1.528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

til engelsk bulldog ejere til engelsk bulldog ejere

Hej smiley
Jeg studerer husdyrvidenskab på københavns universitet og skriver i øjeblikket projekt om den engelske bulldog.
Jeg skriver mere specifikt om velfærd og sundhed hos den engelske bulldog. I denne forbindelse vil jeg meget gerne spørge om hvor meget der ved køb af en engelsk bulldog bliver informeret om de mulige sundhedsproblemer som hunden kan være disponible over for. F.eks. hudproblemer, åndedrætsbesvær, problemer med øjnene m.m.

På forhånd mange tak for hjælpen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til engelsk bulldog ejere
  • #2   17. dec 2013 Okay . Det er umiddelbart også det som jeg tænker . Blev du informeret om hvilke sundhedsproblemer som du skulle være opmærksom på ?

• #4   17. dec 2013 Jeg tror ikke avlerne informere om disse ting. først når de opstår.. Den eneste viden man får er ved selv at søge eller spørger..

• #5   17. dec 2013 Jeg kender en seriøs opdrætter af EB, hun gør meget ud af at informere omkring racen og de problemer den har døjet med INDEN folk køber hvalp ved hende.
    Hun har selv haft en slem allergi hund, som hun har fodret ud af problemet ( barf ) og fortæller gerne om den oplevelse til nye EB fans.

Så der findes ærlige og åbne opdrættere der ude smiley