{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.717 visninger | Oprettet:

Hvalp i 2020 - Opfølgning {{forumTopicSubject}}

Den sidste tråd blev lidt rodet, så jeg tænkte, jeg ville lave en opfølgning smiley

Er jer der skal have hvalp i 2020 kommet videre i planlægningen? Har i fundet ud af hvilken opdrætter, i skal have hvalp fra? Hvilken kombination? Tæven er måske allerede parret? Planlægger i evt. selv kuld, og hvis ja, fra hvilken kombination?

Jeg vil gerne understrege, at det her er en HYGGE-tråd smiley

Jeg tænkte, vi kunne komme lidt i julestemning med en tråd med masser af hvalpesnak smiley Billeder af hvalpe fra 2019 er BESTEMT også velkommen i tråden! smiley Ja, faktisk bare hvalpebilleder generelt smiley

Kommentarer på:  Hvalp i 2020 - Opfølgning
  • #1   2. dec 2019 Jeg ville gerne ha hvalp i 2020. Men Markun er for ung endnu smiley
    Men det er så fedt hvalp og ventetiden husker jeg stadig ventede på ham i 15 uger smiley
    Og han var det hele værd smiley

• #2   2. dec 2019 Hvalpetiden er så fantastisk smiley Jeg glæder mig helt vildt! Jeg har ventet i snart et år, og tæven er endelig drægtig. Nu skal der bare være en tævehvalp til mig smiley Hvis der er det, skulle den være flytteklar omkring midten af februar smiley

• #3   2. dec 2019 Min planlægning står lidt "stille" indtil det nye år - opdrætter har 2 tæver, hun vil parre (og som matcher mine ønsker), og de kommer i løbetid i hhv. januar og februar cirka.

Hun har kun fundet hanhund til den ene af tæverne, men har lovet at give mig opdatering og billeder når hun har besluttet sig smiley

Så jeg venter, og venter, og venter... og når man har ventet i over 3 år føles det sidste korte halve år pludselig ulideligt!!

• #4   2. dec 2019 Jeg har planer med de to her smiley
    Top sundhed. Top temperament.
    Dét bliver spændende.

profilbillede
  • #6   2. dec 2019 Min hanhund er blevet far til 10 hvalpe og jeg skal ikke ha nogen af dem smiley

Jeg købte jo Freydis for 7 mdr siden og 2 hunde i uddannelse, er ganske enkelt en for meget. Jeg kunne sælge Freydis, men .. ja, det dur nok ikke helt smiley

En god ven, der træner i kærestens og mit team, skal ha en tæve fra kuldet, så jeg kan heldigvis følge lidt med, selvom jeg ikke skal have en selv smiley

• #7   2. dec 2019 #3
    Åh ja, ventetiden er bare ulidelig!

Ligner hanhunden lidt jeres gamle tæve? Eller er jeg bare forvirret på grund af farven? smiley I hvert fald ser begge hunde super lækre ud. Held og lykke med projektet! smiley

• #8   2. dec 2019 #5
    Jeg krydser fingre for et kuld med lækre, sunde hvalpe! Er hanhunden i familie med nogen af dine tidligere hunde, eller er det helt nyt blod?

Mega spændende! Du har helt ret, to hunde under uddannelse er én for meget. Det synes jeg i hvert fald smiley Der er rigelig at se til! Men hvis det første kuld tegner godt, kan det jo være, det ikke bliver det sidste smiley

• #9   2. dec 2019 Jeg skal ikke have hvalp men måske en voksen hund til næste år smiley

• #11   2. dec 2019 #9

Hvor spændende! Endnu en Whippet?

• #12   2. dec 2019 #10

Det bliver rigtig spændende at følge smiley Jeg håber, alt lykkes smiley

• #13   2. dec 2019 Jeg kan bare vente på, hende den sorte kommer i løb, så hun kan parres af ham den store (Han er virkelig massiv!).
    Jeg kender flere hvalpe efter hanhunden, og har sågar fornøjelsen af én af dem hver tirsdag til hundetræning smiley Lækker, lækker, lækker!

profilbillede
  • #14   2. dec 2019 #13

Fedt! Ved du, om hun bør komme i løb snart?

• #15   2. dec 2019 Aner det ikke smiley lige nu gør det heller ikke så meget. Vi flytter til Varde til februar, og jeg vil gerne lige falde til, før hvalpen flytter ind. Men jeg glæder mig!

• #16   2. dec 2019 Jeps endnu en whippet forhåbentlig smiley

• #17   2. dec 2019 6 mdr i morgen og i dag fandt hun glæden ved SOFA smiley hund og ejer ligner hinanden på det punkt smiley

profilbillede
  • #18   2. dec 2019 Ja smiley
    Knap 2uger gamle, så aner ikke hvem der bliver endnu.

• #19   2. dec 2019 Vi har parret og forventer hvalpe her i starten af 2020 smiley vi glæder os heeeelt vildt smiley

profilbillede
  • #20   2. dec 2019 #19

Dét kan jeg godt forstå!

• #21   2. dec 2019 Mit møde der ellers var planlagt med udlejer blev aflyst da hun tog på ferie, så jeg er stadig i "jeg skal ha lov af udlejer" situation. Jeg håber at få snakket med hende inden jul.
    Nu begynder det nemlig at spidse til - avler har sat "Ingen hvalpe til salg ligenu. Hvidt kuld er planlagt i 2020 " på hjemmesiden.
    Og det er helt sikkert at hvis der er en hvid tæve disponibel fra det kuld, så kan jeg ikke styre mig.. Såeh smiley smiley

• #22   2. dec 2019 Jeg er ikke kommet længere nej. Jeg er lidt genert og skal lige samle mod til at skrive og spørge hvordan det går med planerne for 2020. Gider ikke være hende der hele tiden spørg og spørg og planlægger tusind ting osv ( selv om det er hende jeg er). Så jeg har bestemt mig for jeg gør det med en nytårshilsen. Sådan lige fletter godt det ind mellem godt nytår og hvad er planerne for Aurora og Cody. Om det stadig er på tegnebrættet og hvis ja hvornår de forventer løbetid.

• #23   2. dec 2019 Jeg skulle have hentet hvalp d. 26 december, men tæven fik desværre kun 2 hvalpe - ved kejsersnit. Hun var ellers scannet til 7. Desværre stod jeg nr 3 på listen, og selvom de to hvalpe er tæver, så er der ingen til mig.

