{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Librela
  • #1   12. sep Til mennesker eller hunde?

• #2   12. sep Er det receptpligtig?

Måske skulle jeg selv prøve det. Har endnu ikke fundet et produkt som virker langvarigt.

• #3   12. sep Det er kun til hunde smiley

• #4   12. sep Nogle af mine venner er startet op med det til deres gamle berner sennen, skal lige prøve at høre om de allerede nu har gjort sig nogen erfaringer?

• #5   12. sep Svar tilbage, det går godt - de har pt. erstattet godt ½-delen af det gamle medicin med Librela, og han har det bedre end før, virker gladere og hans problem med, at hans ene ben svigtede er reduceret meget.
    Problemet med at det gamle medicin gav maveproblemer er også reduceret, klart når mængden er reduceret - de regner med at trappe yderligere ned over den næste tid, da den gamle medicin jo også er hård ved nyrer og lever.

• #6   12. sep PS.
    Han er kun 2 uger inden i forløbet, bare til info.
    De regner med at have trappet helt ned på den gamle medicin, når han skal have næste indsprøjtning om 2 uger.
    1 sprøjte hver 4. uge, pris 650 kontra udgiften til det gamle smertestillende gigtmedicin 1.100 mdl., hvis det har relevans oveni fordelen med ingen bivirkninger. Han har med sine 55+ kg haft behov for en relativ stor dosis.

• #7   12. sep Det lyder jo lovende. Tak fordi du gad høre dem ad.
    Jenni kan næppe klare sig med kun cartrophen og tilskud resten af livet, og hun er jo stadig ung, så vil gerne undgå at hun skal have alt for skrappe sager i flere år.

• #8   13. sep Solveig har fået det 2 måneder nu og jeg er SÅ positivt overrasket over det.

Fra hun kun kunne gå et par km til sidst, kan hun nu igen sagtens gå omkring 10 km og slutte af med en svømmetur dagligt, som vi har gjort i mange år.
    Hun tosser rundt og gider endda også lege med andre hunde igen, hvilket hun ikke har ville de sidste par år.
    Hun er helt uden hendes gamle gigt medicin igen og jeg er vild med det her er så skånsomt og uden bivirkninger.
    Det er simpelthen den bedste opfindelse de har lavet til halvgamle stivbenede hunde i mange år.

Jeg er helt misundeligt over jeg ikke kan få et skud af det også smiley
    Og så gør det jo heller ikke noget at det kun koster 227 kr for en sprøjte i måneden smiley

• #9   14. sep jeg har en hund der får Cartrophen med 4-5 måneders mellemrum, men kan mærke det bliver hyppigere ... vil I mene det der Librela er et alternativ, eller er det supplement ?

Kommentér på:
Librela

x