Indlæser...
Sortering
Hund spiser afføring Halløj :) Er der nogen herinde der har knækket koden til, hvorfor en hund begynder at spise afføring? Jeg forstår at...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2020
Visninger:
1.324
Tager du til træning? I Schæferhundeklubben har hovedbestyrelsen anbefalet nedlukning af træningspladser i 14 dage. Jeg tænker det varierer ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2020
Visninger:
1.370
Corona En tanke. Jeg har en lille Chiuahua 11 mdr. Når vi er ude slikker og spiser den alt den kan komme i nærheden af. Kan de...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2020
Visninger:
909
Pudel og andre racer Universet mener åbenbart, at nu hvor jeg har ventet flere år på hvalp, så skal jeg sørme da heller ikke have æren af at...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2020
Visninger:
1.668
Hvalpe og løbebånd? Er der nogen, der kender en god årsag til, at folk træner deres hvalpe på løbebånd? Vi var i svømmenhal med klubben ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2020
Visninger:
1.008
kan vi det ... endnu en Corona Kan vi give hinanden det ? Sakset fra FB, men synes det er mega godt skrevet : " Covid-19 handler ikke om dig. Det ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2020
Visninger:
1.482
Den bedste lygte/lys Hej alle, Eftersom Mille er sort er hun svær at se i mørket, så hun går både med led lys halsbånd og lygte på når det ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2020
Visninger:
843
Racer til agility Hej kloge hger :) Nu er det jo ikke lige foreløbig vi skal have ny hund. Men en dag når vi har større børn og jeg få...
Generel diskussion
Oprettet:
10. mar 2020
Visninger:
2.186
Når det hele går op i hund... Inspireret af tråden fornylig omkring, hvordan man fik mulighed for "mig-tid", med både hund og fuldtidsjob... Kende...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2020
Visninger:
1.254
1 stk. jaloux hund Vi har mindstemanden på ferie i en uge, og Oscar gør hvad han kan for at tiltrække sig opmærksomhed. <3 Ikke at han bl...
Generel diskussion
Oprettet:
8. mar 2020
Visninger:
696
Ud med maskineriet Nå... Gamle Sally tøsen rundede 9 år i Onsdags. Og alle skræk historierne om livmoderbetændelse er vokset på mig, så hu...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2020
Visninger:
1.188
Heltehunden Terkel Min hund Terkel er en helt. Jeg har altid haft fornemmelsen af at han var helt speciel, men nu ved jeg det. Han har ...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2020
Visninger:
984
Efter narkose Hej alle sammen Skal lige have nogle gode råd :) Min kære vaps skal snart i narkose og have fjernet nogle mælketæn...
Generel diskussion
Oprettet:
7. mar 2020
Visninger:
989
Hund fra Rusland Jeg har et ønske om at købe en pomeranian fra Rusland og har kigget opdrættere i et års tid ... og har nogle spørgsmål ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2020
Visninger:
2.296
IGP gennem tiderne Jeg sad og stenede lidt over, HVOR meget IGP har rykket sig i de år jeg har været med. Startede 90, men kom først "rigt...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2020
Visninger:
888
Hvalpe napper i hinandens tissemænd Hej. Har for nyligt hentet 2 hvalpe fra samme kuld. Og de elsker at lege sammen hele tiden. Men de napper/sutter hele t...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2020
Visninger:
3.063
vil hellere have de andres mad. Puuh jeg syntes der kommer mange emner fra mig for tiden, håber i overlever :D Thea har altid elsket mad! Før Baby ko...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2020
Visninger:
1.301
opdrættererklæring Er der en som kan hjælpe. Jeg har en hvalp som skal flytte til Finland 8 uger gammel, den skal med fly sammen med sin ...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2020
Visninger:
837
Klare sig uden 2 rovdyrstænder?! Hej alle, Tidligere har Mille knækket en rovdyrstand i højre side i undermunden som pt har lak på men som er/var menin...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2020
Visninger:
744
Cbd olie Baby's kiropraktor har anbefalet cbd olie. Men det er jo en jungle! Hvad skal han have? Hvor høj en koncentration? Hvo...
Generel diskussion
Oprettet:
4. mar 2020
Visninger:
1.726

Annonce