Jeg står i stedet skrevet op til 2 andre kuld. Det ene bliver i foråret og det andet til vinteren 2020/2021 smiley Så må vi se, hvilket der passer bedst og hvilket der har en tæve til mig.

• #24   2. dec 2019 #22
    Spørg da direkte, det kan ingen vel blive fornærmet over smiley Jeg ville ikke kunne styre mig! smiley

Det er bare så uheldigt altså! smiley Jeg håber virkelig for dig, det lykkes her i foråret. Du har ventet SÅ længe, det er bare ikke fair!

• #25   2. dec 2019 Ja vi venter (med længsel) på ægløsning. Regnede med at skulle parre i den forgangne weekend, men der blev vi snydt. Vi skal til Ølby igen i morgen eftermiddag (var der fredag) og så må vi se. Vores egen han er begyndt at vise lidt interesse her til aften, så der er nok ægløsning mellem tirsdag/onsdag og så er det afsted til Stuttgart.
    Her er den udkårne..

profilbillede
  • #26   2. dec 2019 En eller anden dag skal jeg have en Airedale smiley Synes simpelthen de er så smukke og herlige smiley

• #27   2. dec 2019 Kenzie det er en fantastisk race. Kræver lidt mens de er unge, men det er egen tkiig kun fordi de gerne vil arbejde. Men totalt allroundrace og fantastisk familiehund. Trist at se at registreringstallet er tydeligt dalende. Kun 21 registrerede i år.

• #28   2. dec 2019 En hund, der gerne vil arbejde og være aktiv, er lige mig smiley Så det afskrækker mig bestemt ikke smiley Men det bliver langt ude i fremtiden, for lige nu er der kun plads til Border Collies smiley

• #29   2. dec 2019 Kenzie: ja, og i den sidste ventetid bliver man bare så opmærksom på, at man seriøst ikke gider vente mere! Jeg HADER at være hundeløs smiley Så der skal være bingo i et af kuldene. Ellers bliver jeg måske en lille smule syg i hovedet smiley

Er der en grund til, at det er en tæve du vil have fra kuldet? Og hvad forventer du af hvalpen ift. linjer - er de helt anderledes end Kenzies, eller? Synes det er meget fascinerende så stor variation der kan være i racen smiley

• #30   2. dec 2019 Det er ingen skam at have planer for fremtiden. Majas opdrætter i Slovenien opdrætter seriøse agility-BC. Det er super højt plan de løber på. Der er måske noget med de 2 racer..

• #31   2. dec 2019 Ja, Kenzie. Han ligner super meget Nanna og hendes afkom. Han er samme type (allround). Det er sådan vi kan lide dem smiley

• #32   2. dec 2019 #31

I skal måske beholde en “mini-Nanna”?

• Bodil D
    Bodil D Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 10 Følgere: 15 Emner: 8 Svar: 580
    #33   2. dec 2019 Vi venter hvalpe omkring 5/1, det bliver spændende, vi har valgt at bruge en hanhund som er far til en af vore andre tæver smiley vi er så glade for hendes temperament og håber at få lavet 3-4 magen til smiley hvis alt går efter planen beholder vi en tæve:) uha vi glæder os

• #34   2. dec 2019 Man ved aldrig hvad fremtiden bringer smiley

• #35   2. dec 2019 Hmmmm. Ja, - jeg venter også stadig.. Tæven, i Tyskland, skulle være gået i løb, sidst i september.. smiley Nu er hun så endelig gået i løb (sidste søndag), men hun lader os vente. I dag var hun henne og få taget progesterontest, og den viste "kun" 1,1.
    Så vi må vente til på onsdag, hvor hun igen skal testes, med at få at vide om det bliver på fredag eller på mandag, Alfred skal en lille smut til Hinnerup. smiley
    Så vi krydser fingre for, at det kommer til at gå som det skal, når man skal i gang med kølesæd, kurer, inseminering osv. Men ud af alt dette, håber jeg der kommer en lille Walther til mig smiley

profilbillede
  • #36   2. dec 2019 Sikke en skøn tråd smiley Og så mange spændende planer, både de der selv skal have kuld og alle dem der skal have hvalp.

Jeg vil også have hvalp! jeg er så skruk. Desværre bliver det tidligst om 2-3 år at vi overvejer hvalp, til den tid er de to andre 9 og 7 år gamle, og selvom jeg da håber at de bliver rigtig rigtig gamle og lever evigt som de har lovet, så vil jeg gerne have en hvalp ind, inden de bliver alt for gamle. Men der er rigtig mange ting der skal passe sammen for at det bliver realistisk at få sådan en lille fis om et par år smiley

• #37   2. dec 2019 Åh, jeg ved ikke rigtig. Det kommer rigtig meget an på, hvor hurtigt jeg finder arbejde efter at jeg er blevet færdig.

Jeg har lige fundet ud af, at min faster og onkel har fået parret deres fantastisk lækre tæve. De har ikke avlet i mange år, men starter op igen nu, og jeg er simpelthen så fristet. Men jeg har næsten fået dem overtalt til at lave et kuld nummer 2, så kan jeg måske få mig en derfra i stedet smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

Hunde: 1 Svar: 161
    #38   2. dec 2019 Herhjemme venter vi. Det er frygteligt smiley Tæven er ikke kommet i løb endnu, hun virker til at hoppe en omgang over. Hvis det passer, så bør kuldet blive født omkring min fødselsdag, som desværre er sidst marts smiley

• #39   2. dec 2019 Jeg planlægger endnu et kuld hvalpe på Bianchi. Nu må vi se, hvornår hun kommer i løbetid, men omkring marts tror jeg.

Jeg har valgt at fortsætte i samme linjer som hendes første kuld og faren bliver en søn af Twist, som er far til det smiley

Hvis alt flasker sig beholder jeg en tæve, jeg er vild med Tilla som jeg har beholdt fra Bianchis første kuld og håber på endnu en lille tæve, med samme cool og uimponerede sind som hendes

profilbillede
  • #40   3. dec 2019 Vi er vel egentlig også - teknisk set - skrevet op til hvalp i 2020... smiley
    Resten er stadig en hemmelighed smiley

• #41   3. dec 2019 #35 Kirsten - Hvis jeg ikke er på arbejde, er der altid kaffe på kanden, hvis du trænger inden du vender snuden nordpå igen. Jeg bor ca. 1 km fra Hinnerup dyrehospital. Desværre kan jeg ikke hjælpe med en højløbsk "lokkedue" smiley

• #42   3. dec 2019 Tak Kirsten smiley Jeg kan lige skrive, når jeg ved hvornår det bliver smiley

• #43   3. dec 2019 Vi mistede Sibbe i sommer, og selvom vi egentlig forventede, at Nala ville tage enehunderollen med oprejst pande, så kan vi se, at det ikke kun er os, der synes, at vi mangler yderligere firbenet selskab.....

