978 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Erfaringer med TKStar GPS? Erfaringer med TKStar GPS?
Hej
Jeg har haft problemer med at min cocker spaniel løber væk, og har derfor ledt efter en GPS, men den billigste jeg kan finde uden abonnement er denne. Er der nogen af jer der har erfaring med den?
http://internetofgadgets.dk/collections/gps-trackers/products/tk-star-gps-tracker-til-husdyr?variant=8090191877
0 synes godt om
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Men du spurgte efter erfaring med den. Nope. Sorry, det har jeg ikke.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.951
Men jeg må konstatere at det næppe er realistisk -i hvert fald har alle de GPS'er jeg har kigget på, højst været "vandafvisende" så at sige. Altså kunnet tåle regn o.l. men ikke hvis hunden hopper i vandet... og det gør mine ofte.
Så måske noget man lige skal tjekke op på før man køber, hvis altså man har vandhunde.
Det sagt: få hunden hegnet bedre inde. En GPS kan være super smart HVIS uheldet er ude engang eller hvis man f.eks. bruger hunden på jagtformer hvor det kan være relevant.
Men det er IKKE en erstatning for at holde styr på sin hund -dels kan hunden som allerede nævnt risikere at blive kørt ned, og dels kan den være til stor gene for sine omgivelser... så var det mig blev pengene brugt på at holde hunden hjemme (eller i snor) istedet.
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 183
Erfaringer med TKStar GPS?