498 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hund og kat? Hund og kat?

Ja vores kære smukke har legeflip morgen og aften, det foregår hen over gulv og møbelrygge. Det varer ca 10-15 min pr gang og går også ud over vores collie, som heldigvis er meget tålmodig. Hun angriber ham med begge poter om hans hals, klørerne godt plantet i den lange pels og så bider hun ham, Balto står bare stille og venter på hun giver slip og når det endelig sker går den vilde jagt gemmen huset igen.

Har i hund og kat sammen og hvad siger jeres hund?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund og kat?
  • #1   10. dec 2010 Jeg har en Lab og 2 katte.. På trods af at min hund ikke var vant til katte da jeg fik ham (som voksen) for en måned siden.. Så respekterer han dem og omvendt smiley

• #2   10. dec 2010 Her hjemme går det en anelse mere roligt til. Katten gør intet, men finder sig i at blive domineret af hunden. Jeg har forsøgt at afbryde det, men jeg tror katten nyder det. Så snart hunden er færdig med at hunpe, slikke øre og kattenumse, så går de ved siden af hinanden med kattehalen ind over ryggen på hunden.

• #3   10. dec 2010 vores gamle hankat - 11 år - gad IKKE det hundepjat. så da den ældste kom hjem som lille 8 ugers på størrelse med ham, lærte han hende at katte har skarpe ting i poterne - på den simple måde at hun fik tæsk med dem når hun kom for tæt på!
    Nu ved hun godt han ikke gider hende, og det har den lille også hurtigt lært på samme vis. De må gerne gå forbi ham men rører de ham, med vilje eller ej får de tæv. Heldigvis er de langpelsede så der er kun problemer, når han rammer liiige på den sorte snude.

i haven om sommeren kan de godt lege sammen, så er det katten efter hunden rundt smiley aldrig omvendt. men han nyder det kan man se på hans kropssprog.

• #4   10. dec 2010 De kan sagtens lægge i ske sammen, men synes nogle gange det er synd for balto, selvom han ikke siger noget og jo han jagter da katten også men det er mere roligt det foregår. Nu er katten kun 1 år, men en maine coon, så hun er pt. på størrelse med en stor huskat. De vokser jo til de er 3 år.

• #5   10. dec 2010 Herhjemme har vi også to katte, vores missepige og sofus ELSKER hinanden, de leger ofte sammen og putter og såen ! Vores han kat er helt klart den øverste i herakiet herhjemme og Sofus tør ikke gå forbi ham smiley Dog slikkede vores kat ham på øret her sidst !

• #6   10. dec 2010 Jeg havde 2 voksne katte og 5 killinger sammen med hunden (ingen katte her længere, den ene bor hos kæresten). Det har altid gået super godt og stort set ingen voldsom leg indendørs. Til gengæld har de altid elsket at putte sammen, og hunden har ageret både jordemorhjælper og amme for killingerne :o) Lutter idyl *SS*

• #7   11. dec 2010 OK, så det ikke bare vores dyr der tager turen...hi...men det med at få en kat mere, det tror jeg ikke lige jeg vil pt.

Kommentér på:
Hund og kat?

Annonce