Vi har stået på "listen" hos en af mine yndlingsavlere i en del år, og hun har en tæve som jeg er meget glad for smiley . Og gæt - YES hun skal parres i foråret 2020, tror i der er en, der næsten ikke kan vente..... Hanhunden bliver formodentlig fra Tyskland, det er pt. planen, tæven stammer også fra Tyskland, og hendes avler er inde over planlægningen, det er så spændende. Vi er nr. to på listen til tævehvalp, så nu håber vi på heldet, og så er der bare den ulidelige ventetid! smiley

Og så flytter der lige en voksen omplaceringstøs ind her ultimo december, en dejlig 4 årig bernertøs, der er skilsmisseramt - kender hende fra hvalpetid af, har god kontakt med både nuværende ejer og avler, så da vi fik tilbuddet om hende, der kunne vi ikke sige nej! smiley

• #44   3. dec 2019 Kirsten, jeg syntes ellers at huske, at Bianchi ikke helt var din favorit da hun blev født, pga de skæve aftegn smiley
    - Skønt som de kan overraske smiley Jeg er vild med Bianchi! Hun er så smuk.
    Det bliver spændende!

Åh jeg vil også have hvalp... Er så hvalpeskruk!!! En lille Iggy mere, er der da ingen der lægger mærke til, er der? smiley

• #45   3. dec 2019 Jeg vil så gerne have hvalp.. Eller bare hund.. Men det bliver nok heller ikke i 2020 jeg får det smiley

• #46   3. dec 2019 Øv Bumle, jeg kan huske du lavede et emne på et tidspunkt fordi det måske kunne lade sig gøre - er der sket nogle ændringer eller tager det bare lang tid? Det er møgtræls når der er så lange udsigter til hund smiley

• #47   3. dec 2019 Der er desværre sket en masse ændringer. Kan ikke holde til uddannelse, så starter forhåbentlig på noget ressourceforløb næste år.. En eller anden dag er jeg nødt til at have en hund, men jeg skal bare også have råd smiley

• #48   3. dec 2019 Øv, hvor træls at høre smiley
    Jeg har også måtte vente både på at mine praktikker på uddannelsen er færdige, og muligheden for et passende fritidsjob (kan ikke være i hverdagene når man har hund, og hver weekend = aldrig fri!)

Der er så mange ting, der skal gå op i en højere enhed. Det er mega frustrerende - og tænker det er ekstra frustrerende med alle de andre ændringer du har oveni? Jeg krydser sådan fingre for, at du får et godt forløb, og tingene snart flasker sig!

• #49   3. dec 2019 Krøllet - Nej, Bianchi var bestemt ingen favorit, hun var en lille grimrian smiley
    Jeg foretrækker regelmæssige ansigtstegninger, men det bliver aldrig et udvælgelseskriterie.
    Det samme med farver, jeg elsker fawn og sort/hvidt næste kuld bliver lige så "kedeligt" farvemæssigt som det foregående, de kommer alle til at ligne forældrene.

Her Bianchi og Tilla

profilbillede
  • #50   3. dec 2019 Det er godt hun lever op til forventningerne! Hun er skøn. Hende og Tilla har de skønneste øjne smiley

• #51   3. dec 2019 Fünke:
    Ja, det er ret kedeligt, men der er desværre ikke så meget at gøre for mig end at se hvordan det går.

Men krydser fingre for at alle får deres ønskehvalpe i løbet af 2020 smiley

• #52   3. dec 2019 #49

Jeg kan bedst lide de stribede smiley

Jeg så en Whippet til ringtræning, jeg troede var fawn. Indtil den altså vendte sig om, for på den anden side var der striber smiley smiley

• #53   3. dec 2019 Kenzie - Det har garanteret været Kalle Anton, han har to navne, netop fordi han er 2 i 1 smiley

Freddie fra Calas seneste kuld har betydeligt flere striber på den ene side end på den anden, men helt ensfarvet er han ikke smiley

profilbillede
  • #54   3. dec 2019 Det skal nok passe smiley

• #55   3. dec 2019 Jeg sidder og venter på at opdrætter får taget noget video af tæven som er i spil til næste kuld smiley Hvis hun er lige så fin som hendes bror som jeg allerede har set video af så er det næsten helt sikkert at jeg tager derned og henter en tæve (hvis der kommer en til mig smiley ) Så afhænger det nemlig kun af hvilken hanhund hun vil bruge - det er hun ikke helt færdig med at beslute endnu smiley

Tæven er Senza Tempo aka Judd fra Fridaynight Border Collies smiley

Der har været en masse ting blandt andet en hanhund hun ville have parret med som så blev droppet da det viste sig ved de sidste tests at han ikke havde sundheden i orden - men NU er vi forhåbentlig på rette vej smiley

• #56   3. dec 2019 Vi venter løbetid hvert øjeblik det skal være! Sidste år var hun højløbsk mellem jul og nytår - lidt ubelejligt når man næsten skal køre helt til Umeå i Sverige smiley

profilbillede
  • #57   3. dec 2019 Ih Melanie, du har bare så lækre hunde smiley

• #58   3. dec 2019 Sikke en masse spændende planer smiley Jeg glæder mig til masser af hvalpespam!

