1.693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203

At gå med 2 flexliner - hjemmesyet taske projekt At gå med 2 flexliner - hjemmesyet taske projekt

Jeg er rigtig glad for disse flexliner de er bare for tunge når jeg går tur med 2 hunde - er ved at sy en a-cross taske, tænkte det kunne ikke tage så lang tid..... - det tænker jeg så ikke mere.., men det vigtigste er den ser ud til at fungere godt i brug, de to flexliner er nemme at hive op af tasken når der går kludder i snorene og stop knappen sidder lige ved hånden fordi jeg har den brune skulderrem a-cross body.

Som andre flexliner er den selvfølgelig kun til ´´ lang´´brug i områder uden trafik, men måske andre kan have glæde af ideen mens jeg syr videre..

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At gå med 2 flexliner - hjemmesyet taske projekt
  • #1   8. feb 2016 Jeg går med 2 flexliner, og jeg har lidt svært ved at forstå problemet i at de er for tunge ??? smiley
    Hvordan for tunge ?? de vejer da ingenting smiley

Jeg går med en i hver hånd, og hundene ved hvilken side af hinanden de hører hjemme smiley

• #2   8. feb 2016 Jeg synes også de er tunge at gå med, men jeg har også latterlige hænder, der har svært ved at holde grebet i længere tid (bruger kun flex når jeg er ude med de to små)
    Bruger mest sporliner uden håndtag, dem der har indvævet gummi, dem kan jeg bare krydse i hånden, så behøver jeg slet ikke at holde et fast greb, heller ikke med 3-4 hunde.

• #3   8. feb 2016 De her vejer knap et kilo pr stk, men de er tunger fordi jeg har gigt fingre, er bare så glad for de er i neonfarver og selve linerne er båndliner

• #6   8. feb 2016 Ser ud til at være flexi giant, 8 meter med bredt bånd.

De er nu ret tunge at holde, især hvis man ikke har stærke hænder.

• #7   8. feb 2016 Dem til store hunde er ret tunge. Især hvis man er nød til at holde en i hver hånd og derfor ikke kan hvile den ene hånd indimellem.
    Dem til små hunde vejer ingenting.

• #8   8. feb 2016 Ej hvor smart.. Jeg er gået væk fra flexliner, netop fordi de er for tunge at gå med for mig..
    Jeg kan ikke holde til at holde en hund i min venstre arm, og gik derfor med begge i højre. Det var mega tungt på de lange ture, og ekstremt uhandy..

Så smart ide du er kommet på smiley

• #11   9. feb 2016 FED ide!! Jeg bruger 8 meter bred bånd liner (op til 50 kg).. De er sq tunge og jeg har gigt i snart hele kroppen, men specielt mine fingre. Jeg undlader faktisk ind imellem mine dejlige ture i skoven fordi jeg ikke kan holde til at gå med 2 liner.

• #14   9. feb 2016 Jer med gigt og latterlige hænder, tag og prøv de her gummivævede liner!
    De er fornuftige i pris og kan fås i alt fra 1,5 til 15 meter.

• #16   9. feb 2016 Mikes Mor : Linerne er købt her, har lige bestilt en mere i str. M - de to jeg har er str. L

http://www.alttilhundogkat.dk/alle_flexi_hundeliner?/Generelt/HUNDE/LINER%20/%20FLEXI%20/Alle%20Flexi%20Liner/Flexi%20Giant%20hundeline%20med%20b%E5ndline%20/&showitem=13653

• #17   9. feb 2016 har før prøvet den med karabin i bæltet men de her liner er så tunge det er ubehageligt

