Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hund har i
  • #1   23. dec 2013 Vi har to

En bullmastiff: Hun er valgt ud fra 3 kriterier. 1 aktivitetsniveau. 2 Vi ville gerne have stor hund. 3: Helt fantastisk temperament hos racen.

En rottweiler valgt ud fra: 1: Kan godt lide store hunde. 2 : Savnede en mere aktiv hund til at træne med. 3: Har altid godt kunne lide rottweilerer. 4: Kender moderen til ham, savnt kennelen og ved de har skønne hunde.

• #2   23. dec 2013 Jeg har en blanding af SBT og Cane Corso, fordi jeg kan lide den type hund.

Min kæreste har en Jack Russell Terrier, fordi jeg kan lide dem. Han fik den i fødselsdagsgave af mig, og han har nu tabt sit hjerte til denne race smiley

• #3   23. dec 2013 Det er også en skøn hund... Jeg er pt på jagt efter en lille hund... Jeg tænker meget på at få en lille hund pga jeg har 4 indendørs katte... smiley

• #4   23. dec 2013 Vi har tre langhårede collier - og dem har vi fordi det lige er racen for os.
    De har et dejligt sind, super familiehunde, nemme at opdrage, pelsen er slet ikke så bøvlet som den ser ud til, de er aktive ude og rolige inde - de tilpasser sig den familie de bor i - og deres ejere er deres et og alt, tit så ignorere de alle andre, for deres "hyrde" er og bliver deres trofaste ven, de knytter sig meget til ejeren eller hele familien faktisk.

• #6   23. dec 2013 Efter vi i mistede vores soulmate som var bla af amerikansk bulldog/ staffodshire bullterrie, var ønsket en lille hund. En som vi kunne have med rundt, samt en som knytter sig til ejer. Nu er er her hele 3 chihuahuaer

• #8   23. dec 2013 Hvordan er en chihuahua af temperament

• #9   23. dec 2013 Har en kleinter münsterlænder blandet med Karelsk bjørnehund, vi synes bare hun så så sød ud. Hun er den trofaste, gladeste, sødeste og hengivne hund jeg kender! Hun. Er simpelt hen bare glad i låget smiley

• #11   23. dec 2013 Billede af hende

profilbillede
  • #12   23. dec 2013 Vi har dansk svensk gårdhund smiley min kæreste havde hende da vi mødtes.. smiley elsker hende simpelthen så højt! Gid hun aldrig skulle herfra!

• #13   23. dec 2013 Jeg har en Lhasa Apso.
    Fordi jeg ville have en lille hund, man nemt kunne have med rundt omkring. Det var et stort plus at den ikke fælder. Den skulle være social og trænbar, men måtte gerne have egen mening.
    Samtidig tilpasser den sig nemt og er en meget underholdende hund.

• #14   23. dec 2013 Jamen Bella som er den ældste gør når der kommer gæster, det gør de to mindre ikke. Men gør meget for de fra start lære at mindske det, da nogle virkelig gøer en del. Ellers så syntes jeg det er glade og nemme hunde, man skal bare huske de er hunde og ikke bære rundt på dem hele tiden og tage dem op når de møder andre osv. for så får man en usikker lille hund i stedet.
    Vi overtog Bella i okt. og hendes gøen er mindsket rigtig meget. Før gøede hun af alt og alle, sad hun i sin kurv kunne hun snappe, det gør hun aldrig mere, måske fordi hun før er blevet plejet lidt som en lille dukke der måtte alt. Her er hun hund, selv om hun er lille smiley

• #15   23. dec 2013 Vi har en Collie, fordi den er så dejlig let at have med at gøre, og fordi den er så børnevenlig. At den så også går godt i spænd med alle vores katte er kun et ekstra plus.

• #16   23. dec 2013 jeg er en Chihuahua..

Og det er fordi jeg har elsket dem siden jeg var omkring 5 år, og da jeg så fik mulighed for at købe min egen hund, faldt valget på chihuahua, og har aldrig fortrudt 1 sek at jeg fik Lucky, han er alt hvad jeg har drømt om og lidt til. smiley

Tempremants mæssigt er det rigtig svært at sige hvordan de er, for det er så forskelligt fra hund til hund, men fælles træk er at de har tempremant smiley hehe.. de fleste tror selv de er kæmpe store, og vil gerne bestemme.
    Men samtidig små nemme hunde med et kæmpe hjerte<3 men man skal nok være forberedt på at få et par diskutioner om hvem der bestemmer engang imellem, og at den altså ikke ved at den ikke er større..
    og så er de de mest loyale små hunde, når man bare gør som de vil haha smiley

• #17   23. dec 2013 Hvordan er kombinationen imellem chihuahua og katte

• #19   23. dec 2013 Jeg/mine forældre har en samojed og en dansk spids.