• #59   4. dec 2019 Ihj en dag må jeg eje sådan en lapp altså smiley Jeg skal leve længe hvis jeg skal nå igennem alle de racer jeg gerne vil xD

• #60   7. dec 2019 Puha, jeg er hvalpeskruk!!
    Lige nu er der markprøvemesterskab, så jeg sidder og følger med på live opdateringer (fredag, tidligere i dag og i morgen). Det er bare nogle fantastiske hunde. Den ene af mine spanieltrænere har 5 hunde med (4 springer og 1 cocker) og den anden har 1 springer med.
    Alle 4 springere gennemførte 1. slip i dag. I morgen skal de igennem 2. slip smiley

Der er 2 dommere og hver hund skal gå et slip for hver dommer. 1 slip = tur/søg hvor hunden får vist, hvad den kan. Søgemønster, flush, dirigering, apportering. Alt sammen med stil og fart. 19 springere er tilmeldt, 2 er diskvalificeret i deres 1. slip og dermed ude af prøven. 1 blev disket i 2. slip (vist nok den eneste, der nåede 2. slip i dag). Prøven fortsætter i morgen smiley

Jeg tror, jeg driver min opdrætter til vanvid, med alle mine spørgsmål om, hvordan det går og hvad der sker. Han har selvfølgelig ikke tid til at svare mig hele tiden, da han er official/hjælper smiley
    Så næste år må jeg med ned og være tilskuer!

Så sidder jeg bare her hjemme og sukker over hvalpebilleder smiley
    Dette kuld, som jeg fik lov at gramse på i sommer, er afkom af hanhunden til min kommende hvalp.
    Jeg spurgte opdrætter, hvornår han havde en hvalp til mig. "Det har jeg til foråret". I need details!! smiley

profilbillede
  • Zaon's homo sapiens
    Zaon's homo sapiens Tilmeldt:
    nov 2019

Følger: 1 Svar: 2
    #61   7. dec 2019 Næsten 2020-hvalp....

profilbillede
  • #62   7. dec 2019 Liva som hvalp smiley
    Den første i kuldet til at "apportere". Nu er hun ekspert.

profilbillede
  • #63   11. dec 2019 Jeg har idag modtaget video af Judd (tæven) smiley
    Og jeg er kun blevet endnu mere sikker på at hun er helt fantastisk smiley hold nu op et drive hun har og samtidig har hun hjernen 100% med smiley

• #64   12. dec 2019 Da jeg har fået hvalp her i år, kan jeg "kun" bidrage med et foto af skønheden. På billedet er vi til hvalpetræning. Max er Storpuddel og er fra februar smiley

profilbillede
  • #65   12. dec 2019 Nu venter vi bare på, at høre om insemineringen lykkedes. Fancy blev insemineret både mandag og tirsdag, - så nu skal vi bare vente...... smiley Det bliver nok lige så frygteligt som at vente på at hun skulle gå i løbetid... smiley
    Og opdrætter har nu lagt det på FB, så nu kan jeg også gøre det herinde. smiley

profilbillede
  • #66   12. dec 2019 Ih det er virkelig spændende. Heldigvis bliver det da oftest til noget. Skal hun scannes engang i juledagene?

• #67   12. dec 2019 Louise, opdrætter skrev 3 uger inden scanning. Så omkring nytår. smiley

• #68   12. dec 2019 Ham her - Big Ben.
    Forventer mig stort af den lille tykke!

profilbillede
  • #69   12. dec 2019 Jeg går også selv og venter spændt smiley I næste uge skal tæven røntgenfotograferes og hun skal føde omkring d. 24. december smiley

• #70   12. dec 2019 Ih Kenzie smiley

• #71   12. dec 2019 Hvis alt går vel skulle de to her gerne levere en tæve til mig i slutningen af januar

profilbillede
  • #72   12. dec 2019 Hvor er det spændende med alle de hvalpeplaner smiley

Hvis ikke der var så meget pelspleje, kunne jeg godt tænke mig sådan en lille Alfred-kopi smiley Kæft hvor er de fine!

• #73   16. dec 2019 Vi har i dag fået lov af udlejer til at få lille hund. Så nu bliver 2020 jo rigtig sjov smiley

• #74   16. dec 2019 Ååååh hvor fantastisk smiley Tillykke!

• #75   18. dec 2019 Hvis alt går som det skal her mellem jul og nytår, så er der ski en chance for, at vi nu får ENDNU et kuld der fødes på skudårsdagen - 29. februar.......... smiley

Ihh jeg er SÅ spændt!

• #76   25. dec 2019 Kenzie - Er din kommende hvalp så født endnu? smiley

• #77   25. dec 2019 Heldige asner - vi venter stadig på løbetid i italien..

• #78   25. dec 2019 #76

Der kom desværre ikke en til mig smiley

• #79   25. dec 2019 #78 - arej det jeg ked af smiley

• #80   25. dec 2019 Det er også noget møg smiley Men jeg skal nok finde en anden interessant kombination smiley

• #81   25. dec 2019 Øv kenzie det er jeg ked af at høre smiley

Jeg tror jeg har fundet den opdrætter jeg gerne vil have fra og også hunden(e). Jeg er så heldig at hun har beholdt 2 hvalpe fra det kuld. Og der er ikke en eneste af hundene i det kuld jeg ikke ville elske at eje. Så vi har skrevet lidt frem og tilbage og det lyder til at hun i hvert fald på de vigtige ting tænker meget som jeg selv og at hundene passer rigtig godt til hvad jeg ønsker mig. Heldigvis for mig er de kun omkring 7 mdr gammel og den ene er en han, så der er en ret god chance for at jeg kan få det hele til at gå op i en højere enhed i 2022/2023, der er laaaaaaang tid til, men jeg ved allerede nu at vi ikke er klar til hvalp i 2021 hvor der gerne skulle komme hvalpe fra tæven, det kunne ellers være fedt.

Så i 2020 skulle jeg gerne afsted på udstillinger, så jeg kan møde opdrætter rigtigt, og møde hundene og se om de er ligeså fantastiske i virkeligheden. Jeg har kun hørt godt om hende og hundene, så jeg er spændt på selv at møde dem smiley
    Og så skulle det nok også blive til et besøg hos opdrætter i enten 20 eller 21, så vi kan finde ud af om det er der vi skal have hvalp fra smiley

Det skal selvfølgelig også først på plads hvilke partnere hun finder til dem, men ud fra hvad jeg har hørt og hvilke overvejelser hun har allerede nu, lyder det virkelig lovende

• #82   3. jan Det er møg ærgerligt, men jeg er helt sikker på, den kombination jeg ender med en hvalp fra også er helt fantastisk smiley Mere tør jeg ikke afsløre endnu - jeg vil ikke jinxe noget smiley

Og det gode ved ekstra ventetid er jo, at hvalpen kan nå at få ENDNU FLERE ting! smiley Som om den behøver det smiley

profilbillede
  • #83   3. jan Hahaha Kenzie. Så mange ting har Ciah ikke engang xD

• #84   3. jan Anya det må være en fejl! God shoppetur smiley haha

Kenzie jeg glæder mig såååå meget til at det bliver min tur til at shoppe til hvalp!
    Og til at du afslører hvad du ender med, det lyder spændende.

