det : i hehe
    Jeg ville netop tage på udstillingerne for at snakke med opdrættere og evt aftale en kigge dag..

    De shiba opdrætter jeg har snakket med syntes først jeg skal besøge dem når jeg har været med til træf eller udstilling smiley


  • #5   15. maj 2011 Vi har lige købt en japansk spids, han er simpelthen så dejlig, og en rigtig head-turner!! smiley

    Derudover skal vi nok til en udstilling med ham i august. dog vil jeg anbefale dig at tage til en kennel! Det gjorde vi, og det gjorde os virkelig sikker. Hvis du virkelig gerne vil undersøge de andre (nu læste jeg at du havde bestemt dig for en shiba) så giv japansk spids en chance, det er simpelthen en så speciel hund og han har simpelthen det dejligste temperament..
    Vi har købt vores fra kennel keimiko i roskilde. Jeg kunne ikke forestille mig at have købt en hvalp et andet sted fra! Jeg har virkelig kun positive ting at sige om dem smiley


Kommentér på:
Hvor og hvornår? (udstillinger)

Annonce