{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

vælter anden hund udenfor;/ {{forumTopicSubject}}

Balder vejer ca. 30 kg. og da vi kom hen til min kusine igår gik vi ud med hundene, de har en hund på 25 kg. (hunhund) Balder ville lege, og det ville hun bestemt ikke, hun er ret gammel og gider sgu ikke det der legen mere. men så løber Balder hen mod hende og løber ind i hende og vælter hende, ved ikke om han simpelthen ikke kunne komme i hold igen eller om han gjorde det med vilje, han fik selvfølgelig skæld ud. men så gik vi ind og der er han bare verdens sødeste hund ved hende, han lagde sågar hans okseøre over til hende og hun var ikke yderligere interessant, men udenfor gik han virkelig nærmest i panik, hvis han ikke kunne se hende, eller hvis hun var 2 skridt foran ham. så til sidst gik vi ud hver for sig med dem. men hvad kan man gør og er det fordi han er i løbetid? han er 7 måneder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vælter anden hund udenfor;/
  • #1   6. feb 2011 en han er ikke i løbetid....eller måske er de det altid :o)

    han har sikkert villet lege vil jeg tro....hvis det var fordi hun var i løbetid, så ville han ikke stoppe inde heller, men pas på for selvom han ikke er ældre er han altså gammel nok til at parre


  • #2   6. feb 2011 Jeg havde åbne øjne hele tiden:-) men han gjorde ikke noget indenfor. det var kun udenfor, og jeg bliver jo ked af det, når han vælter hende, men tror virkelig at det var fordi han ikke fik stoppet i tide med at løbe.
    selvfølgelig ville han lege, det var meget tydlig. men med måde jo.


  • #3   6. feb 2011 Jeg ved ikke havd Balders intention var, men jeg har en kæmpe klodsmajor der ikke altid får stoppet i tide, og derfor løber ind i ting, mennesker osv..... det er dog blevet meget bedre i takt med at han er blevet ældre - satser på at han med tiden får lært at styre sin grovmotorik 100 % ;o)

  • #4   6. feb 2011 Det lyder som et forsøg på at få lidt gang i gaden...
    Hunde gør jo netop det der med at give hinanden en ordentlig en med bagparten...

    Hvalpe vælter hinanden på den måde...

    Jeg ville intet lægge i det overhovedet


  • #5   6. feb 2011 ja og det er det jeg ved Balder heller ikke helt kan styre. nogen gange når jeg kalder ham ind, løber han alt hvad han kan, når han så når hen til trappen, kan han ikke komme i hold og er derfor nød til at springe op af trapperen og gokke hovedet ind i kælder døren. så tror nemlig også det har været det. men hvorfor skal han være lige ved hende hele tiden? men kun udenfor?

  • #6   6. feb 2011 Maja S:

    ...men hvorfor skal han være lige ved hende hele tiden? men kun udenfor?...

    Vel sagtens fordi du har lært ham et indenfor er 'rolig-område' hvor imod han udenfor må krudte alt hvad han vil. Det er i hvert fald sådan det foregår herhjemme, og det respekterer Julius :o)


  • #7   6. feb 2011 når ja, det kan da egentlig være rigtig, at det er fordi han ved inden for er et roligt sted

Kommentér på:
vælter anden hund udenfor;/

Annonce