Vågen om natten!!! Hjælp!! Vågen om natten!!! Hjælp!!
Hejsa jeg søger lidt gode råd og ideer..... Min dejlige Grand Danois Babett får i nogle perioder en ide om at skulle vågne mellem 2 og 3 tiden om natten. Normalt kan hun sagtens sove igennem.
Når hun så vågner begynder hun at pive og gå fra den ene side af sengen og om til den anden side og ellers vader hun bare rundt eller begynder at gnave i noget.
Og det er altså ikke fordi hun skal ud at tisse for det gider hun ikke.
Jeg går altid en god tur inden sengetid, så hun burde kunne få rendt det sidste krudt af.
Har i nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre for, at vi alle kan få en god lang nattesøvn.
jul 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 109 Svar: 761
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 96
Kaya havde også en periode hvor hun vågnede og stod ved sengen og pev, min kæreste tog hende op i sengen og så stoppede det. Dog vil jeg ikke have hende i sengen, så købte en speciel pude hun kunne ligge på ved vores seng, siden den dag har hun sovet fint og ikke beklaget sig. Så en ny pude/seng/kurv kunne måske hjælpe.
Kan også være hun har forspist sig, hvis i fodrer hende inden i går i seng, så hun ikke får fordøjet maden inden hun skal sove i mange timer, så ender hun med mavepine.
Vågen om natten!!! Hjælp!!