• #85   3. jan Solvej - haha nej det faktisk bevist xD Vi har slet ikke plads til alt så meget xD men så længe hun har tæpper og senge nok tror jeg hun er tilfreds xD smiley

• #86   3. jan #84

Dét kan jeg godt forstå! Jeg kan slet ikke vente til jeg skal følge alle de lækre 2020 hvalpe herinde smiley

Det er ret spændende smiley

• #87   3. jan #85

Mon ikke smiley

Jeg kan bare ikke lade være, jeg glæder mig alt for meget smiley

• #88   3. jan Det glæder jeg mig også til. Elsker når folk deler deres hvalpe herinde smiley

Den tæve der forhåbentligt skal føde min kommende hvalp, skulle gerne blive født i efteråret smiley

• #89   11. jan Jeg er ved at gøre klar til en fuglehunde smiley

profilbillede
  • #90   11. jan Hvad er den øverste for en fugl? smiley

• #91   11. jan #89
    Sådan skal det være! smiley

Jeg regner med, der flytter en lækker lille hvalp ind her i slut februar/start marts smiley

• #92   11. jan Det er en vaskebjørn smiley

• #93   11. jan Skal fuglehunde også kunne tage SÅDAN nogle? smiley smiley

• #94   11. jan Hvis de gider, så får de en guldmedalje smiley
    Jeg ville købe en mårhund, men vaskebjørn var det nærmeste jeg kom smiley
    Fuglehunde skal udover fugle kunne hente hare

• #95   11. jan Ben og Seiko.

Som det er nu, beholdes begge.

profilbillede
  • #96   13. jan Øv øv - opdrætter har lige skrevet, at hun ikke parrede den ene tæve, og hun er usikker på forløbet med den anden. Jeg venter og krydser fingre, men status er at chancerne er pænt formindskede. Jeg panikker lidt og kigger på, om der er andre gode opdrættere (som jeg ikke allerede har kontaktet), som jeg kan skrive mig op til - jeg kan simpelthen ikke overskue hvad der skal ske, hvis det her betyder mere ventetid smiley smiley

• #97   13. jan Øv funke smiley håber det hele ender godt og du får en sød lille hvalp hjem smiley

• #98   13. jan Åh æv Fünke... Hvilken race er det nu du kigger efter?

• #99   13. jan #96

Åh nej smiley Hvilken race er det nu?

• #100   13. jan Schipperke. De får små kuld og der er ikke så mange af dem. Jeg prøver at bevare håbet og krydser, krydser, krydser smiley Der er ikke andet for, og så må jeg jo ud i en eksistentiel krise til den tid, hvis det bliver sådan smiley

• #101   13. jan Øv øv en skuffelse smiley
    Vil hun ikke parre den anden tæve?

• #102   13. jan Øv, kæmpe øv Fünke.
    Ekstra ventetid er ulideligt, når man var lige ved og næsten!

Kender det selv, dog noget kortere ventetid for mig.

Min venindes hunkanin blev parret, med håb om at der kunne blive en flyvemaskine til mig( altså en kommende hopkanin)
    Hun gik tom.

Men det dejlige ved kaniner, de har ikke så lang drægtighed, og så er de praktiske, hvad angår brunst, altså løbetid, de er nærmest klar hele tiden smiley

Mor
    Hybens Nero D'Avola
    Aka Ava

Parret med
    Møllerhusets I Am Legend

Skal fole 19 januar

profilbillede
  • #103   13. jan Jo, hun planlægger at parre sin anden tæve - en kombination som hun har en datter af og er meget tilfreds med - så jeg håber denne parring lykkes smiley

Og ja Salla, det er ulideligt, krydser virkelig fingre for at der er noget til mig. Det er det trælse ved levende væsner, man kan ikke lade være med at håbe, men det er samtidig så usikkert!

• #104   13. jan Håber for dig at der i dén kombination må være en lulle ny til dig >3

• #105   13. jan Tak Louise! Det håber jeg virkelig også smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#106   24. jan Øv, at der ikke kom en tæve til dig Kenzie, og øv for alle andre der må vente længere end planlagt.

Her kommer desværre ikke nogen 2020-hvalp. Min drømmetæve har fået en flåtbåren sygdom smiley

• #107   24. jan Og her er der også sket ændringer.. Det er sgu sådan ret træls. smiley

• #108   24. jan Åh nej, hvor ærgerligt smiley Det er jeg ked af at høre! Har i en plan B?

• #109   24. jan Vi har heldigvis reserveret en tævehvalp fra et andet helt fantastisk kuld smiley Så jeg skulle meget gerne få ny hvalp i slut februar/start marts smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#110   24. jan Please spam med billeder herinde, så jeg kan få dækket mit hvalpetomrum lidt smiley

Opdrætter har en datter til tæven, og datteren har det samme skønne og sjove temperament. Hun er stadig meget ung, så der går nok mininum 1,5 år inden der evt. kommer et kuld, men jeg vælger at vente. Så får jeg (forhåbentligt) på en måde alligevel noget efter "min" tæve smiley

• #111   24. jan #110

Det lyder fornuftigt, hvis du ellers har tålmodigheden smiley

Der skal nok komme masser af hvalpespam smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#112   24. jan Det er svært med den ekstra ventetid, opdrætters andre hunde er selvfølgelig også skønne (og mange fra andre opdrættere), men lige den tæve har totalt stjålet mit hjerte og det er en stærk tævelinje, så jeg er sikker på at hvalpen bliver en lille mormorkopi smiley smiley

Super med hvalpespam, tak smiley

• #113   24. jan Jeg havde nok ikke kunne vente smiley Men jeg har selvfølgelig også ventet næsten et år allerede smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#114   24. jan Jeg har ventet i fire år, med lige præcis denne tæve, så hvad gør 1-2 år ekstra? smiley
    Jeg kan dog godt forstå at andre ikke ville orke at vente, det føles også lidt skørt, men mavefornemmelsen siger bare at jeg skal holde ud lidt endnu smiley

