609 visninger
|
Oprettet:
HIPE {{forumTopicSubject}}
Er der nogen, der kender til HIPE´s instruktøruddannelse og kan sige noget om indholdet? Jeg har fået mikset respons indtil videre, så er nysgerrig på, om flere kender til den
sep 2017
Følgere: 482 Emner: 200 Svar: 9.090
Men at betale SÅ mange penge for en uddannelse
Men skulle jeg betale så mange penge for en uddannelse, ville Nina være mit førstevalg
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 545 Svar: 31.069
Ift prisen afhænger det vel af, hvad man vil med det og hvor mange penge man har. Havde jeg røven fuld af penge, kunne det da være interessant nok at smide nogen efter sådan en uddannelse blot for selv at blive dygtigere. Men når nu man ikke har det, så tænker jeg man nok får mest ud af det, hvis man allerede har et ret solidt fundament (og en fornuftig hund til formålet) og en god idé om, hvordan man vil bruge det i sin forretning bagefter.
- sammenlignet med andre uddannelser er det dog ikke vanvittigt dyrt. Se hvad f.eks. Rie Ravn hiver hjem på hendes uddannelser (og ved godt hvem af de to jeg helst ville uddannes ved)
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 114 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 209 Svar: 1.863
Men er man interesseret i en instruktøruddannelse, er der vist (desværre) ikke så mange muligheder for at gøre det billigere.
sep 2017
Og mht at tage en uddannelse som observatør - hver sin smag. Med ud fra egne erfaringer, giver det 100 gange mere, at stå med en hund. Skulle jeg ud og betale penge for træning, ville jeg da også vælge en træner, som kan noget med hund. Det kan være så nemt at stå og kigge på andre og sige “du skal gøre sådan, belønne dér, korrigere dér”, men hvis ikke instruktørerne har forståelsen for, hvor pisse svært det netop kan være at “gøre sådan, belønne dér og korrigere dér”, falder læringen væk. Det vigtige er ikke at vide hvordan det egentlig bør gøres, men at vide hvordan man skal gøre, når det ikke er standard, når hunden ikke reagere som man troede eller når lortet bare ikke virker.
jan 2017
Jeg søgte blot erfaringer med HIPE.
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 545 Svar: 31.069
Canis er også deromkring.
Lur mig om ikke hund & træning er i det niveau også.
Altså jeg gik heller ikke i gang, med mindre jeg vidste, at jeg havde kunder til biksen, når jeg var færdig. Men vil man have sådan en uddannelse, så er det vidst bare prisen.
jan 2017
Og tro mig, jeg synes heller ikke, det er nogen billig pris at betale
sep 2017
Som med alt andet med dyr, er den praktiske erfaring vigtig. Hvis du ikke har forståelse for arbejdet med hunde (og mange forskellige slags), og ikke er vant til at arbejde med forskellige mennesker (og til tider folk, som trykker på alle de forkerte knapper, og man i bund og grund bare har lyst til at sparke), tror jeg det vil være svært at lykkes.
Med mindre du selvfølgelig har røven fuld af penge, og bare vil tage uddannelser for din egen fornøjelses skyld
HIPE