{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Møde gammel ejer {{forumTopicSubject}}

Jeg omplacerede Marley her for 1,5 måned siden grundet jeg ventede mig. Av det gjorde ondt men her måtte jeg tænke på hans bedste. Han flyttede hen til min gode veninde som han i forvejen bare elskede og han har bare fået det skønneste liv smiley han har ikke virket til at søge efter mig og har bare kastet kærligheden på hans nye mor.

Jeg vil jo gerne ses med hende og ser derfor ham og omvendt. Hun skal være en del af mit og min søns liv. Hvor længe har i erfaret der skal gå før at hunden ikke bliver forvirret eller ked?


Kommentarer på:  Møde gammel ejer
  • #1   5. sep 2022 Jeg har prøvet at passe en hund jeg havde haft som hvalp, den var omkring de 8 år og den genkendte mig med det samme..

    Den var dog ikke ked af det da den blev hentet smiley


  • #4   6. sep 2022 Ja, jeg tænker også mest på, hvornår du kan klare det?
    Hunde er så tilpasnings-dygtige, så uanset hvor stormende glad, han vil blive for at se dig, så vil han også være ok, når I siger farvel igen. Men han vil nok blive påvirket, hvis du selv er møgked af det, og næsten ikke kan få dig selv til at forlade ham...

    Jeg har prøvet det nogle gange selv med omplaceringshunde.
    Da vi overtog Punktum i sin tid, var det fra én, vi også trænede sammen med, så jeg tror kun der gik omkring en uge, før hun så gammel ejer igen. Der blev ejeren vist lidt skuffet over, at Punktum bare hilste helt almindeligt, og så vendte tilbage til mig og tiggede guffere smiley


  • Cie T
    Cie T Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 61
    #6   12. sep 2022 For en del år siden havde jeg en schipperke, jeg fik ham før jeg fik børn, og da mine børn var ca. 1 og 5 var han meget stresset af børnene. Mine forældre boede tæt på os og de ville gerne overtage ham, så han flyttede over til dem og det fungerede super godt. Ingen af os tænkte nogensinde på, at det skulle være et problem for hunden, at se mig igen, vi kom hos hinanden, og f.eks. når min mor kom hos os, så blev hunden glad for at se mig, men han gik glad med min mor når hun skulle hjem.

Kommentér på:
Møde gammel ejer

Annonce