• #115   24. jan Åh nej hvor surt for jer! Og hvor godt, at du følger din mavefornemmelse Marie - men wow, det er også en vild beslutning at vente så længe igen smiley

• #116   24. jan Jeg VIL videre med min sport snart smiley

• Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#117   25. jan Fünke - Jeg har heldigvis allerede en hund (og kat), så jeg håber at jeg lige kan klare det smiley

Kenzie - Er det lydighed du dyrker? smiley

• #118   25. jan Ja smiley

• #119   25. jan Jeg var ude hos opdrætter til en træningsdag.
    Nøj, jeg glæder mig til at komme i gang med arbejdet!
    Tæven er endnu ikke i løb, men forventes at blive parret inden for en måned smiley

• #120   9. feb Klar til hundehvalp? Eller hvad mener i? smiley Og nej, der er ikke en brøkdel af den kommende hvalps liner, halsbånd, seler og træningsudstyr med på billedet smiley smiley

Jeg har måske/måske ikke overgjort det igen smiley

profilbillede
  • #121   9. feb Kenzie, hvor skal din lille nye hvalp komme fra? smiley
    Og er den lille blevet født? smiley

• #122   9. feb Det gør du hver gang, haha smiley
    Jeg har ikke købt en eneste hvalpeting... skal nok have købt et par små bolde, en lille dummy og et halsbånd. Måske en ekstra retriverline, og måske en lille sele ( smiley Sig det ikke til mine trænere! Haha)

• #123   9. feb #121

Det er hun, ja. Får hende hjem i slut februar/start april (omkring den weekend) smiley Jeg laver en tråd, når hun er kommet hjem smiley

• #124   9. feb #122

Ja, jeg har overvejet, om det er fordi jeg jinxer det ved at købe udstyr for tidligt, at jeg er forfulgt af uheld, men jeg er jo ikke overtroisk smiley

• #125   9. feb Åh hun er allerede så forkælet og heldig den lille pige smiley

Jeg mødte endelig opdrætter og hendes hunde i går. De var så skønne, og jeg endte med at forelske mig i begge tæver. Så nu er vi skrevet op til hundehvalp smiley

• #126   9. feb Ej hvor fedt smiley Var du i Fredericia?

• #127   9. feb Når bare man gør forarbejdet, så har man ikke brug for held smiley
    Uheld kan derimod ramme selv den bedste. Sandsynligheden for at blive ramt af uheld gentagende gange er meget lille, så må man finde forklaringen i førstnævnte smiley

• #128   9. feb I nogle tilfælde i hvert fald smiley

• #129   9. feb #123 …. Kenzie … du skriver

" Får hende hjem i slut februar/start april (omkring den weekend) Jeg laver en tråd, når hun er kommet hjem "

Hvor blev Marts måned af ??? … smiley

• #130   9. feb Kenzie, ja det var jeg. Så jeg fik lov til at se dem både i og udenfor ringen, og så var jeg så heldig at den han hun har kig på til det kuld jeg regner med at få fra, også var der, så ham fik jeg også snakket med, super lækker fyr.

Dog er der en lille bitte chance for at der kan komme en hvalp til mig allerede sidst på året, men der er flere på venteliste før mig og chierne får jo generelt ikke så store kuld, så jeg tør ikke håbe for meget. Ellers kommer der hvalp i huset sommeren 2021 efter planen. smiley

Så var jeg også så heldig at der var en hvalpekøber fra sidste kuld til udstillingen med hendes hvalp, hold op hvor var han lille og sød. Det hjalp dog ikke på at jeg er hvalpeskruk og vil have hvalp nuuuuuu!!!! smiley

• #131   9. feb #129

Skulle jo lige se, om i var vågne smiley

Ej, jeg er vist bare træt smiley MARTS selvfølgelig smiley

• #132   9. feb Kenzie - Det er godt hvalpen er født smiley

Clausen Import har fået mine yndlingsliner så jeg i Fredericia, jeg turde ikke engang købe en, til vores forhåbentlig kommende hvalp, fra Bianchis næste kuld. Jeg var overbevist om, at købte jeg en, kommer der ingen hvalpe, så udstyr må vente smiley

• #133   9. feb #130

Det lyder spændende smiley Krydser fingre for, der kommer en hvalp til dig!

Ej, hvorfor sagde du ikke hej? Var der jo med Kenzie hele dagen! smiley

profilbillede
  • #134   9. feb Mange tak. Det er det også, jeg glæder mig helt vildt.
    Jeg så jer desværre ikke smiley jeg var der med rosa det meste af dagen. Men vi var primært omkring chihuahua ringen så jeg kunne kigge hunde og snakke med opdrætter når hun ikke lige var i ringen smiley

Næste gang må vi lige lave sådan en "alle hgere mødes lige der og der kl det og det, hvis de ikke er i ringen" smiley

Kirsten sjovt sådan havde jeg det også. Jeg så det fineste lyserøde halsbånd på tilbud, og var lige ved at købe det, men så blev jeg bange for at jinxe det, og vi ved heller ikke endegyldigt om vi får en tæve eller en han endnu. Vi er skrevet op til begge dele, men har sagt at vi helst vil have en tæve. Men jeg vil samtidig ikke udelukke en han, i tilfælde af at det er det der kommer smiley
    Så jeg må også bare pænt vente med at købe ting til de er født. Er det forresten ikke dig der har en butik med en masse hunde figur ting og den slags? Eller forveksler jeg dig med en anden? smiley

• #135   9. feb Vi var da også en del ved chihuahua ringen ellers smiley Men mest ved chinese crested ringen smiley
    Du så heller ingen sort schæfer eller grå chinese crested med blå dragt?

Og ja, det må vi vist smiley

Jeg er åbenbart ikke overtroisk smiley

• #136   9. feb Ej kenzie, så har vi jo stået lige ved siden af hinanden nærmest smiley stod en del nede omkring dommerne i chihuahua ringen og så hos opdrætter på samme langside bare næsten helt henne ved chinese crested ringen.
    Nej jeg så jer slet ikke smiley men vidste heller ikke at jeg skulle kigge efter jer. Øv!

