547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Svært at aktivere min Chihuahua Svært at aktivere min Chihuahua

Vi er liget blevet de heldige ejer af en dejlig kastreret chihuahua han på 3 år.

Han er slet ikke interesseret i leg overhovedet. Hvis man kaster en bold reagere han ikke, heller ikke hvis man vil have ham ttil at tage fat i en bidesnor eller lign.

Hvis man kaster en godbid gider han ikke engang rigtigt at løbe hen og spise den..

Så han er lidt svært at aktivere, han er egentlig bare en rigtig hyggehund der tuller stille og roligt hen og vil kæles med ved hver mulighed..

Ville bare rigtig gerne lære ham at aktivere sig selv lidt, nogen der har nogle forslag.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at aktivere min Chihuahua
  • #1   1. aug 2009 Det lyder ikke som om han har det store behov for aktivering. Hvis han ellers virker glad og tilfreds, synes jeg bare du skal slappe af og nyde ham som han er. Du er ikke i tvivl, hvis han mangler aktivering.

• #2   1. aug 2009 Det kan godt være, han virker meget tilfreds, hans natur er meget stille og rolig, så det kan godt være at det er fordi han slet ikke har behov for det

• #3   1. aug 2009 Min ene tæve gider heller ikke, om man så står på hovedet;-) De to andre tæver leger og leger. De elsker at hente ting man kaster osv. De er are meget forskellige. Det er jo heller ikke alle mennesker som har det samme aktivitetsniveu.

• #4   1. aug 2009 er bare bange for at han kommer til at kede sig lidt når han er alene hjemme

• #5   1. aug 2009 det tror jeg ikke han gør.

en hund skal jo ikke aktiveres imens den er alene. der skal den sove

og din hund virker jo glad og tilfreds

det med at hente ting og bide i tov, det har vores hunde heller ingen interesse i. vi har optrænet dem til at hente ting, men de gør det kun for ros og guffer, ikke fordi de selv synes det er sjovt.
    jagt er avlet væk i vores race, så alt det med at hente et bytte, det ser de ikke meget sjovt ved.

nu er mine madsyge, så guffer kan få dem til alt. de laver tricks, apportere.....ja alt for en guf

Kommentér på:
Svært at aktivere min Chihuahua

Annonce