413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Alene hjemme Alene hjemme

Hej alle smiley
Min hvalp er 8 uger, og jeg er begyndt alene hjemme træning.
Jeg giver ham hans tyggering, rasler med mine nøgler og går ud. Så sidder jeg og lytter i 5 min. Han siger ingen ting og har stadig gang i tyggeringen når jeg kommer ind. Men hvad hvis fx. efter en time ikke finder den spændende mere og bliver urolig ??

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme
  • #2   12. jun 2013 Når 5 min går problemfrit, er det jo nu du skal til at udvide tiden -prøv at trække den 10-15 min (altefter hvordan vapsen har det med det self) osv.

Målet er jo at hunden bare lægger sig til et sted og sover/hviler til du kommer igen.

Nu ved jeg ikke hvordan du gør i løbet af dagen, men du kan jo prøve at gå uden at give ben før, f.eks. når du lige skal ud med skraldespanden eller andet der kun tager et kort øjeblik... Det der med at komme og gå mange mange gange, er med til at give et billede af at det ikke er noget særligt når du går ud af døren... så der er jo ikek andet for end at prøve det "benløst" og se hvad der sker -og være klar til at sætte tiden gevaldigt ned de første gange

• #3   12. jun 2013 Forsæt som du gør dog vil jeg anbefale dig at gå længere væk end bare den anden side af døren, efter min mening kan de nemlig godt "fornemme" en. Bliv ved, gradvis øg intervallet så du bliver længere tid væk.

Øv det inden den plejer at sove så er den træt og lære også at hvile uden opsyn.

Pøj pøj med det, han er sQ lækker din basse

• #4   14. jun 2013 Taaak alle smiley

Kommentér på:
Alene hjemme

Annonce