Er jeg egoistisk? Er jeg egoistisk?
Hej hg
Jeg håber i kan hjælpe mig. Undskylder for længden
For at gøre en lang historie kort så boede min kæreste og jeg til leje i en skøn lejlighed med have indtil d. 1.2 i år, der blev den desværre solgt
vi har siden søgt med lys og lygte efter et nyt sted at bo hvor vi må ha Louis, da jeg ikke vil flytte et sted hen hvor han ikke må være. Nå men, vi flyttede så ud til min kærestes forældre som bor på landet, og har selv en anden hund. Ham og Louis er blevet aller bedste venner og elsker hinanden overalt
og vi har det super sammen, men vi vil jo selvfølgelig gerne snart ha vores eget igen. Nu er de så begyndt at snakke om vi ikke bare lader Louis bo hos dem, nok mest for sjov, men de er virkelig også blevet vildt glad for ham. Louis har det jo super derude, og har en frihed vi selvfølgelig ikke kan gi ham inde midt i byen, men han bryder altså bare alt for mig, han er min øjesten, så vil selvfølgelig ikke undvære ham! Men er jeg egoistisk at tage ham væk derfra når vi finder et sted at bo? Eller kan han sagtens indfinde sig igen? Han er jo heller aldrig alene hjemme nu, så jeg har allerede sagt til min kæreste at jeg måske synes vi skal ha en mere. Jeg har altid gerne villet ha to, for de har så meget i hinanden, og kan køre hinanden trætte på en måde vi ikke kan, og gi hinanden noget vi mennesker ikke kan. Jeg elsker virkelig min hund, og vil ham kun det bedste! Er det ikke bedst for ham at blive hos sin mor og far? Og besøge bedsterne en gang imellem eller er jeg forkert på den?

okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Om i skal have en mere skal det være fordi i ønsker det og ikke fordi Louis skal have en legekammerat. Vi vil så stå med to der kræver jeres tid. Begge skal kunne være alene hjemme uden den anden og regningerne er dobbelt op . De skal trænes hver for sig, og det bliver endnu sværede og finde bolig med to hunde.
Så hellere besøge svigerfamilien en gang imellen hvor han kan lege med deres hund.
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.630
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
I øvrigt synes jeg kun du skal få dig en hund mere, hvis det er fordi du har lyst til at have 2 hunde, med alt det ekstra-arbejde det vil give dig.
Mange hilsner
Lone
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Inden vi flyttede har vi haft problemer med at han blev ked af det når han var alene hjemme, og efter mange måneders intens træning som ikke hjalp fandt vi ud s han bare skulle være i vores værelse med fjernsynet tændt
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Er jeg egoistisk?