978 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Erfaringer med TKStar GPS? Erfaringer med TKStar GPS?

Hej smiley

Jeg har haft problemer med at min cocker spaniel løber væk, og har derfor ledt efter en GPS, men den billigste jeg kan finde uden abonnement er denne. Er der nogen af jer der har erfaring med den?

http://internetofgadgets.dk/collections/gps-trackers/products/tk-star-gps-tracker-til-husdyr?variant=8090191877

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med TKStar GPS?
  • #1   17. jan 2016 Jeg ville nok hellere sætte pengene i et udbrudssikkert hegn. For 2 timer siden forsvandt en lille hund ikke langt herfra. For ½ time siden blev den fundet. Død. Temmelig sikkert kørt ned. De beskytter GPS trackeren jo ikke imod.

Men du spurgte efter erfaring med den. Nope. Sorry, det har jeg ikke.

• #2   17. jan 2016 Jeg har også kigget efter GPS -ikke fordi mine hunde har for vane at stikke af, men fordi den ene alligevel gjorde det (på trods af han var i snor) mellem jul og nytår og var væk i flere dage...
    Men jeg må konstatere at det næppe er realistisk -i hvert fald har alle de GPS'er jeg har kigget på, højst været "vandafvisende" så at sige. Altså kunnet tåle regn o.l. men ikke hvis hunden hopper i vandet... og det gør mine ofte.
    Så måske noget man lige skal tjekke op på før man køber, hvis altså man har vandhunde.

Det sagt: få hunden hegnet bedre inde. En GPS kan være super smart HVIS uheldet er ude engang eller hvis man f.eks. bruger hunden på jagtformer hvor det kan være relevant.
    Men det er IKKE en erstatning for at holde styr på sin hund -dels kan hunden som allerede nævnt risikere at blive kørt ned, og dels kan den være til stor gene for sine omgivelser... så var det mig blev pengene brugt på at holde hunden hjemme (eller i snor) istedet.

• #3   17. jan 2016 Garmin er vandtæt

Kommentér på:
Erfaringer med TKStar GPS?

Annonce