626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

M B S
M B S
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 275

Hundefoder stjålet Hundefoder stjålet

Hej HG folk

Jeg håber det er iorden jeg vælger at dele denne artikel.

Det handler simpelthen om at der er stjålet 800 kilo hundefoder som var blevet doneret til Foreningen Hjemløses Hunde
Så hvis i støder på noget rigtig billigt hundefoder i store mængder, så tænk lige på artiklen smiley

http://aoh.dk/artikel/kyniske-tyve-stj%C3%A6ler-hundemad-fra-hjeml%C3%B8se

Jeg håber folket holder sig indenfor trådens rammer og ikke kører den over i hvorfor de har fået doneret foder, de ikke burde holde hund eller whatnot smiley

Jeg prøver i mellemtiden at finde ud af mærket på hundefoderet smiley

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefoder stjålet
  • #2   19. feb 2014 Det er Olivers foder......

BestFriend har lovet at sponsere 8 paller foder smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#3   19. feb 2014 Mette ja jeg fik lige svar som du skrev smiley

Olivers.

Håber tyvene bliver nuppet, det er svineri på højt plan. Det ville det så også værre hvis de havde stjålet fra enhver anden, men alligevel de hjemløse?

• #4   19. feb 2014 Og Olivers er også igang med at finde ud af noget smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#5   19. feb 2014 Det os super de er det, men tyvene skal stadig findes jo smiley

• #6   19. feb 2014 Det er simpelthen så lavt... smiley
    fy for manglende moral!
    ligesom det herberg der blev plyndret for julemad, eller den kræftsyge knægt på Rigshospitalet, der fik stjålet sin ipad og ps.
    om jeg begriber at nogen kan fåbsig selv til det!

• #7   19. feb 2014 fuck hvor jeg håber nogen prøver at sælge mig noget, så jeg ka knalde dem. møj svin

• #8   19. feb 2014 Det er simpelthen så lavt... de sku ha en røvfuld...

• #9   19. feb 2014 Intet er åbenbart fredet for folk med lange fingre smiley smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#10   19. feb 2014 Det er svineri på alle måder, og håber så sandelig også de ansvarlige bliver nuppet. Jeg hoppede en tur på DBA og lurede, fandt da også en enkelt annonce der stak ud.
    Om det så er den ved jeg ikke, men nu er de obs på det smiley

• #11   20. feb 2014 ej hvor lavt.! Kan ikke forstå at folk ikke har den der samvittighed.? Jeg vil holde øjne og øre åbne.

• #12   20. feb 2014 Tja lad os håbe at de folk som får Olivers tilbudt billigt reagerer.
    Hvis folk ikke køber men melder sælgerne så kan det opklares, ellers ikke;)

• #13   20. feb 2014 i skal være opmærksom på det nok alle rede er på vej til et østland for de tager alt hvad der kan om sættes i penge ,

• #14   20. feb 2014 Hvordan skal jeg reagere hvis jeg falder over meget billigt Olivers?? Mener bare hvem skal jeg kontakte og hvordan?

• #15   20. feb 2014 Politiet....... Og fortælle dem om foreningen "de hjemløses hunde" og at de har fået stjålet foder.

• #16   20. feb 2014 Og ellers kontakter du Thomas Hermanssen på Mobil 81610961

• #17   20. feb 2014 super tak smiley

Det er jo altid rart at vide hvad man skal gøre, hvis jeg støder på det.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

#18   21. feb 2014 Hov havde ikke lige set du havde skrevet Mathilde smiley Godt Mette var hurtig til lige at give svar smiley

Ellers kan man også sende mig en PB, så giver jeg informationerne videre til en nær veninde der har tæt samarbejde med Thomas og foreningen smiley

• #19   21. feb 2014 På et tidspunkt samlede jeg også ind til foreningen og kørte et par læs til et opsamlingssted i Høje Tåstrup.

Det holdt jeg op med da jeg, mere eller mindre, blev beskyldt for at stjæle tingene istedet for at aflevere dem til opsamlingsstedet.

Siden da har jeg selv fundet nogle som kører direkte ud til de hjemløse og afleverer hvad jeg nu kan få raget til mig smiley

• #20   21. feb 2014 Hvem beskyldte dig for det, Mette.... folk fra foreningen eller andre?

• #21   21. feb 2014 En ung pige som lige var kommet i bestyrelsen, Lise (jeg tror så ikke at hun er der mere, men jeg blev så vred og ked af det).

Jeg havde kørt sjælland rundt for at skaffe foder, dyner, liggeunderlag, snore, halsbånd, seler, ja ALT.

Men fordi jeg ikke var opsamlingssted, synes hun at det var "betænkeligt" at jeg samlede ind i foreningens navn, når "man reelt ikke kunne vide hvor meget der kom videre"........... Hele vejen igennem min indsamlingsproces var både opsamlingssted og formanden informeret.

Jeg blev så vred og skuffet at jeg skrev at de kunne rende mig i røven. JEG skulle nok finde nogle andre der kunne bruge de ting, som jeg er så heldig at få foræret af folk som ved at jeg hjælper mange.

• #22   21. feb 2014 Øv da... Ja, så var jeg også stået af, hvis det var mig!

Kedelig attitude at have af en rep. for bestyrelsen - hvad er det man siger:
    "Tyv tror hver mand stjæler!"

• #23   21. feb 2014 Nemlig...... Og formanden gled af på det hele...... Så stod jeg af.

Men ikke mere end at jeg har noget til dem som jeg afleverer i MaxiZoo i Greve imorgen hvor de samler ind til foreningen. Det skal ikke gå ud over de hjemløses hunde at der sidder/har siddet en mistroisk trunte i bestyrelsen.

Desuden har jeg lige afleveret 6 sække med foder, soveposer, dyner, hundelegetøj, snore, halsbånd, seler til en der bor i Kbh. og har kontakt med de hjemløse smiley Så der er kun et par småting på "lageret" nu smiley

Kommentér på:
Hundefoder stjålet

Annonce