Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler, 2
  • #1   19. apr 2009 Hva skal hunden bruges til?

Det er væsentligt at vide hvis man ska anbefale nogle hvalpe smiley

• #2   19. apr 2009 Hejsa Rasmus.Først og fremmest vil jeg da anbefale dig at købe en rottweiler med DKK stamtavle.Tag ud og kig hos forskellige opdrættere inden du beslutter dig,sæt dig ind i hvilke linier du ønsker i din kommende hund,hvad du skal bruge hunden til,spørg omkring sundheden i hundene og vigtigt af alt se ikke kun på hundens udseende,men vær kritisk også omkring hvordan de lever deres første 8 uger hos opdrætter og hvad du selv kan tilbyde en hund af denne race som kræver et liv hvor den bliver brugt for at trives og ikke bare skal være hygge/sofa hund

• #3   19. apr 2009 Hey (: Hunden skal bruges herhjemme smiley den skal ikk noget seriøs ud over at blvie elsket af mig, vil dog tage den til hundtræning for jeg vil ikk have en hund som ikk høre efter, især da jeg bor på en rideskole så er min hund nød til at være lydig og vant til andre folk omkring så..

• #4   19. apr 2009 Og den skal være ægte, og ja Elsebeth har godt hørt man ikk bare skal tage den første og sødeste man ser,

• #5   19. apr 2009 Ja det er jo lige det man skal passe på med,da alle hvalpe er søde,og alle opdrættere gerne vil have solgt lige netop deres hvalp.Derfor ud og besøge nogen forskellige for at se forskellen på de forskellige hunde ;o)

• #6   19. apr 2009 Jeps er faktisk lidt halvt farligt smiley hvad med dig hvordan fandt du den rette?

• #7   19. apr 2009 Tror det er en god ide at besøge opdrættede der IKKE har hvalp, på den måde er dette nemmere at være objektiv.

• #8   19. apr 2009 Hej Rasmus M

Først og fremmest, held og lykke med den kommende lille ny.

Jeg er selv førstegangs ejer af en dejlig rottedreng, han bliver 3 til sommer.

Mit råd til dig er, læs godt om denne race, og sæt dig seriøst ind i hvilken race du har med at gøre, hvad diú kan forvente dig af racen osv.

Jeg erkender at jeg ikke gik nok ind i hvlilken race vi fik med at gøre, jeg har før kendt og læst om rottweilere, men har aldrig seriøst sat mig rigtig ind i hvad det er for en race vi fik, og hvad racen kræver, og jeg må ærligt indrømme at jeg har fået et chok, men gudskelov har vores fantastiske opdrættere af vores hund, været til en kæmpe hjælp. Og vi har vokset med opgaven, syntes jeg selv, han har da nogle fejl grundet vores uvidenhed, men vi og han vokser med opgaven.

Så sæt dig seriøst ind i racen, og hvis det er muligt, hold kontakt til din opdrætter, da de kan være til en læmpe hjælp, hvis det altså bliver en med stambog.

igen held og lykke

• #9   19. apr 2009 Tja Rasmus må jo erkende at jeg har lært alt dette på den hårde måde og faldt for opdrætters kanon gode salgstale og meget smukke hunde :o(
    Så blev skrevet op til hvalp der,og så ikke på flere steder,men ved nu at det er den største fejl man overhovedet kan gøre,men har selvfølgeligt været kanon glade for de hunde jeg har haft og stadig har,den ene er fra eget opdræt så hun har selvfølgeligt en anden betydning for mig ;o)

• #10   20. apr 2009 Kan kun være enig med Elsebeth smiley

Kommentér på:
Rottweiler, 2

Annonce