2.304 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

pisser i det RENE sengetøj pisser i det RENE sengetøj

Nu har jeg bemærket et mønster hos Thea... Hver gang hun kommer i nærheden af rent sengetøj så pisser hun i det? HVORFOR GØR HUN DET!

Jeg skiftede sengetøj igår, og der gik ikke en time så have hun pisset i det.. Nu har jeg vasket dyne og betræk igen her til morgen og gæt engang hvad jeg laver nu?

- jeg vasker dyne og betræk fordi hun IGEN har pisset i det!

Det er kun rent sengetøj hun gør det i... Hvorfor gør hun det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pisser i det RENE sengetøj
  • #1   28. mar 2019 Øv ! Hvad hvis du smider et sengetæppe ovenpå ? Som ikke bliver vasket så ofte. Så kan det være du slipper for at skulle vaske dyne og sengetøj.

• #2   28. mar 2019 Et bud kunne være at hun føler sig mest tryg når hendes duft er i sengen, nyt sengetøj giver en fremmed duft og gør hende utryg.
    Løsning kunne være at skifte sengetøj lige før sengetid så jeres duft kommer i sengetøjet med det samme

• #3   28. mar 2019 Jeg gætter på hun synes det er dejligt? Altså, bare sådan et lækkert, frisk sted at tisse.

Dorit klør snude og ribser røv i det, så jeg sørger bare for at hendes røv er ren, når der kommer rent sengetøj på.

Kan du lukke døren til soveværelset når du lægger rent på, og så vente med at lade hende komme derind, til I går i seng? Evt lægge et ikke-nyvasket sengetæppe over det rene sengetøj, hvis hun overvejer at tisse der.

• #4   28. mar 2019 Jamen er det ikke mest sådan en hvalpe ting at gøre? Øv altså. Måske et sengetæppe er løsningen!

• #5   28. mar 2019 Hvis det er noget nyt, så få hende tjekket for urinvejsinfektion ... Ellers tror jeg sagtens det kan være noget duftmarkering, som er blevet til en dårlig vane. Har du taget hende i det, og fortalt hende, at det er helt uacceptabelt med store ord?

Ellers ville jeg sørge for, at få det gjort. Få brudt vanen.

• #6   28. mar 2019 Nej det er ikke noget nyt. Men før har jeg set det som urenlighed. Men nu har hun været renlig længe, men gør stadig dette.

Jeg har desværre ikke taget hende i det, for blev der også sagt noget med store ord. Det er simpelthen noget svineri. smiley

• #7   28. mar 2019 Hvis ikke det hjælper at lægge et sengetæppe over, så prøv at bruge en voksdug i stedet for sengetæppe, for så får hun våde poter og stopper sandsynligvis.

• #8   28. mar 2019 Orv Anni det var måske en ide!

• #10   28. mar 2019 Mit bud er at hun er en utroligt usikker hund, der synes sengetøjet lugter forkert.
    Du bør afspærre hende fra at komme til sengen.

• #11   28. mar 2019 Gaddafi var et svin da han var mindre.
    Han tissede i sengen, sofa og lænestol.
    Jeg var godt nok ved at opgive.

Nu er han blevet så renlig, at han ikke vil gøre sig ren i haven.
    Jeg skal ud og gå med ham.
    Og gud, hvor er det irriterende at jeg skal rende med ham i silende regn....

• #12   28. mar 2019 Det var måske en lige voldsom nok konklusion, at min hund skulle være "utrolig usikker". Jeg oplever hende absolut ikke som usikker. Hun er en lidt stille og tilbage holden hund, ja men ikke usikker. Det lyder jo næsten som om hun skulle rende og være bange hele tiden?

• #15   29. mar 2019 Vi har selv haft udfordringen her. Vi ved ikke hvem, men mistænker 2. Her var det bare generelt og ikke kun ved rent sengetøj. Vi føler at det her var et spørgsmål om at markere højest, altså dominans blandt tæverne. Vi er sågar vågnet til en kage på sofabordet. Vi tog en tæve retur, da køber ikke magtede den alligevel. Det er nu 1,5 år siden og der er ved at være ro på, men der er stadig spille op til hinanden (uden dog at de slås) dagligt.
    Vi har simpelthen indhegnet sengen med hvalpegård. Dét har hjulpet smiley

• #17   29. mar 2019 Tjek for blærebetændelse, hvis der kunne være noget der.
    Voksdug lyder som en god ide.
    Har du prøvet at skifte vaskepulver?

• #18   29. mar 2019 Blærebetændelse har hun ikke, hvis man tænker på en typisk blærebetændelse.
    Både Baby og Melanie har haft blærebetændelse og det var meget meget tydeligt der var noget galt.

Det er godt nok et træls og ulækkert problem.

• #19   29. mar 2019 Ej øv, det lyder godt nok ikke særlig sjovt, for dig altså smiley
    Det med voksdugen synes jeg lyder som en god idé, eller helt at afskærme til sengen, til vanen er brugt.
    Good luck!

Jeg priser mig simpelthen lykkelig for at Sam var så nem at gøre renlig og at han aldrig har lavet sådan et stunt, uha bare tanken om en ordentlig sø i min seng, føøøøj smiley
    Jeg synes så også at alt tis er ret klamt smiley

• #20   29. mar 2019 Jeg er heldigvis ikke så sart.. Det er bare PISSE træls at skulle vaske hele tiden.

Det er sq lidt træls hvis jeg skal afskærme til soveværelset.. Alle hundene elsker at lægge sig ind i sengen i løbet af dagen. Men det må jo blive løsningen hvis ikke andet virker!

• #22   29. mar 2019 Mon ikke hun bare tisser i dem så?

• #24   29. mar 2019 Ja hun har jo de her smarte, smarte løbetidsbukser, lavet specielt til hende.. Det ville jo være en win win hvis hun holder op med at tisse, og ser sød ud mens det virker smiley

profilbillede
  • #25   29. mar 2019 Præcis det råd som Anni giver med voksdugen brugte jeg til en af mine foxterriertæver, der fik den ide at min seng skulle der tisses i smiley Hun holdt op meget hurtigt da jeg begyndte at smide en voksdug over sengen når jeg havde redt den om morgenen.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #26   29. mar 2019 Hun har en dårlig vane

eller

hun har behov for at det dufter af hende

en vane kan brydes som nævnt her. er årsagen usikkerhed vil hun begynde at gøre noget andet i stedet fordi årsagen ikke er løst

så det kan du let tjekke

• #27   29. mar 2019 Idag har døren været lukket til soveværelset. Ingen andre uheld eller ballade af anden art. Hun skraber en del på døren til soveværelset. Hver gang ryger hun en tur ud i haven smiley

Kommentér på:
pisser i det RENE sengetøj

Annonce