9.883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ditte R
Ditte R
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Hvordan lærer man sin hund at sove i sin kurv? Hvordan lærer man sin hund at sove i sin kurv?

Hej

Jeg har lige fået min hvalp hjem for 2 dage siden, og han er 9 uger.

Jeg har et problem med, at han ikke vil ligge i sin kurv og sove.
Jeg ligger på en madras ved siden af her i starten, til han føler sig tryg.
Dog ligger han sig enten helt op ad mig, eller lidt væk.
Jeg har prøvet at ligge kurven så tæt mig som muligt, og så lade ham ligge helt op af mig i kurven - men efter 5 min var han næsten ude af kurven og oppe på mig.

Mit spørgsmål er om man kan lære/træne sin hund til at sove i sin kurv?

Hilsen
Ditte

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan lærer man sin hund at sove i sin kurv?
  • #1   27. jun 2016 Giv det tid

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#2   27. jun 2016 Ok, tak for tippet.
    Har bare læst så mange steder at hunden skal ligge i kurven, som om det var helt naturligt, og blev derfor lidt bekymret;)

• #3   27. jun 2016 Det er ikke naturligt for en hund at ligge i en kurv...det er naturligt for dem at ligge sammen med flokken smiley

Så giv det tid, tålmodighed og lad lige babyen være tryg i hjemmet før den skal lære at klare sig selv -på en unaturlig måde smiley

• #4   27. jun 2016 Kan han have det varmt i kurven?

• #5   27. jun 2016 Min hund Balto har aldrig ville bruge sin kurv. Nu er den røget ud efter at havde stået til pynt i 3 år. Men han har siden han var bette fortrukket gulvet og sofaen, ikke alle hunde gider deres kurv.

• #6   27. jun 2016 Vores hvalp på 11 uger gider heller ikke lægge på hans tæppe.. Badeværelsesgulvet eller bryggersgulvet er MEGET bedre..

• #7   27. jun 2016 Mine vil ikke sove i deres senge, det er for varmt for dem. De vil hellere sove på det kolde stengulv i gangen smiley
    Lidt surt når man har brugt 3.000 kr i special hundesenge, imod gigt og varmereguleret smiley
    Men bare de har det godt og har muligheden for at ligge hvor de helst vil være smiley

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#8   27. jun 2016 Mange tak for tipsene alle sammen, det er min første hvalp, så jeg er lidt nervøs for at gøre noget galt;)

Tror som sådan at kurven har en fin temperatur, men det kan jo være den er for varm.

Han vil gerne sove i kurven, når han sover om dagen, men ikke om natten.

Men mange tak allesammen

• #10   28. jun 2016 Da jeg fik min hvalp hjem for 9 uger siden, valgte jeg at lade være med at lægge mig på gulvet i første omgang, det har resulteret i en hund som er meget glad for sin kurv. Kurven stod selvfølgelig lige nedenfor sengen, så hvis hun peb så kunne jeg lige sætte hånden ned til hende. Jeg har slet ikke været på gulvet og sove med hende på noget tidspunkt. Hun har også virket meget tryg lige fra start af vel og mærke.

• #11   28. jun 2016 Vores hund er Meget glad for både sin transporttaske(her sover han om natten) og sin kurv. Han har så også sovet i sin taske siden vi hentede ham i decembers, hvor den startede ud med at stå ved siden af sengen, og så blev rykket længere og længere væk.

• #12   28. jun 2016 En madras, sammenfoldet sommerdyne ell lign er mange mere glade for end en kurv.
    De sidste 3 hvalpe har sovet i min seng, arm i arm med mig smiley aldrig har jeg fået renlige hvalpe SÅ hurtigt smiley
    Og det har ikke givet problemer sidenhen med hunde der har 'taget magten over min seng" smiley

Vovse er ny og bare en baby, så giv ham tid smiley

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#13   28. jun 2016 Ej tusinde tak allesammen.
    Jeres svar er til meget stor hjælp;)

Kommentér på:
Hvordan lærer man sin hund at sove i sin kurv?

Annonce