• #19   9. feb 2016 Selv tak, ha ha til at bære dem i, det skrevne ord er en svær ting smiley , jeg har afprøvet tasken med vovser osv. men kun inde i stuen fordi den ikke har været færdig nok, nu mangler jeg at sy en enkelt strop fast resten er bare ´´smukkesering´´ uden praktisk betydning, karabinen foran er lavet så jeg kan åbne og sætte håndtagene af en brugt hundepose på der. det vigtigste er de to flexliner skal være nemme at tage op på turen men aldrig må kunne rykkes/trækkes ud af tasken af hundene selv - derfor har tasken den underlige form, den er faktisk vind og skæv fordi den er syet præcis til linerne og de er ikke symmetriske, men det har været noget bøvl at sy, ved derfor ikke hvor egnet ideen er i gigt bladet

• #20   9. feb 2016 Rotterne:
    Ja, sporliner med gummi vævet ind
    De vejer intet, tørrer lynhurtigt, og godt greb selv når de er sjask våde.
    Jeg er mest til dem uden håndtag, krydser linen i håndfladen, så holder den sig selv, selv med 3 liner på en gang.
    http://www.greendog.dk/shop/julius-k9-super-1019p.html

• #21   9. feb 2016 MLA - TAK, det var lige det råd, jeg var på udkig efter ift. at gå med tre hunde. Synes godt nok at tre flexliner bliver bøvlet, og jeg har SÅ svært ved at få én hånd fri, hvis jeg skal belønne én af hundene. Og vintervejr med vanter, gør det ikke ligefrem nemmere. smiley

• #23   9. feb 2016 Rotterne, det samme skete for mig da jeg brugte lange liner, tænker det er kvaliteten på karabinhagerne der er for dårlig fra start, der er vel ikke andet at gøre end udskifte dem med rustfri karabiner i god kvalitet.

• #24   9. feb 2016 Jeg har ikke selv problemet med rust eller sand i karabinhagerne, men ved andre køber de her øhhhh smiley sakse karabinhager? De skulle være geniale til formålet.

• #25   9. feb 2016 Svært at lede efter et billede af noget man ikke ved det korrekte navn på smiley
    Men man klemmer på hver side af hagen for at åbne den

Jeg tænker også at det må være dårlig kvalitet på karabinhagerne, hvis de bliver ubrugelige på den måde (sand kan forståes) jeg har brugt den type (k9) siden vi fik den første ulvehund, dvs 3,5 år, og har aldrig oplevet noget svigt eller rust på dem, og de bliver brugt så godt som dagligt i al slags vejr og skovens udfordringer.

• #26   9. feb 2016 Læderiet ( webshop) har stort udvalg af karabiner

• #28   10. feb 2016 Aj, det er dælme smart det der !!!

Jeg har hverken underlige hænder eller gigt nogle steder, men jeg ville synes at det var så fedt at kunne smide flexen i en form for bæltetaske, istedet for at have den i hånden når jeg løber i skoven med min hund.
    Jeg har prøvet med sporliner / andre længere liner, men flexen er for hunden klart den letteste - så det er bare mig, der lider lidt smiley

Den skulle du sætte i produktion - jeg skal nok være din første køber smiley

• #29   10. feb 2016 Jeg er også med på en, hvis du sætter dem i produktion, Rikke smiley

• #30   10. feb 2016 Sikkerheds karabinhage.
    Det er noget der holder! Men de er ret tunge, så de dur ikke til mellem str hund og mindre...

profilbillede
  • #31   10. feb 2016 Ha ha, tak skal i have - det er noget Lo.. at sy fordi tasken skal være stiv så den ikke klapper sammen når f eks.en fleksline tages op og sættes ned i igen . det skal være nemt i funktion, - men en almindelig symaskine giver op når man syr stiv plast ind i foret... - kan sende et foto til producenten når den er helt færdig måske de har lyst til at sætte den i produktion. smiley

• #32   10. feb 2016 Jamen, nu ER du ligesom inde i rutinen, Rikke smiley

• #33   10. feb 2016 Mette - feel free to copy - god fornøjelse smiley

Kommentér på:
At gå med 2 flexliner - hjemmesyet taske projekt

Annonce