{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

Hund ændring i graviditet {{forumTopicSubject}}

Hej, jer der har haft hund samtidig med en graviditet - har hund(e) ændret sig?

Jeg fik Marley hjem fra ferie i lørdags og han er det største hængetræ. Han plejer at kravle rundt på mig men nu hvor han ikke må lægger han sig helt op i armhulen og vil mysse mig. Og så virker han mere beskyttende ved mig over for andre hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund ændring i graviditet
  • #1   22. jun 2022 Her var der ingen synderlige ændringer hos de to mopser. De blev bare glade for at ligge og sove på min mave smiley Men har læst om flere, der oplevede hunde, der blev mere beskyttende og "klæbende"

  • #2   22. jun 2022 Manfred vogtede helt vildt overfor andre hunde. De skulle ikke komme i nærhede af os. Han var mega god til at få begge unger til at falde til ro i min mave, især ved hans snorken. Og så lå han altid og varmede hvor jeg havde ondt.

    Da C så kom ud, blev han mega sur og vende ryggen til mig og fnøs,de første 14 dage når jeg ammede, haha

    Han elskede at ligge med hovede på den store pude smiley


    profilbillede
  • #3   22. jun 2022 Jeg spurgte faktisk lægen om det “skader” med hund i sengen mens man venter sig. Hun sagde at så længe man selvfølgelig gjorde ordentlig rent så var det bare trygt for baby at høre velkendt snorken smiley plus at det kan give ro for moren

  • #5   22. jun 2022 Det har han også nu hvor jeg tænker over det. Ikke lige med at være beskyttende men være tæt på mig og meget kontaktsøgende

  • #6   22. jun 2022 Hunde kan lugte de hormonelle ændringer i din krop, derfor er det normalt at de reagerer forskelligt alt efter hvor langt man er i graviditeten.

  • #7   22. jun 2022 Jeg havde en amstaff i starten af min graviditet, og hun nød at ligge og lytte til min mave.

    Jeg måtte dog af med hende, da jeg til sidst havde ondt når jeg gik tur.

    Havde dog tæt kontakt med ny ejer, og da vi flere år efter passede hunden var den meget mere opmærksom på min datter end mig smiley


  • #8   23. jun 2022 Marley han reagerer nok på din stressede tilstand. Det må være vildt stressede, at skulle gøre sig klar til alt på 2,5 måned. Kæmpe omstilling.
    Hvor bliver det bare spændende. Glæder mig vildt til opdateringer. Skal vi have fødselstråd haha. smiley


  • #9   23. jun 2022 Det kan jo også være en reaktion på at være blevet passet ude, så vidt jeg husker har det været i flere dage og med andre hunde?

    Jeg tænker også, at han nok kan mærke din uro og "stress", nogle af vores kære hunde er meget følsomme overfor den slags.

    Men tillykke med graviditeten, sikke en overraskelse. smiley


Kommentér på:
Hund ændring i graviditet

Annonce