• #137   9. feb Det må blive en anden gang smiley

• #138   10. feb Nå - tør vidst godt afsløre at vi herhjemme er blevet skrevet op til en hvalp smiley Men det er indtilvidere også det eneste jeg tør afsløre smiley

• #139   10. feb Ih hvor spændende hope. Jeg krydser fingre for at alt går som planlagt for jer smiley

• #140   10. feb #138

Vil du i det mindste afsløre hvilken race? smiley

• #141   10. feb Det kan jeg da godt overtales til smiley
    Det er en japansk spids smiley

• #142   10. feb Jeg glæder mig til hvalpespam smiley

• #143   10. feb Glæd dig nu ikke for meget - meget kan gå galt for mig endnu smiley

• #144   10. feb Hope, du skulle have drillet, og skrevet beaglsky smiley

• #145   10. feb .... for fanden Salla! smiley smiley
    Nu har jeg så længe snakket om hunde med DDK stamtavle og det hele, så tror du virkelig de ville ha hoppet på den? smiley

• #146   10. feb Næ, men man kunne håbe smiley

Googlede, og jojo det er skam en race, SUK
    Beaski

• #147   10. feb Jeg er sikker på, nogen ville have hoppet på den smiley

• #148   10. feb Ja.. men så overvej lige hvor meget ballade af jer jeg ville få! Forsøger jo ligesom at blive vellidt herinde, så skal jeg jo ikke snakke højt og helligt om en eller anden blanding! I ville da skælde mig ud smiley smiley

• #149   10. feb Ja, lad hellere være. Jeg vil ikke have min tråd slettet smiley

• #150   10. feb Du kunne også bare have sagt af det var en eller anden hardcore arbejdshund smiley eller en bulldog af en art haha

• #151   10. feb Jeg tror det er ret sikkert at sige, at vi får hvalpe i huset liiige om snart smiley

profilbillede
  • #152   10. feb Det ligner en grillkylling - men det er altså en hvalp smiley

profilbillede
  • #153   11. feb Jeg er totalt forvirret og ked af det lige nu. Jeg bruger lige vores gode hvalpe-tråd som aflæsning!

Jeg stod skrevet op hos opdrætter 1. Hun skrev bl.a. en mail om at intet var sikkert og hun virkelig ville understrege over for mig at det var sandsynligt at der overhovedet ikke kom nogle hvalpe ud af noget. Det er jeg jo selvfølgelig klar over, og skrev også at jeg måske ville skrive mig op til nogle andre kuld, og i så fald give hende besked.

Nu har opdrætter 1 skrevet, at tæven er parret smiley Jeg er så lykkelig! I mellemtiden har jeg også skrevet mig op til opdrætter 2, som måske venter et fantastisk kuld i marts.

Det fortalte jeg selvfølgelig opdrætter 1 for at være fair - og nu har hun så svaret, at hun synes jeg skal tage en hvalp fra ham - de kommer tidligere end hendes, jeg har ikke så langt at køre, hun skal selv beholde en tæve og har så flere at vælge imellem.
    Så hun stryger mig fra ventelisten smiley

Hun mener det helt sikkert i bedste mening men jeg ved simpelthen ikke om der er sket en misforståelse eller om det er ildeset at skrive sig op til flere.
    Jeg er SÅ ked af at jeg pludselig har et enkelt spinkelt, spinkelt håb på et lille kuld - hvor jeg ikke aner om tæven rent faktisk er drægtig endnu, om der står masser af folk på venteliste før mig osv osv smiley

Det føles bare som en kæmpe mavepuster lige nu. Aner ikke helt, hvad jeg skal gøre af mig selv.

• #154   11. feb Jeg synes det lyder om hun er blevet lidt træt af det, baseret på grundene, men det kan være det bare er mig.

Jeg tror det ret blandet om det ilde set eller ej at skrive sig op hos flere. Jeg kender opdrættere på begge sider af den holding.

Men jeg må indrømme jeg ikke forstår du fortalte hende det, det jo ikke noget hun har krav på at vide. Jeg havde nok holdt den slags til mig selv indtil jeg havde vidst hvor jeg helst ville have hvalp fra.

• #155   11. feb Åh Fünke, det er da godt nok en irriterende situation smiley

Jeg forstår godt, du vælger at være ærlig om at stå skrevet op 2 steder.

Håber der er hvalpe i den anden tæve, så du kan få hvalp!

• #156   11. feb Jeg synes det er fair, at opdrættere ved, hvis man er skrevet op til flere - så man ikke pludselig bare springer fra uden varsel, idet hvalpene bliver født. Der er jo også grænser for, hvor længe man kan holde det for sig selv indtil man har "bestemt sig".

Men ja, det er møgtræls. Det er faktisk rigtig skidt - for det skal være her til sommer, og kan ikke bare lige skubbes til efteråret smiley Så jeg satser virkelig alt på det andet kuld (som også er en fantastisk kombination og faktisk min favorit), og håber at jeg for en gangs skyld er stjerneheldig!

• #157   11. feb Funke - det os fint nok men så må man jo også leve med at de stryger en fordi de måske ikke synes det fedt.

Det andet skal jeg ikke kunne sige. Havde ikke backups da vi skrev os op til Ciah. Der var kun én jeg ville have whippet fra der smiley

Jeg ville egentlig nok selv synes det var lidt træls som opdrætter hvis det var mig. Men sådan er vi forskellige smiley

• #158   11. feb Det er jeg ked af at høre funke smiley

Jeg kunne godt finde på at skrive mig op flere steder, hvis jeg ikke er sikker på at kunne få fra første opdrætter indenfor 1 års tid. Jeg ville også være ærlig om det, for det synes jeg man skal være, andet synes jeg egentligt er lidt unfair.

Chihuahua får generelt ikke særlig mange hvalp, så hvis man står som nummer 3-4 stykker så er der en reel chance for at der ikke kommer en hvalp til en, også selvom man som mig er åben for det hele. Hvis så ikke opdrætter har andre planer man er interesseret i eller slet ingen andre planer har. Så kan man altså pludselig komme til at vente rigtig længe på en hvalp, de andre kan jo også have ventelister.

• #159   11. feb Ja, det er nok meget forskelligt fra person til person (og fra opdrætter til opdrætter) hvad man lige er til.

