{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Tv for hunde {{forumTopicSubject}}

så er det nu, at I for 270 kroner kan streame hundetv til Fido.

Vil du bruge det?

https://planethundo.dk/dogtv/


https://nyheder.tv2.dk/2021-05-31-tv-kanal-kun-til-hunde-lanceres-i-dag-men-forsker-er-skeptisk


Jeg tænker ikke at jeg er målgruppen, men jeg håber det virker. Hvis det kan hjælpe hunde til at være alene hjemme er mit hjerte glad. Men jeg har ingen erfaringer med tv der virker så det er baseret på håb.

hvad tænker I om konceptet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv for hunde
  • #1   1. jun 2021 nej det ville jeg ikke smiley Min oplevelse er at de fint kan se alm tv smiley

  • #3   1. jun 2021 Nej. Hvis der er brug for tv er jeg ret sikker på en gang helt almindelig naturudsendelse kan gøre det. Har nu ikke oplevet, at det er tv'et der trækker, når hunden er alene
    Forstår ikke ideen... og så til 270 kr om måneden. Det var vist givet bedre ud på træning


  • #4   1. jun 2021 Coco er fuldstændig ligeglad med hvad der er på tv skærmen, ganske få gange var hun fanget i måske 10-20sek da hun var hvalp, men det har tydeligvis ikke givet hende noget, når det ikke kunne holde fokus i længere tid.

    Så jeg tror overhovedet ikke et tv kan hjælpe med alene hjemme..


  • #5   1. jun 2021 Luffe er meget optaget af hvad der er i TV, og giver jævnligt sit besyv med, samtidig med at han hopper op mod skærmen når der er noget der fænger, så der er ingen tvivl om at Han får noget ud af det.

    Hvorvidt specielt hunde-TV skulle virke bedre skal jeg ikke kunne sige, men det prøveprogram der blev sendt på en af de almindelige kanaler nytårsaften forrige år, gjorde tilsyneladende ikke det store indtryk.


  • #7   1. jun 2021 Behøver hunden at kede sig, for at se med på TV? Dit forslag giver heller ikke ret meget mening hvis det er noget der foregår når hunden er alene, vel?

  • #8   1. jun 2021 er det en dansk opfindelse?

    kan se Stillwell er med? som anbefaler altså


  • #10   1. jun 2021 Whipperne elsker at se naturudsendelser på tv, specielt med dyr, som indimellem løber, det kan fange deres opmærksomhed meget længe, men derfra til at betale 270 kr om måneden for at de kan se tv, er der alligevel et stykke, så nej, det bliver heller ikke her.

    Da Ghini var unghund var vores faste godnat ritual at se dogs 101 whippet på you tube smiley


  • #11   1. jun 2021 Linda du fatter ikke rigtig ideen kan man fornemme, TV for hunde er nok ikke beregnet på hunde som keder sig, nok mere på angste og usikre hunde som har svært ved at være alene:)
    Jeg har ingen hunde som ikke kan være alene, men har heller ingen hunde som skal være alene smiley jeg ville ikke bruge tilbuddet, men for de hunde som ser fjernsyn er det muligvis ikke dumt;)


  • #13   1. jun 2021 Nej

  • #15   1. jun 2021 Herhjemme bruger vi HBO og game of thrones for endnu en omgang smiley
    Men nej tror ikke på ideen og ville aldrig bruge den.

    Har dog en radio kørende i december for at udligne larmen lidt


    profilbillede
  • #16   1. jun 2021 Minion har altid set tv. Nu dog mindre end før. Tv-lyd har været en stor del af vores lettere vanskelige og langtrukne alene hjemme/seperationsangst træning.

    I dag tror jeg han er ligeglad, men vi tænder alligevel tv'et til ham når vi går, det skærmer også lidt for lyde fra opgangen.

