1.408 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

F*ck det var hårdt.. :( F*ck det var hårdt.. :(

Jeg har som i nok ved 2 små søstre på hhv. 8 og 10 år.. Og idag tog jeg beslutningen om at jeg skulle fortælle dem at der ikke er længe til at Kato skal væk..

Og fy for satan ! Det er nok noget af det værste og hårdeste jeg har skulle sige til de 2 prinsesser..

Og som ventet brød de jo fuldstændig sammen, den ene mere end den anden..

Men jeg måtte være stærk, holde mine egne tårer tilbage og forklarer dem hvorfor på bedste pædagogiske vis..

Måtte fortælle dem, at hvis nu Kato havde brækket benet, så kunne dyrlægen reparere det og så ville han blive rask igen.. Men at Kato havde "brækket benet" inde i hjernen, og det kunne dyrlægen ikke reparere, så derfor ville Kato gå og være bange og ked af det resten af sit liv, og det ville jo være synd for ham..
Og det kan de sagtens forstå..

Så nu har jeg fået 2 bamser af begge piger, som skal ligge der hvor Kato ligger, så de kan dufte af ham når de får dem tilbage..

Men fy for den lede, det var ikke sjovt !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F*ck det var hårdt.. :(
  • #2   10. nov 2013 årh for helvede carine smiley kæmpe kram herfra og syntes det er flot du har fået fortalt din etøser det på den måde smiley kram til jer alle herfra

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #3   10. nov 2013 Hvorfor ikke græde? Det er da sådan børn lærer om livets realiteter på den bedste måde. Det er sundt at se forældre og søskende kede af det.

Nu tror de den er virkelig gal, når du tuder næste gang.

Øvbøv med hunden - det er aldrig sjovt.

• #4   10. nov 2013 Pyha, sidder med en klump i halsen.. Det var en rigtig god forklaring, du gav dine søstre - thumbs up for det.
    Det er det rigtige, du gør for Kato, men derfor er det selvfølgelig meget hårdt og svært alligevel. Sender en masse kram.

• #5   10. nov 2013 Homers - Fordi jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg først begynder at tude imens jeg skal forklarer dem noget, så får jeg det aldrig sagt..

Jeg tudede først efter jeg havde fortalt dem det, så de ved bestemt godt at jeg er dybt ulykkelig..

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #6   10. nov 2013 ok

• #7   10. nov 2013 Carina stor respekt til dig herfra.
    Synes det var flot håndteret. Kram herfra.

• #8   10. nov 2013 Og jeg begyndte først at hulke da min søster på 10 læste et brev op som hun havde siddet og skrevet til Kato..

"Kære Kato. Jeg vil savne dig. Du var både dum og rigtig sød og mig og Carina og Ida og mor og far vi vil savne dig. Du er elsket af mig og Carina og alle andre. Du var dejlig og sort. Vi elskede dig men nu må vi sige farvel. Kærlig hilsen Line. < 3 Love < 3"

• #9   10. nov 2013 Det er aldrig sjovt, men som andre har skrevet, så er det kun fint at vise følelser.
    min datter var med, da Loui, min elskede boxer blev af livet i september, vi tudede om kap hos dyrlægen, og hjalp hinanden da vi hjemme skulle begrave ham efterfølgende, det var både smukt og fint, men også en anelse grænseoverskridende for mig, da jeg aldrig før har haft børn med ved sådan en afsked, men det var fint og ok, både for hund, mig og min datter.

• #10   10. nov 2013 Jeg har aftalt med dem at de ikke skal se det når det er.. Og det har de heller ikke lyst til..

Det sidste farvel bliver sagt hjemme hos mig selv hvor han føler sig tryg..
    Afrodithe bliver passet af min stedfar og søstre hjemme hos dem og kattene bliver lukket ind i mit soveværelse, så der er ro omkring Kato og alt fokus er på ham når det er.. Og min mor kommer hjem til mig og støtter mig..
    Alt omkring hvordan det skal foregå på bedst mulige vis for ham, er besluttet..

Men puha, det er svært at sidde og beslutte sådanne ting.

• #11   10. nov 2013 Kæmpe stort kram herfra smiley

• #12   10. nov 2013 Kommer sgu til at tænke på mine der er over 10 år gamle, blev sgu lidt sentimental da jeg læste det her............

• #13   10. nov 2013 Allan - Tro mig, jeg havde også forventet at han ville leve minimum 10 år endnu.. Men han er desværre blevet ødelagt af andre folks hunde som synes at de skulle overfalde ham.. smiley

• #14   10. nov 2013 Du fortjener stor respekt for din håndtering af din situation samt din informering til dine niecer.

Det er mega hårdt det du har gang i men for pokker du klare det godt

• #15   10. nov 2013 Det er svært at fortælle børn om sådan en beslutning. Man ved aldrig hvordan de reagerer...

Jeg har fået aflivet både hunde og katte og mine 2 tøser reagerede meget forskelligt. Den store blev stille og ked. Den lille ville med til dyrlæge og sige farvel. Og så stortudede vi på vejen hjem...

Godt du fik fortalt det til dine søskende. ..

• #16   10. nov 2013 Niecer=søskende

• #17   10. nov 2013 Det er vanvittig hårdt det her.. Fuldstændig ubeskrivelig hårdt..

Næste skridt er så at finde en der kan tage nogle gode billeder, samt finde ud af en dag.. smiley

Kommentér på:
F*ck det var hårdt.. :(

Annonce