Jeg skriver mig altså ikke op til nogen, jeg ikke oprigtigt gerne vil have hvalp fra uanset hvad. Men som i Solvejs tilfælde er der bare ikke særligt mange hvalpe i et kuld, og der er flere interesserede - og jeg beundrer absolut dem der pludselig bare kan udskyde det i et år, men til sommer har jeg faktisk allerede ventet 4 år.. hver evig eneste dag.. på at få mit liv igen.
    Så ja, jeg har "backups" om man vil, for andet giver simpelthen ikke mening for mig, med mindre man vil vente en evighed smiley

• #160   11. feb Nu ved jeg jo ikke hvad race det er så smiley

Det var bare min tanke, og sagde heller ikke der var noget galt i det.

• #161   11. feb Nej selvfølgelig, vi handler sikkert alle forskelligt og det er helt ok smiley

• #162   i går kl. 17:22 Lige en lille opdatering fra mig. Prikkerne er begyndt at falde på plads, så jeg kan vidst godt afsløre at vi er blevet skrevet op til hvalp hos vores opdrætter allerede til efteråret, vi står dog langt nede på listen, på trods af 2 planlagte kuld, så vi er forberedte på at vi kan komme til at vente til sommer 2021, men det er også en lækker kombination der kommer der, så vi har fundet tålmodigheden frem. Men går alt som håbet flytter der en hvalp ind omkring december/januar smiley

Samtidig har vi bestemt os til at være åbne overfor køn, så vi ved ikke om vi får en han eller en tæve, en kort eller langhåret, hvilken farve der kan komme og fra hvilken af de 3 kombinationer vi pt. er skrevet op til. Det er så spændende som noget kan være.
    Jeg gav mig selv medlemskab af dkk i fødselsdagsgave, så jeg har siddet og nørdet stamtavler i en lille uges tid, så jeg kunne få et indblik i linjerne. smiley
    jeg mangler lige at møde den sidste tæve, da hun ikke var med på udstillingen, men jeg mødte hendes hvalp, som var en skøn lille fyr, og hun er i familie med nogle af de andre hunde jeg har mødt, så jeg kan ikke forestille mig at jeg ikke vil have hvalp fra den kombination, hvis det er der jeg kan få en hvalp smiley
    Det eneste der er helt fast er at det bliver fra den opdrætter smiley

• #163   i går kl. 18:00 Jeg mente selvfølgelig brikkerne og ikke prikkerne smiley tror ikke der er så mange prikker på sådan en. haha

• #164   i går kl. 18:37 Krydser fingre for jer begge, Solvej og Fünke smiley

• #165   i går kl. 18:45 Tak smiley

• #166   i går kl. 19:10 Jeg siger også tak smiley

PS. "Prikkerne" ville da være det sødeste ordspil nogensinde, hvis det ellers passede smiley

• #167   i går kl. 19:12 Funke ja det ville det altså, tænk hvis det var dalmatinere smiley Men jeg tror desværre ikke der kan komme prikker i de kuld jeg venter på. Det vil sige jeg tror faktisk den ene tæve har prikker på snuden så.... smiley smiley

• #168   i går kl. 19:14 Man kunne da ellers tjene mange penge på en dalmachiner smiley smiley

• #169   i går kl. 19:18 Ja er du gal, de ville blive solgt som varm brød.

Jeg gad godt have en dalmatiner pletter chihuahua. Men den skulle være renracet, synes dog ikke jeg kan finde nogle, de må da ellers være alt pånær merle så vidt jeg ved, så det kunne de da godt lige lave smiley

• #170   i går kl. 19:18 Ny business idé!? smiley

• #171   i går kl. 19:36 Helt sikkert, skal bare lige overbevise min opdrætter om at jeg godt må avle uden stamtavle xD det tror jeg ikke hun er helt fan af, men dalmatiner chihuahua kan ingen da sige nej til.

• #172   i går kl. 19:49 smiley smiley smiley

• #173   i går kl. 19:51 Den her tråd gør mig ikke mindre hvalpe skruk...

Jeg kigger kenneler, og kenneler og kenneler... Jeg ved allerede hvad den næste skal hedde smiley

Kæresten er blevet godt hooked på hende Thea, men vil gerne have en større hund... Så jeg undersøger også greyhound og galgo smiley

• #174   i går kl. 19:54 Ej hvor spændende krøllet kærlighed smiley

• #175   i går kl. 19:55 Jaaa en af de andre skal lige kradse af, før der kommer en ny til smiley så lige nu er det nok mere ønsketænkning smiley

• #176   i går kl. 20:27 #163
    Solvej, skulle ellers til at spørge, om du skal have dalmatiner smiley

• #177   i går kl. 20:35 Haha Salla, det havde også været betydeligt sjovere med den slå fejl hvis jeg skulle smiley
    Men nej vi holder os til chihuahuaerne smiley

• #178   i går kl. 21:50 Krøllet, please få en saluki så jeg kan komme og klappe den smukkeste hunderace i verden smiley smiley

• #179   i går kl. 22:21 Det bliver ikke en saluki smiley den er smuk, men aaalt for selvstændig til mig smiley

• #180   i går kl. 22:49 Hallo, du har en mynde smiley smiley
    Ej, jeg forstår godt hvad du mener især sammenlignet med italieneren

• #181   i går kl. 22:55 Kæft hvor jeg glæder mig til at få hende her hjem smiley

profilbillede
  • Marie A
    Marie A Tilmeldt:
    feb 2016

#182   i går kl. 23:08 Åhhh, stort tillykke! Hvor ser hun skøn ud smiley

• #183   i går kl. 23:09 Tak smiley Helt vildt! Hun er en rigtig lille turbo-hund allerede, og så er jeg vild med det “skæve” udseende smiley

• #184   i går kl. 23:09 Nøjjj hvor er jeg misundelig og hvor er hun da bare seriøst SMUK smiley

• #185   i går kl. 23:09 Tak! Jeg synes også, hun er smuk smiley

• #186   i går kl. 23:48 Hvor er hun bare smuk og bedårende. Jeg ville ønske jeg kunne få en blåøjet hund, synes det er så smukt smiley Stort tillykke med den lille basse

• #187   i går kl. 23:53 Tak smiley Elsker hende allerede! smiley

Hun er en udstationering fra kennel Spotting, og jeg er så glad for, at Siri vil lade denne lille prinsesse bo hos mig smiley

• #188   i går kl. 23:55 åh hvor er du heldig smiley Har smukheden et navn eller venter du med det til hun kommer hjem? og hvornår henter du hende? vi vil spammes! smiley

• #189   i går kl. 23:58 Jeg får hende hjem i starten af marts smiley Hun hedder Genie smiley