Min familie har altid været glade for samojeder, fordi de er så smukke og har et godt sind. Den første samojede mine forældre købte var ikke ægte, men lignede ret godt. Så købte de Luna, der så viste sig at være dansk spids i stedet (ikke ren). Og nu har de så købt Chessie - en samojed med tavle, for denne gang skulle den altså være 'rigtig'. ;o)

Når jeg selv skal have hund skal jeg helt klart også have samojed, men der er flere andre racer, jeg også gerne vil have. :o) Samojeden tror jeg dog altid vil holde ved!

• #20   23. dec 2013 Pekingeser, som har et dejligt temperament, en skøn og nem hund. smiley
    Pomeranian/papillon-blanding, som er en meget kvik og altid glad lille hund smiley

• #22   23. dec 2013 Hej Jeg har 3 hunde ,jeg har altid haft hund ,nu bor jeg på landet så har plads til 3 hunde .Jeg har en Belgisk hyrdehund ,som er noget af det rareste,lydigeste hund jeg nogensinde har haft.Så har jeg en eurasier/samojede som bare er bamse dejlig ,men er meget selvstendigmog en del reseveret .Til sidst har jeg min lille Pomeranier/pappilon som er moget af det mest vidunderlige lille væsenjeg har haft

• Sassie
    Sassie Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #23   23. dec 2013 Har 2 samojeder. Den ene regner vi med er en samojedespids

• #24   23. dec 2013 En Bull Terrier - fordi det er den ultimativt sjoveste og mest livsglade race i mine øjne.

Der findes ikke en race, der kan få mig til at grine på samme måde - og som har en personlighed, der sparker r*v i samme grad.

Med en bull terrier er der ikke noget, der hedder "jeg ejer".. Nej, vi lever sammen - på godt og ondt, og jeg elsker det. smiley

Den næste hund er i en helt anden boldgade. Bull terrieren ejer stadig mit hjerte, men Lulu har haft mange skavanker - og mit hjerte har behov for at prøve noget knapt så sundhedsmæssigt stressende.
    Med de briller på har jeg valgt en race, som har nogle lighedspunkter med bull terrieren hvad angår livsglæde og personlighed - men i en sundere indpakning.
    Hun flytter, om alt vil mig det godt, ind d. 15. smiley

• #25   23. dec 2013 jeg har to papilloner, valgte den race fordi jeg gerne ville have en lille sund hund, som var nem at have med rundt, de er super lærenemme, de elsker at lære nye tricks og bare få lov at lave noget men de kan også sagtens have stille hyggedage. De er altid glade og rigtig legesyge! smiley

profilbillede
  • #26   23. dec 2013 Det kommer an på hvad de lærer fra små. Men det kan godt gøre det sværere når de er så små for katten kan gøre stor skade.

Luckys yndlings beskæftigelse er at jagte dem, uanset hvor store de er og de har respekt for ham. Dog prøver vi at holde ham fra dem når vi kan.
    Hvordan han ville reagere hvis katten ikke løb ved jeg ikk, for det er fordi han så gerne vil lege.

• #27   23. dec 2013 DSG tæve på 5 år.
    Det var et rent tilfælde, at det blev den race. En kollega havde et kuld ups hvalpe, som skulle sælges.
    Det var egentlig ikke den race vi ville have, men hun er en lærenem, sød og sjov hund, som er god til at fange mus på vores ejendom, som ligger på landet.

• #28   23. dec 2013 Jeg har en blanding af en dansk svensk gårdhund 9g islandsk fårehund. Ville have en hund som er aktiv, forholdsvis lærenem, ikke for stor, men heller ikke for lille, glad ved mennesker og andre hunde. Og dette har jeg bestemt fået. Hun er for mog helt perfekt, elsker hende meget højt smiley

profilbillede
  • #29   23. dec 2013 Her flyttede Bella på 2 år ind, hun var ikke vant til kat - men vores kat på 3 år var vant til hund og der var ingen problemer. Mens de to små hvalpe ej heller var vant til kat da de kom, vores kat vil gerne putte med dem og vores plejekat som ikke er vant til hund, har i løbet af et par dage accepteret dem uden problem. Så det er ofte nemt nok at lære dem at vænne sig til hinanden, bare sørg for det sker under opsyn. Katte bryder sig ikke om at blive jagtet af en lille legesyg hvalp og igen så kan en stor kat på 4-6 kg gøre skade på en lille hvalp på 800 gr

• #31   23. dec 2013 Blanding pomeranian, pekingeser, pappilon. Da jeg fik overtalt manden til hund ( tog kun 10 år ) var hans krav at det blev en lille hund pga sejlbåd. Et tilfælde det blev Victor , men vi vil absolut ikke bytte ham smiley smiley

• #32   23. dec 2013 Jeg valgte bolognesens ud fra praktik i størrelse, pelsplejekrav, temperament, interesse i historien og racens egen lille verden.
    Oh der var mange gode grunde til det skulle være en Bolo.