    Men fandme nej om jeg vil betale for (endnu) en streamningtjeneste -og slet ikke til min hund smiley smiley

    Han må nøjes med "motor tv" og DR -alt efter hvem der tænder for ham smiley


  • #17   1. jun 2021 mon en hund med angst ville se TV?

    her tænker jeg rigtig angst for alene... de plejer at se på døren og andre udgange.... men jeg ved det faktisk ikke... jeg håber nogle som prøver melder retur.

    det lyder bare som et quick fix... dem har jeg aldrig det virke.

    desværre for det ville da være eminent for hunde end angst og ejeren hvis det gjorde


  • #19   1. jun 2021 Ville være en fantastisk idé hvis jeg gad høre Malthe gø i timevis af TV'et. Han ser meget TV og leder altid efter en hund at gø af. Sååååå nej tak! smiley

  • #20   2. jun 2021 Kun en af mine 4 hunde har nogensidne set tv. Men ligegyldigt om de alle var interesserede eller ej, så ville jeg aldrig benytte det til den pris. Mine hører lydbøger eller musik når de er alene. Om de får noget ud af det ved jeg ikke, men det er en del af ritualet. Når jeg tænder for det, så går de hen og lægger sig og venter på deres farvel-godbid...

  • Planet H
    Planet H Tilmeldt:
    jun 2021

    Svar: 2
    #22   3. jun 2021 Vi kan godt forstå, hvis man er lidt skeptisk overfor DOGTV, og det er naturligvis kun et supplement, der aldrig skal erstatte menneskeligt samvær.

    Forskellen på almindeligt tv og DOGTV er, at DOGTV er tilpasset måden, som hunde ser farver og opfatter lyde. Programmerne kan derfor godt se lidt sjove ud fra et menneskeligt perspektiv ??
    Der er både programmer til stimulering, afslapning eller til at træne eksponering.

    DOGTV koster 79,- og kan prøves gratis i 14 dage for at se, om det er noget for netop din hund - https://planethundo.dk/dogtv


  • #23   3. jun 2021 Planet H - velkommen til, husk lige at læse reklame reglerne smiley

  • #24   4. jun 2021 tak for uddybning.

    jeg synes der står 279 på jeres hjemmeside?

    er konceptet dansk?


  • #25   4. jun 2021 her. hvor er den anden pris?

    profilbillede
  • Planet H
    Planet H Tilmeldt:
    jun 2021

    Svar: 2
    #26   7. jun 2021 Hej Lens

    Det er rigtigt at abonnementet til 279,- inkluderer DOGTV - men derudover også fem poser godbidder pr. måned samt samt adgang til hundetræning, dyrlæge og e-bogen Vær at vide om hunde.
    Men man kan også sagtens få medlemskab kun til DOGTV til 79 kr. Du kan se de tre forskellige medlemskaber under 'Shop'.

    DOGTV er oprindeligt et amerikansk koncept, men PlanetHundo som tilbyder kanalen, samt hundetræning og vejledning af dyrlæge er dansk smiley


    profilbillede
  • #27   8. jun 2021 tak for at uddybe

  • #28   8. jun 2021 Mine kan godt lide TV, ikke sådan I lang tid. Men da vi kun havde Lucky, så han gerne dinosaur programmer og animal planet sådan helt generelt.

    Teemo gider kun se super natural nogle gange og kun for at gø af dem. Jeg ved ikke hvorfor, men han kan ikke lide en af hovedpersonerne (kan ikke huske hvem af dem)

    Rosa reagere mest på lyd, især kattekillinger og hundehvalpe.

    Jeg prøvede engang sådan et hunde program, der var en prøve af det et sted, måske animal planet? Mine hunde var såååå ligeglade.

    Jeg ville i øvrigt ikke bruge 80 kroner på at mine hunde kunne se tv, så kan de altså se almindeligt TV hvis de absolut skal se det.

    Det ville være genialt hvis det hjalp ved nogle hunde til bedre at kunne være alene, men jeg har mine tvivl, men det kommer måske også an på hvad der præcist er på kanalen og hvad hunden reagere på.


    Jeg har selv en hund der tror verden går under når han skal være alene, på trods af at han jo altså er sammen med to voksne hunde der godt kan være alene. Herhjemme tror jeg ikke TV kunne hjælpe det mindste, men jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed, da jeg ikke har prøvet det.


Kommentér på:
Tv for hunde

Annonce