Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Ævl og kævl vol. 21 - ingen sure miner På utallige opfordringer (eller mindst én, i hvert fald), skyder vi tråd nr. 21 i gang. Nu med rigtigt efterårsstem...
Off Topic
Oprettet:
7. okt
Visninger:
928
Bare fordi.... ....at jeg er svært tilfreds med mig selv :D
Off Topic
Oprettet:
1. okt
Visninger:
401
hvem er man "tænkes man som.." fx efter et langt liv, ens død eller en "sag" Vil lige til indledning sige jeg forstår det, og ofrene ... jeg har...
Off Topic
Oprettet:
30. sep
Visninger:
650
Sporal D Shampoo / svamp / ringorm Hej Søger lidt hjælp Jeg fandt en et opslag fra 2018 hvor en spurgte til, om nogen viste hvor ofte Sporal D Shampoo...
Off Topic
Oprettet:
27. sep
Visninger:
198
bryllupsgave er helt ude af trit og træning ... jeg ved godt alle familier er forskellige, vaner, traditioner, økonomi osv .. me...
Off Topic
Oprettet:
26. sep
Visninger:
524
Aflivning af hund I frustration. Kære alle. Jeg ligger i sorg og fortrydelse. Har i mandags aflivet min hund på dyrelægens anbefaling samt de flestes ...
Off Topic
Oprettet:
10. sep
Visninger:
791
Vand fra vaskemaskine stiger op af gulvrist i brusenichen Hej Når jeg vasker tøj, kommer der kommer vand og skum op fra gulvristen i brusenichen, og ud på gulvet. Det løber ...
Off Topic
Oprettet:
2. sep
Visninger:
612
Hvordan renser man hundens pels, så den ikke spreder smitte, efter den har været i kontakt med smitsom bakterie? Hvis fx. børn med børnesår nusser hunden længe ... hvordan vil I så fjerne bakterierne fra hundens pels, så den ikke sp...
Off Topic
Oprettet:
22. aug
Visninger:
567
Kattespam vol. 6 Vi har stadig de sødeste killinger gående. <3 Holly Gibney klar til mavenus.
Off Topic
Oprettet:
20. aug
Visninger:
1.617
Råd til valg af sele Hej! Beklager hvis det er helt off at stille sådan et spørgsmål her ?? Vi får den dejligste hundehvalp hjem snart, ...
Off Topic
Oprettet:
16. aug
Visninger:
439
Haven Jeg ved ikke om det er en god ide, eller om jeg skal stoppe ? Jeg har sådan en lang bar kant langs lejligheden, hvor...
Off Topic
Oprettet:
13. aug
Visninger:
745
Den værste dag som hundeejer I fredags drog Dorit over regnbuen :'( De sidste par dage i sommerhuset blev det klart, at hendes tid var kommet. ...
Off Topic
Oprettet:
10. aug
Visninger:
1.381
Kurveflettere? Har vi sådan nogen herinde? Fra mit barndomshjem har jeg nemlig min mors gamle sybord - men ak, fletkurven lever ikke ...
Off Topic
Oprettet:
4. aug
Visninger:
454
Pleaser´e .. og nemme hunde ... Efter tråden i går, er jeg kommet til at tænke på hvad folk egentlig mener, når de siger at en hund ER nem / IKKE er de...
Off Topic
Oprettet:
3. aug
Visninger:
1.777
Sidste chance !!! Ved ikke om I allesammen kan se linket, men .. Det handler om, at der i morgen torsdag bliver afleveret alle undersk...
Off Topic
Oprettet:
30. jul
Visninger:
835
Selfie med hund Jeg har forsøgt at få begge mine hunde med på et billede, sammen med mig .. Men det er hvalpen ikke helt klar på - o...
Off Topic
Oprettet:
22. jul
Visninger:
1.192
Regntråd vol 17 Så er den gal igen, og vi havnede på side 2 i den anden .. Her en ny - gi gas :)
Off Topic
Oprettet:
22. jul
Visninger:
8.274
Vinduesrammen spirer…. ?? Naturen er forunderlig - nogen gange måske bare underlig…. ????? Fra øverste hjørne, mellem vinduesramme og væg, vokser...
Off Topic
Oprettet:
19. jul
Visninger:
655
kønsopdeling .. mm jeg synes godt nok der skal skrides til handling .. studenterkørsel... kønsopdeling .. forleden så jeg igen en kvinde t...
Off Topic
Oprettet:
19. jul
Visninger:
1.136
Er det her noget der kommer mig ved ??? Til alle kloge hoveder på HG ....... For jeg aner ikke en sk** Er det her noget jeg skal reagere på ----> når jeg ku...
Off Topic
Oprettet:
15. jul
Visninger:
812

Annonce