• #33   23. dec 2013 Pegingeser blanding.. Mon mor har haft pegingeser i 14 år, og jeg voksede op med ham fra barns ben af.. Og så røg jeg ned i afgrunden med en ordentlig depression jeg stadig er igang med at bearbejde.. Og så syntes min mor at hun ville forkæle mig og hjælpe mig til at blive gladere og komme noget mere ud på gaden.. Og jeg har altid været vild med denne race.

Nu har jeg så fået bella og hold da op en stor forskel jeg kan mærke.. Jeg tør at komme på gaden og jeg elsker min lille fis.. Hun giver mig rigtig meget. Så denne race er absolut min favorit smiley

• #34   23. dec 2013 Vi har fire styks Finsk Lapphund her i huset! Vi forelskede os i racen i en have-tv-udsendelse engang, og da vi begyndte at læse om racen vidste det sig at den bare passede perfekt til os! Tilpas selvstændig og klog til et liv i en lidt tosset familie, men samtidigt flok-orienteret og kærlig til hyggeaftner på sofaen.. Vores fire er vidt forskellige, også selvom de er to mor-datter par vi har..
    Ollie er intelligent og hun er den naturlige flokfører, hun bryder sig ikke om at blive kælet/nusset hvis hun ikke selv er med på den.. Qira er fjollet og blød, men rigtig kærlig og kælen hele tiden - hun er et madøre!.. Mystique er en pleaser der vil gøre alt for sin fører - hun er meget blød og tåler ikke en hård tone, og så er hun en kælegris af format.. Hun er datter af Qira..
    Tholie er datter af Ollie, hvilket også skinner igennem! Hun er intelligent og en snu ræv, der kan udtænke mange narrestreger på én dag.. Samtidig er hun også en kælefis der helst altid skal putte i nærheden af os, og gerne så hun lige er indenfor rækkevidde af en hånd smiley

Vi er alle helt solgt til racen og vi brænder for racens fremtid! Vi opdrætter også selv, under DKK.. smiley

• #36   23. dec 2013 Har 2 broholmere, en han på 2 1/3 år og en tæve på 15 mdr. Jeg er faldet pladask for broholmere, store godmodige kæmper. Godmodigheden lyser i deres øjne. De er vagtsomme, men ikke territoriale og aldrig aggressive. Fantastiske familiehunde, som opholder sig hvor deres familie er. Elsker deres sind, deres væsen og den majestætiske udstråling. Elsker deres historie og at få lov til at være med til at bevare racen.

profilbillede
  • #37   23. dec 2013 Har også 2 Petit Basset Griffon, halvbrødre på 6 og 4 år. Elsker dem højt, men ikke min drømmerace pga deres jagtinstinkt. De er fantastiske i hjemmet, kærlige, charmerende, loyale, super omgængelige og altid glade - men så snart vi forlader matriklen, fornægter støveren sig ikke i dem.

profilbillede
  • #38   24. dec 2013 Jeg har en dværgschnauzer og det har mine forældre også. De er bare skønne! Vi plejer at kalde dem "trunte-runterne" De trunter rundt sammen, når de er sammen, men er altid forholdsvis stille og rolige - undtagen når de er udenfor smiley
    De er valgt udfra størrelse, sind (dværgschnauzeren er super til at tilpasse sig enhver situation), køn (begge tæver), farver (har altid gerne villet have en sort hund) og at de ikke fælder! Jeg er personligt ret vild med deres udseende, mine forældre foretrækker dem mere pjuskede smiley

profilbillede
  • #39   12. jan 2014 Jeg har 3 tibetanske spaniels (tibber) på 10 og 6 år.

Efter at have arbejdet et år i kennel med racen, blev jeg bare nødt til at få min egen tibbe. Nu 20 år efter er jeg nået til min 3-5 tibbe og vil aldrig mere undvære dem.
    Super kærlige, opfindsomme, nemme, lette at træne og bare verdens bedste hund

• #41   12. jan 2014 Jeg har 2 Chinese Crested Hairless.
    Det har jeg fordi de er dejlige og fordi jeg har allergi

• #43   12. jan 2014 Ingen længere desværre! Men er på udkig efter en ny makker, der kan fylde hunde-manglen ud:)

• #44   12. jan 2014 Den bedste af mine hunde er den Belgiske hyrdehund/ Bordercolli fordi hun er godheden selv og fantastisk til at lære og utrolig lydig

• #45   12. jan 2014 Jeg har de to her som er blanding af yorkshire terrier og pomeranian smiley

Nogle glade små uldtotter smiley

profilbillede
  • #46   12. jan 2014 Jeg har en border collie og en border collie blanding.
    Hvorfor, fordi det er en fantastisk race. Smuk, lækker, alsidig og bare en fandens dejlig køter at være sammen med og arbejde med.
    Lige så på og oppe og køre, mine kan være, når vi er ude og træne. Lige så afslappede og total putte hunde er de når vi kommer hjem igen.

Kommentér på:
Hvilken hund har i

Annonce